+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Діловодство
  • Довідка про стан роботи по вихованню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

Довідка про стан роботи по вихованню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вертикальный свиток 1

Довідка

про стан роботи по вихованню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя

через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту,

активний відпочинок.

(до педради 29 листопада 2016 року)

Протягом осені 2016-2017 навчального року дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 39 «Світанок» поглиблено працював над задачею «Виховання позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок».

Для підвищення фахового рівня з даного питання була проведена відповідна методична робота на допомогу вихователям:

  • Консультація «Використання нетрадиційних методів загартування дітей» інструктором фізичного виховання Шевченко О.П.;

  • Лабораторія педагогічних знань «Хлопчики і дівчатка – два різних світи» (виховуємо хлопчика, виховуємо дівчинку) вихователем Дикало Т.О.;

  • КВК «Вміння спілкуватися – в щасті купатися» вихователем Кравченко В.О.;

  • Педагогічна читальня Обговорення педагогічних статей з даної теми (по сторінках журналів «Дошкільне виховання», «Розкажіть онуку», «Джміль», «Палітра», «БВДС», «Дитячий садок», «Бібліотечка вихователя» тощо.) вихователем-методистом Бондаренко Н.В.;

  • Семінар - практикум «Самооцінка найважливіший фактор успішної життєвої позиції» вихователем Іващенко М.О.

Опрацьовано і проаналізовано багато статей з журналів: «Дошкільне виховання», «Розкажіть онуку», «Джміль», «Палітра педагога», «БВДС», «Дитячий садок», «Бібліотечка вихователя» тощо., з питання виховування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

Протягом жовтня проведене діагностування вихователів щодо професійної їх майстерності та творчих намірів на навчальний рік.

Аналіз діагностування педагогів показав, що сильні сторони вихователі виділяють, як вимогливість, вміння знаходити особистий підхід до дітей, свою творчість, у відстоюванні своїх поглядів та переконань, у готовності допомагати один одному тощо. Згадуючи свої хвилини осяяння вихователі відмітили, що ці хвилини приходять під час творчих проблем, складних ситуацій. В колективі є педагоги, з якими хочеться творчо працювати і наслідувати їх. Характеризуючи свою виховну систему та творчість педагоги виділили найважливіше це: дисципліна + любов і ніжність; творчість – зробити для дітей подорож у цікаве; «Довіряй але провіряй!», «Прислухайся до душі!»; намагаються аналізувати пройдених педагогічний досвід, наслідують досвід інших вихователів, планую діяльність, щоб її результати співпадали з потребами суспільства; креативність, вільна думка, виявити і проявити дитячу творчість і ініціативу; співпраця з родиною, індивідуальний підхід до кожної дитини для здорового та успішного розвитку малюка; намагаються вкласти в дітей, того чого вони бажають. Оцінюючи себе відмітили такі свої якості: «Вік живи, вік учись», готовність бути цікавою людиною, вміння розвиватися. Кращі досвіди для наслідування педагогів минулого педагоги використовують такі: В. Сухомлинського, С. Русової, Макаренко, М.Зайцева, Л.С.Метліної. Поряд з цим були виділені такі проблеми виховання і розвитку дітей в досвіді педагогів, які були успішно вирішені: проблема була у тому, що діти не вміли (не хотіли грати і працювати в групі) команді. з дітьми, які прийшли з вересня ця проблема вирішена; розвиток творчості і фантазії у дітей; успішно вирішується проблема у вихованні «закинутої» дитини, яка не вміла розмовляти, а також дітей, які отримують багато батьківської опіки і не є життєспроможними в дитячому садку; питання поваги до старших, повага до праці дорослих людей. Діагностування показало, що пошуку в кожній дитині занедбаної і забутою природою обдарованості, терплячості до дитячих недоліків вихователі готові.

Розроблене і проведене анкетування батьків «Які Ви батьки?» щодо знання своїх дітей, їх розвитку і виховання, організації навчально-виховного процесу в дитячому садочку. Проаналізовано 43 батьківських анкет. Анкетування показало, що багато батьків читають своїй дитині перед сном, намагаються присвячувати спілкуванню з дитиною увесь вільний час, у хвилини відвертості більшість дітей довіряють своїм батькам свої таємниці і переживання, якщо вихователька не задоволена поведінкою чи результатами навчання дитини батьки допомагають дитині розібратися в ситуації, після сварки з дитиною першим починає миритися той, хто першим усвідомить свою провину, більшість батьків намагаються виконати бажання своїх дітей, коли це не примхи, в разі необхідності дітям дають вказівки, поради, робите зауваження. Аналізуючи анкети, можна зробити висновок, що в цілому мають повний контакт з дитиною, знають її таємниці, проблеми, радощі й болі. Дитина вважає їх своїм другом, не хоче засмучувати своєю поведінкою, а якщо все-таки так стається, то швидко знаходять порозуміння, і конфлікт не переростає у хронічні скандали. Знають свою дитину і можете передбачити її реакцію чи поведінку у певних ситуаціях. Дитина почувається захищеною у сім’ї. У батьків справжні близькі стосунки, що не переходять в панібратство, бо вміють зберігати дистанцію і авторитет, бути вимогливим при потребі.

Батьки задоволені роботою дитячого садочка та вихователів; пропозиції висловили, щодо включення в роботу дошкільного закладу більше театральних дійств для дітей, розширення гурткової роботи.

Протягом осені розроблені й підібрані поради для батьків, щодо зміцнення здоров'я дітей через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок, здоровий мікроклімат в родинах:

  • Інформація для батьків: раннього та молодшого віку «Коли розпочинати привчати малюка мити руки, чистити зуби?», «Коли розпочинати привчати малюка самому одягатися, взуватися, засцібатися?»; середнього та старшого дошкільного віку «Гра допоможе розвитку дитини», «Твоє здоров'я – у твоїх руках»;

  • Батьківський лекторій «Вулиця і діти», «Безпечний рух на дорозі»;

  • Поради батькам «Фізичні вправи та Ваше здоров'я», «Якщо Ваша дитина плаче у дитячому садку?»;

  • Рекомендації для батьків «Шляхи зміцнення здоров’я дітей»;

  • Санбюлетень «Домашнє харчування», «Грип - має лікувати лікар»;

  • Бесіди з батьками «Профілактика харчових отруєнь»;

  • Консультація «Виховання здорового способу життя в сім'ї» - рекомендації

щодо формування здорового способу життя;

  • Батькам для роздумів «Спортивний стадіон руками батьків» - практичний порадник;

  • Батьківська сторінка: «Народні ігри – як засіб музичного виховання»,

«Лікуємося природою», «Діти і телевізор»;

  • Випуск санбюлетеню «Овочі та фрукти у харчуванні дітей», «Догляд за зубами»;

  • Бесіди з батьками «Профілактика простудних захворювань»;

  • В батьківську скарбничку «З народної аптечки», «Міцний хребет-ключ до здоров'я»; «Господиня – це звучить гордо!», «Як привчати дошкільника до праці»;

  • Поповнились матеріали до ширм «Бережемо життя і здоров’я дітей»;

  • Батьківський порадник «Якщо Ваша дитина щось не любить їсти – радимо еквівалентну заміну».

На високому рівні проведені музичні свята музичним керівником Тараніч Т.М. - музична розвага «Осінній листочок в гостях у малят» (мол.гр.), дозвілля «Осіння казка» (сер. гр.), дозвілля «Щедра Осінь чарівниця!» (ст. гр.), родинне музичне свято «Щастя бути разом», вони були проведені з цікавими ігровими сценками, таночками, піснями, конкурсами для батьків.

Заняття з фізкультури плануються за М. Вільчковським та проводяться двічі на тиждень у спортивно залі, тричі на вулиці (залежно від пори року та погодних умов тривалість та кількість занять на вулиці зменшується). Зал та спортивний майданчик обладнані відповідним спортивним інвентарем: лавами, гімнастичною стінкою, фізкультурно-спортивним модулем, м’ячами, обручами, торбинками з піском, гімнастичними палицями, різноманітним нетрадиційним обладнанням тощо. Для навчання дітей пролізання в обруч прямо, правим і лівим боком, та підлізання під дугою прямо, боком було спеціально придбано нове спортивне обладання, зокрема дуги та обручі, що відповідають санітарним вимогам та віковим особливостям дошкільників.

Варто відмітити позитивний творчий підхід у своїй роботі інструктора фізичного виховання Шевченко О.П., яка постійно займається самоосвітою та вдосконаленням професійних умінь і навичок. Заняття, які проводить вихователь, мають високу загальну та моторну щільність, використання сюжетно-ігрової форми сприяє створенню позитивно емоційного настрою та забезпеченню рухової активності дошкільників. Шевченко О.П. цікаво та змістовно проводить фізкультурні розваги та свята на теми: «Безпечна поведінка – спорту надійна підтримка», «Районна олімпіада Перші кроки», «Мама, тато і я дружна сім'я» та інші. Проводячи різні форми роботи з фізичного виховання Олена Петрівна здійснює індивідуальний підхід до кожної дитини, враховує фізичні можливості дітей та емоційний стан.

У ході перевірки було встановлено, що ранкова гімнастика та заняття з фізичної культури структурно-правильно побудовані, мають чудову моторну щільність, постійно змінюються комплекси вправ для всіх вікових груп, проводяться під музичний супровід; всі види рухової активності, рухові уміння і навички відповідають програмовим вимогам; ігри та вправи підбираються правильно, відповідно до віку та фізичного розвитку дітей. Під час проведення занять та ранкової гімнастики звертається увага на поставу, осанку, активність дітей.

Діти старшої групи вміють виконувати вправи з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи) з використанням предметів та без них; шикуватися та перешиковуватися з однієї колони у три через центр трійками без орієнтирів, пролізати в обруч прямо, лівим і правим боком, та підлізати під дугу, стрибати на двох й одній нозі , просуваючись уперед, повзати та ходити по гімнастичній лаві різними способами тощо.

Середні дошкільники володіють різними видами ходьби та бігу, виконують вправи з різних вихідних положень, а також з різними предметами; шикуються самостійно у колону невеликими групами і всією групою у коло, пари, шеренгу; перешиковуються з колон у ланки, повертаються ліворуч, праворуч, кругом; рівняються за орієнтирами і навіть без них; стрибають почергово на правій, на лівій нозі, з ноги на ногу, з обруча в обруч; підлізають правим, лівим боком і грудьми вперед під дугу; повзають по дошці, підтягуючись руками тощо.

Діти молодшої групи шикуються в коло з допомогою вихователя та за орієнтиром, володіють різними видами ходьби, стрибками на двох ногах з просуванням уперед; навичками кочення, кидання та ловіння; повзання та підлізання.

Рухливі ігри плануються та проводяться з урахуванням бажань та інтересів дітей. Але досить часто заплановані ігри не проводяться, а замінюються іншими, одноманітними, які вже давно знайомі дітям, не вказуються під час планування ускладнення в іграх, дуже рідко вихователями усіх груп використовуються народні рухливі ігри.

Вихователі всіх вікових груп постійно дотримуються санітарно-гігієнічних вимог, систематично проводяться медико-профілактичні та оздоровчі заходи зі зниження захворюваності. Згідно річного плану в ДНЗ було проведено Тиждень безпеки з 12.09 по 18.09, а кожний останній день місяця - День Здоров’я, музично-спортивна розвага: «Безпечна поведінка – спорту надійна підтримка!». В рамках медичного супроводу дошкільнят проводилося вимірювання антропометричних даних (вага, зріст) дітей. Результати були представлені для ознайомлення батьків у куточках кожної вікової групи.

Неабияку роль у фізкультурно-оздоровчій роботі відіграє гімнастика пробудження. Слід відмітити, що всі вихователі систематично планують і проводять даний вид роботи. Вихователі середніх груп Пономаренко І.М., Герасимчук В.Є., окрім корегуючих вправ, ребристої дошки та колючого килимка використовують елементи масажу та самомасажу каштанами, з допомогою яких стимулюється розвиток дрібної моторики пальців, поліпшується кровообіг, підвищується загальний тонус м’язів дитячого організму. Але недостатня увага під час проведення гімнастики пробудження приділяється використанню музичного супроводу.

