Дробові числа. Дріб як частина цілого. Чисельник і знаменник дробу

Опис документу:
Накреслити відрізок довжиною 6 см. Поділити його на три рівних частини. Виділіть одну з цих частин іншим кольором; Накресліть прямокутник, довжина якого 12 см і ширина 3 см. Поділіть його на чотири рівних частини. Зафарбуйте три з цих квадратів Накресліть квадрат зі стороною 8 см. Поділіть його на 4 рівних частини. Зафарбуйте дві з цих частин. Чи правильно, що зафарбовано половину квадрата?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дробові числа. Дріб як частина цілого. Чисельник і знаменник дробу
Слайд № 1

Дробові числа. Дріб як частина цілого. Чисельник і знаменник дробу

Накреслити відрізок довжиною 6 см. Поділити його на три рівних частини. Виділіть одну з цих частин іншим кольором; Накресліть прямокутник, довжина ...
Слайд № 2

Накреслити відрізок довжиною 6 см. Поділити його на три рівних частини. Виділіть одну з цих частин іншим кольором; Накресліть прямокутник, довжина якого 12 см і ширина 3 см. Поділіть його на чотири рівних частини. Зафарбуйте три з цих квадратів Накресліть квадрат зі стороною 8 см. Поділіть його на 4 рівних частини. Зафарбуйте дві з цих частин. Чи правильно, що зафарбовано половину квадрата? Колективне розв'язування вправи

Святковий пиріг розрізали на 10 рівних частин. 1 : 10 = ?
Слайд № 3

Святковий пиріг розрізали на 10 рівних частин. 1 : 10 = ?

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. і Чисельник Знаменник
Слайд № 4

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. і Чисельник Знаменник

Приклади звичайних дробів
Слайд № 5

Приклади звичайних дробів

Н. хто? що? п’ять шостих Р. кого? чого? п’яти шостих Д. кому? чому? п’яти шостим З. кого? що? п’ять шостих О. ким? чим? п’ятьма шостими М. (на, в) ...
Слайд № 6

Н. хто? що? п’ять шостих Р. кого? чого? п’яти шостих Д. кому? чому? п’яти шостим З. кого? що? п’ять шостих О. ким? чим? п’ятьма шостими М. (на, в) кому? чому? на п’яти шостих Відмінюємо дроби

1. Що ми називаємо дробом? 2. З чого складається дріб? 3. Що означає чисельник? 4. Що означає знаменник? 5.Що означає риска дробу?
Слайд № 7

1. Що ми називаємо дробом? 2. З чого складається дріб? 3. Що означає чисельник? 4. Що означає знаменник? 5.Що означає риска дробу?

Провідміняти дроби П'ять дев'ятих третина
Слайд № 8

Провідміняти дроби П'ять дев'ятих третина

Прочитати дроби
Слайд № 9

Прочитати дроби

Слайд № 10

Слайд № 11

Перевіряємо самостійну роботу 1) 2) 4) 5) 3)
Слайд № 12

Перевіряємо самостійну роботу 1) 2) 4) 5) 3)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
9
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!