Дослід з дітьми шостого року життя на тему: «Форма води»

Опис документу:
Мета дослідження: Ознайомити дітей з основними властивостями води, продемонструвати властивості води набувати різної форми, утворюючи форму посудини, в яку наливаєш рідину; повторити форми геометричних фігур; вчити робити висновки, розвивати увагу, мислення, пізнавальну активність; виховувати інтерес та бережливе ставлення до води та інших предметів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Дослід з дітьми шостого року життя на тему: «Форма води»
Слайд № 1

Дослід з дітьми шостого року життя на тему: «Форма води»

Тема дослідження: форма води. Мета дослідження: Ознайомити дітей з основними властивостями води, продемонструвати властивості води набувати різної ...
Слайд № 2

Тема дослідження: форма води. Мета дослідження: Ознайомити дітей з основними властивостями води, продемонструвати властивості води набувати різної форми, утворюючи форму посудини, в яку наливаєш рідину; повторити форми геометричних фігур; вчити робити висновки, розвивати увагу, мислення, пізнавальну активність; виховувати інтерес та бережливе ставлення до води та інших предметів. Обладнання та матеріали: вода, посудина різної форми, малюнки.

Вихователь пропонує дітям провести дослід і дізнатися, якої форми може набувати вода. Вихователь показує пляшку з водою і питає, якої форми набула ...
Слайд № 3

Вихователь пропонує дітям провести дослід і дізнатися, якої форми може набувати вода. Вихователь показує пляшку з водою і питає, якої форми набула вода. Потім показує дітям посуд різної форми і пропонує назвати фігури, які представленні. Вихователь переливає воду з пляшки у посудину іншої форми. Як веде себе вода, коли її поміщають у судини, які мають різну форму?

По черзі переливаючи воду з ємності в ємності, а потім просто розлив частину води на поверхню столу, діти побачать, що вода, як і будь-яка рідина, ...
Слайд № 4

По черзі переливаючи воду з ємності в ємності, а потім просто розлив частину води на поверхню столу, діти побачать, що вода, як і будь-яка рідина, що не має форми, а приймає форму посудини, в який її занурюють або розтікається по поверхні, якщо її розлили. Вихователь питає, як ллється вода, з посудини в посудину? Цівкою чи струєю? Чому? Вихователь підводить дітей до висновку, що вода. Як і будь-яка рідина, немає форми і може набувати форму посудини, в яку її помістити; що вона мколи її переливаєш оже текти в довільному напрямку і заповнює вільний простір.

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
1
міс.
0
7
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!