Важливе місце в оздоровчій роботі займають фізкультхвилинки, фізкультпаузи, валеохвилинки та валеопаузи. Результати, отримані під час вивчення, свідчать про те, що вихователями всіх груп плануються і проводяться фізкультхвилинки, проте недостатня увага приділяється пальчиковій гімнастиці, оздоровчим валеохвилинкам і валеопаузам.

Плідно пройшла виставка дитячих робіт «Осінні фантазії» в якій діти відобразили своє бачення світу в яскравих кольорах та цікавих образах.

Методичний кабінет і групи поповнились матеріалами з виховування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

Протягом осені вихователі дошкільних груп яскраву атрибутику під час ігрової діяльності в достатній кількості; поповнили новими атрибутами сюжетно-рольові ігри «Магазин», «Сім’я», «Кухня», «Лікарня», «Поліклініка», «Перукарня», «Шофери», «Аптека», «Дитячий садочок» тощо.

Аналіз планів роботи вихователів показав, що робота по виховуванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок планується на хорошому рівні. В своїй роботі педагоги враховують рекомендації та методичний матеріал, який отримали від консультацій, самостійного опрацювання статей з різних журналів: «Дошкільне виховання», «Палітра педагога», «Джміль», «Бібліотечка вихователя дитячого садка», «Дитячий садок», «Бібліотечка вихователя» тощо.

Були виявлені такі недоліки:

  • Наявні проблеми й у самостійній руховій активності дітей. У дошкільників слабо розвинутий інтерес до фізичної культури і спорту.

  • Недостатня робота проводиться з батьками щодо виховання фізично та психічно здорової дитини.

  • Вимагає вдосконалення контроль за використанням різних видів і форм організації фізичного виховання малят.

  • Сюжетно-рольова гра не усіх групах розгортається на достатньому рівні згідно вікової групи;

  • У малюків всіх вікових груп не дуже сформовані уміння міркувати, мало використовуються проблемно-пошукові ситуації під час ігорової діяльності;

  • В групах «Капітошка», «Віночок», «Перлинка», «Барвінок» слід поповнити та обновити атрибутику до сюжетно-рольових ігор;

  • Не достатньо плануються сюжетно-рольові ігри в молодшій групі «Капітошка», старшій групі «Барвінок».

З метою покращення роботи з дітьми з боку вихователів пропоную:

  1. Поглиблювати роботу по виховуванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок.

(Постійно).

  1. Забезпечувати дотримання санітарно-гігієнічних норм та вимог техніки безпеки та дотримання рухового режиму протягом дня; надавати допомогу інструктору з фізичної культури у проведенні занять.

(Постійно).

  1. Урізноманітнити форми і види організації фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах ДНЗ. (Постійно).

  1. Вихователям усіх груп виготовити дидактичні ігри та посібники оздоровчого спрямування. (До 29.11.2016р.).

  1. Поповнити та оновити фізкультурні куточки в групах нетрадиційним обладнанням. (До 29.11.2016р.).

  1. Проводити сюжетно-рольові ігри в групах для розвитку і виховання дітей.

(Постійно).

  1. Стимулювати дітей використовувати художнє слово, прислів'я, приказки,

потішки, заклички під час ігрової діяльності дітей.

(Постійно).

  1. Використовувати ширше різноманітні оздоровчі технології для

оздоровлення малюків.

(Постійно).

  1. Поширювати серед батьків інформацію про важливість виховання здорового способу життя дітей з дошкільного віку через правильно організовану діяльність, сприятливі умови побуту, активний відпочинок, здоровий мікроклімат в колективі і родинах.

(Постійно).

Вихователь-методист Н.В.Бондаренко

Опис документу:
Тематична перевірка – це вивчення окремих питань навчання та виховання дітей із подальшим обговоренням висновків і пропозицій з вихователями цих груп на педагогічній та виробничій нарадах, це найпоширеніша форма контролю, завдяки якій можна простежити за системою та результатами роботи вихователів з того чи іншого розділу програми, глибше розібратися в змісті, методах і прийомах подання дітям матеріалу, в організації його повторення, закріплення та формування в дітей практичних умінь і навичок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти