ДОВІДКА Про стан організації сприятливих умов для адаптації дітей в групі раннього віку

Опис документу:
Успішність процесу адаптації новоприбулих дітей до умов дошкільного навчального закладу є важливою умовою для подальшої соціалізації дитини. Входження і звикання дитини до режиму дня. До дисциплінарних вимог, до спілкування з новими дорослими та однолітками є першими випробуваннями у більшому соціумі, поза сім’єю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДОВІДКА

Про стан організації сприятливих умов для адаптації дітей в групі раннього віку

   Згідно річного плану на 2018-2019 н. р. в закладі з 22.10.2018р. по 26.10.2018 р. перевірено стан організації сприятливих умов для адаптації дітей в групі раннього віку.

Успішність процесу адаптації новоприбулих дітей до умов дошкільного навчального закладу є важливою умовою для подальшої соціалізації дитини. Входження і звикання дитини до режиму дня. До дисциплінарних вимог, до спілкування з новими дорослими та однолітками є першими випробуваннями у більшому соціумі, поза сім’єю.

Метою дослідження було виявлення успішно адаптованих дітей та таких дітей, які мають труднощі в адаптації.

Для дослідження використано:

  • Методику спостереження за новоприбулими дітьми у різних видах діяльності: вільна гра, заняття з вихователем, прогулянки, прийом їжі, сон. Поза увагою не залишився загальний емоційний стан дитини впродовж дня.

  •  Анкетування батьків з метою вивчення міжособистісних стосунків дитини під час гри, виконання дитиною режимних моментів та особливостей розвитку і виховання.

У 2018-2019 н. р. була набрана 1 група дітей молодшого віку. Загальна кількість знов прийнятих 22 дитини. (12 дівчаток, 10 хлопчиків). Було проведено 10 спостережень (під час вільної діяльності дітей, виконання режимних моментів (прийом їжі, відвідування туалетної кімнати, підготовка до сна), на заняттях з музичного виховання, фізкультури, з вихователем, на прогулянці). Проведено анкетування 22 батьків. Труднощі процесу адаптації було виявлено у 23 % (5 дітей): знижений емоційний фон, поганий апетит, поведінкові розлади, середні негативні емоційні прояви; 77% дітей (17 дітей) успішно адаптувались.

Психологом закладу проведено консультації з вихователями та батьками дітей, що мають труднощі в адаптації, а також виступи для учасників виховного процесу з метою підвищення психологічної культури; заняття з дітьми з програми адаптаційних занять «Разом граємось, разом навчаємось».

Результати адаптації дітей І молодшої групи

— Легка адаптація (від 8 до 16 днів) — 17 дітей ( 77%);            

 —Адаптація середньої важкості (до 30 днів) – 5 дитини (23 %);                                                           

Головні причини ускладнення процесу адаптації пов’язані з недостатньою підготовкою  дітей до нових умов з боку батьків: дитина не привчена до режиму д/с, недостатньо розвинуті культурно-гігієнічні навички, форсування періоду адаптації, несформованість у дитини позитивної установки на відвідування дитячого закладу, несформованість предметно-практичної діяльності в дитини, несформованість продуктивних форм спілкування з ровесниками, затримка формування емоційних зв’язків між дитиною та вихователем.

Рекомендації вихователям:

  1. Включати у всі види діяльності ігри, вправи, етюди на зняття емоційного напруження, відчуття радощі, задоволення, стимулювання потреби в спілкуванні.

  2. Використовувати прийоми та методи педагогічного впливу, рекомендовані практичним психологом, на задоволення і формування потреби дитини в спілкуванні.

  3. Використовувати пальчикові ігри, потішки, забавлянки.

  4. Підготувати фонотеку спокійної музики для проведення режимних моментів і сну.

  5. Забезпечити дітей іграми, у яких задіються кисті рук (наприклад: нанизування на шнур великих пластмасових кульок, кілець, іграшки-пищалки, губки й т.д.). Використовувати їх для зняття емоційної напруги в дітей.

  6. Протягом дня використовувати елементи тілесної терапії (брати дитину на руки, обіймати, погладжувати). Не допускати тривалого плачу дитини!!!

  7. Пропонувати дитині лягати в постіль із улюбленою іграшкою

  8. За рекомендацією лікаря для збудливих дітей поміщати на сон поруч із подушкою мішечки із заспокійливими зборами трав.

  9. Розповідати дітям казки, співати колискові пісеньки перед сном (обов’язкове використання колискових мелодій)

  10. Використовувати для спілкування з дітьми ігрові методи взаємодії

  11. .Неухильно дотримувати режиму дня, зміну видів діяльності, сну й прогулянок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
4
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!