+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Довідка про результати комплексного вивчення старшої групи ЗДО

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДОВІДКА

про наслідки

комплексного вивчення

стану навчально-виховної роботи

в старшій групі

«Сонечко»

(березень 2015 року)

На виконання річного плану роботи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) 3 39 «Світанок» на поточний навчальний рік у період, з 16.03.2015р. по 27.03.2015 року, було проведено комплексну перевірку стану освітньої виховної роботи в групі дітей старшого дошкільного віку «Сонечко» та з метою вивчення системи роботи вихователів Пономаренко І.М.; Герасимчук В.Є..

В ході перевірки вивчались слідуючи питання:

  • Організаційні напрями діяльності.

  • Матеріально - методична база групи.

  • Дотримання санітарно – гігієнічних вимог та техніки безпеки.

  • Ведення ділової документації групи (відповідно до Інструкції про ділову документацію).

  • Організація освітньо-виховного процесу:

    • Відповідність планування освітньо-виховної роботи вимогам програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

    • Ефективність використання інноваційних технологій навчання та виховання дітей.

    • Ігрова діяльність дітей та її рівень.

    • Виховання дітей у праці, доцільність у виборі видів праці і форм її організації.

    • Рівень сформованості у дітей навичок з господарсько-побутової діяльності, зокрема, з самообслуговування.

    • Дитина і навколишній світ (рівень знань дітей про сім’ю, дитячий садок, рідне місто).

    • Логіко-математичний розвиток дітей (якість виконання програмових вимог).

    • Образотворче мистецтво (рівень знань дітей про українське мистецтво та рівень практичних умінь і навичок з малювання).

    • Робота з сім’єю.

Питання вивчалися шляхом використання різноманітних методів і прийомів: спостереження за роботою вихователів, діяльністю дітей, аналіз дитячих робіт, бесіди з педагогами, дітьми та їх батьками.

Перевіркою встановлено, що в групі «Сонечко» створено належні умови для здійснення освітньо–виховного процесу. Відповідно до Типового переліку обов’язкового обладнання, навчально – наочних посібників та іграшок в даній віковій групі складає 87 %.

Висновки зроблено на основі аналізу занять по різних видах діяльності та інших режимних моментів.

В групі дітей старшого дошкільного віку працюють педагоги: Пономаренко Інна Миколаївна – освіта повна вища педагогічна, стаж педагогічної роботи – 15 років та Герасимчук Валентина Євгенівна - освіта базова вища педагогічна, стаж педагогічної роботи – 14 рік, а також помічник вихователя – Федоренко Анастасія Констянтинівна. Разом з педагогами помічник вихователя забезпечує почуття рівноваги і безпеки, комфорту і затишку. Завдяки правильно облаштованому розвивальному життєвому простору дошкільники опановують науку життя, стають компетентними особистостями з притаманними їм індивідуальними особливостями.

Доцільно відмітити, що вихователі допомагають усвідомити дошкільникам необхідність слідкування за власним зовнішнім виглядом та виглядом своїх однолітків, виховують потребу в самостійному користуванні індивідуальними гігієнічними засобами та предметами догляду.

Ділова документація групи ведеться згідно вимог Інструкції з ведення ділової документації, має належний вигляд та в охайному стані.

Під час перевірки планів роботи вихователів, виявлено, що освітньо – виховний процес планується згідно перспективно – календарного планування. Планування навчально-виховного процесу та його організація здійснюється у відповідності з вимогами програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

Наслідки вивчення свідчать, що в повній мірі забезпечується виконання дітьми режиму дня. Руховий режим у старшій групі «Сонечко» забезпечується також проведенням комплексу організаційних форм фізичного виховання дошкільників: щоденної ранкової гімнастики, занять з фізичної культури, гігієнічної гімнастики після денного сну, проведенням фізкультхвилинок під час малорухливих занять, фізкультпауз, рухливих ігор, проведенням свят, розваг, комплексів на свіжому повітрі, пішохідних переходів, індивідуальної роботи з дітьми та самостійної рухової діяльності.

Для покращення фізкультурно – оздоровчої роботи вихователі групи використовують інноваційні оздоровчі технології, такі, як: кольоротерапія, комплекс природного оздоровлення, пальчикові ігри, художні вправи, психогімнастика, казкотерапія, ігротерапія, музична терапія.

Виходячи з того, що гра є найважливішою самостійною діяльністю дітей дошкільного віку, вихователі групи «Сонечко» велику увагу приділяють організації ігрової діяльності, створенню умов для різних її видів. В групі є зони сюжетно-рольових, настільно-друкованих, театралізованих ігор. Відповідно віку дітей та вимог програми вихователями виготовлені дидактичні та розвиваючі ігри.

Ігрова діяльність планується і проводиться щоденно на протязі дня.
В старшій групі діти вміють організовувати самостійно різні види ігор: обрати тему гри, створювати предметно-ігрове середовище, розподіляти ролі, виконувати ігрові дії, використовуючи вміння, набуті під час різних видів діяльності.

Рівень сформованості ігрового партнерства також відповідає віку дітей. В групі діти вже об’єднуються в макроігрові групи на основі спільного задуму, дотримуються правил поведінки, зумовлених ігровим задумом, творчо поєднують сюжети різних ігор.

Організація ігор-інсценівок, театралізації та драматизації у старшій групі «Сонечко» спрямована на стимулювання дитячої творчості, відтворення ігрових образів, підтримання у дітей вигадки, фантазії, удосконалення інтонаційної виразності мовлення. Цьому сприяють наявність і використання в групі різних видів театрів, залучення дітей до організації і проведення лялькових вистав, драматизації казок, театралізації.
Аналіз роботи дозволяє констатувати, що велика увага приділяється проведенню українських народних, хороводних та календарно-обрядних ігор. Вихователі знайомлять дітей з народними звичаями, спонукають до вільного використання примовок, закличок, мирилок, лічилок, збагачують запас скоромовок у дитячому мовленні, збуджують бажання чітко промовляти скоромовки, знайомлять з українськими народними загадками.
Вивчаючи питання трудового виховання дошкільників з’ясувалося, що у групі створено умови для організації всіх видів трудової діяльності дітей: оформлено куточок художньої праці з достатньою кількістю обладнання; у куточку господарсько - побутової праці та в куточку природи є все необхідне для трудової діяльності. Особливе місце в організації дитячої праці вихователі відводять груповим, індивідуальним і колективним формам роботи. У дітей сформовані навички побутової праці: сервірування столу (розміщення посуду, використання серветок), догляд за одягом та взуттям.

Рівень виконання програмових вимог з формування у дітей уявлень про навколишній світ – достатній. Діти групи знають своє ім’я, імена батьків, друзів, вихователів, знають слова, що позначають родину, оцінюють спілкування з рідними, знайомими і товаришами, вміють контактувати, визначають свій статус у групі однолітків, орієнтуються в приміщенні групи і на майданчику, дбайливо ставляться до предметів вжитку, побуту, речей, знарядь діяльності, називають домашніх тварин і їх дитинчат, оточуючі предмети, визначають властивості матеріалів, ознаки, колір, форму.

Дошкільники знають будову свого тіла, особливості функціонування організму (дихання, відчуття, дотик), догляд за тілом. Можуть складати розповіді за зразком вихователя, з власного досвіду, описують предмети. Старші дошкільники вміють висловлювати свою думку, оцінювати твори, вчинки літературних персонажів та своїх товаришів. Діти відображають свої враження пов'язані з предметним світом, довкіллям (речами, предметами, знаряддям, спорудами) , орієнтуються в назвах інтер'єру, меблів, побутових речей (праска, пилосос, гриль, міксер ); всіх видів транспорту.

Для логіко-математичного розвитку в групі створена необхідна база: є демонстраційний і роздатковий матеріал; руками педагогів виготовлені багаточисленні змістовні посібники, розроблені дидактичні ігри і вправи. У групі створені сприятливі умови для розвитку пізнавальної активності, логічного мислення, математичних здібностей кожної дитини. Вихователі чітко планують завдання з даного розділу, підбирають відповідно віку та рівня розвитку дітей. Педагоги володіють методикою ознайомлення дітей з математичними поняттями, вміло використовують різні методичні прийоми для активізації розумової діяльності дітей. Вихователі виховують у дітей інтерес до математичних завдань, зацікавлюють дотепними іграшками, логічними задачами.
Оскільки заняття з зображувальної діяльності відіграють важливу роль у розвитку творчої особистості, то у старшій групі «Сонечко» проводиться велика робота, щоб викликати у дошкільнят захоплення рукотворною красою, розвинути художні здібності, сформувати практичні вміння, завдяки яким втілюються в життя естетичні задуми. Аналіз занять, планів навчально-виховної роботи та дитячих робіт свідчать про дотримання педагогами вимог програми з малювання. Вихователі допомагають дітям осягнути розмаїття форм і барв у довкіллі, відтворити сприйняте у своїй уяві і передавати враження на аркуші паперу. Педагоги, враховуючи вікові особливості та індивідуальні здібності дітей, намагаються так організувати їхню роботу, щоб заняття не перетворювалось на механічне копіювання зразків, а розвивали уяву, фантазію, живили бажання вигадувати, щось нове, цікаве.

У групі «Сонечко» створено позитивне соціально-емоційне середовище. Діти із задоволенням перебувають у дошкільному закладі, виконують запропоновані завдання, беруть участь у різних видах діяльності.

З метою удосконалення рівня навчально-виховного процесу за наслідками

перевірки складено довідку, яка доведена до відома вихователів.

Висновки:

В старшій групі «Сонечко» створено всі умови для всебічного розвитку дитини, як особистості.

Рекомендації:

  1. Ухвалити роботу вихователів старшої групи «Сонечко».

Завідувач ДНЗ Бережна Т.А.

Вихователь – методист ДНЗ Бондаренко Н. В.

4

Опис документу:
Комплексна перевірка – це вивчення стану навчально-виховної роботи з усіх видів діяльності в окремій групі. Така перевірка дає змогу на основі всебічного й глибокого аналізу зробити найбільш правильні висновки, щодо методів педагогічного впливу на дітей у двох вихователів, узгодженість у їх роботі між собою, з дітьми, помічником вихователя, батьками, з’ясувати сильні та слабкі сторони кожного, допомогти скоординувати роботу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти