Доповідь на тему:"Тиждень безпеки у дитячому садочку"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

25.03.2020

406

26

0

Опис документу:
Метою проведення "Тижня безпеки дитини" і в цілому навчання і виховання з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях повинно бути формування у дітей: • розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ здорового способу життя; • правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках під час ручної праці; • правил безпечного перебування на вулицях, правила поводження з незнайомими людьми;
Перегляд
матеріалу
Отримати код

"Тиждень безпеки у дитячому садочку", доповідь

Категория: Дошкольное образование

30.01.2017 07:16

Протягом навчального року в дошкільному закладі проводиться планомірна робота за тематикою "Охорона здоров'я і життя дітей". Підсумки цієї роботи підводяться в кінці навчального року під час проведення "Тижня безпеки дитини".

Просмотр содержимого документа
«"Тиждень безпеки у дитячому садочку", доповідь»

«Тижні безпеки» в різні пори роки

Протягом навчального року в дошкільному закладі проводиться планомірна робота за тематикою "Охорона здоров'я і життя дітей". Підсумки цієї роботи підводяться в кінці навчального року під час проведення "Тижня безпеки дитини".

Тиждень безпеки – ефективна форма систематизації знань дітей про безпечне довкілля, рекомендована Міністерством для щорічного проведення в дошкільних навчальних закладах (Лист МОН молодь спорту України від 19.08.2011 р. №1/9-635). Водночас суворої регламентації щодо організації такого Тижня немає, - його зміст залежить від місцевих умов, професійного досвіду педагогів та підготовленості дітей.

Метою проведення "Тижня безпеки дитини" і в цілому навчання і виховання з питань захисту життя і здоров'я у надзвичайних ситуаціях повинно бути формування у дітей:

  • розуміння цінності власного життя та здоров'я, основ здорового способу життя;

  • правил безпечної поведінки на ігрових і спортивних майданчиках під час ручної праці;

  • правил безпечного перебування на вулицях, правила поводження з незнайомими людьми;

  • навичок безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих;

  • уявлень про небезпечні для життя отруйні рослини, ягоди, гриби;

  • уявлень про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря, ожеледиці, гроза, град тощо), ознайомлення дітей з їх природою, характерним и ознаками, негативними наслідками;

  • уявлень про основні правила поведінки в екстремальних ситуаціях;

  • обережного поводження з лікам и, хімічним и, речовинам и і побутовою хімією;

  • відчуття небезпеки щодо вогню, електричного струму і правил пожежної безпеки.

Орієнтуючись на вимоги Базового компонента дошкільної освіти (редакція 2012 року) та взявши до уваги напрацьований досвід, педагоги дошкільного закладу розробили систему роботи з ознайомлення дошкільників із правилами безпечної поведінки та формування практичних навичок.

Напрями роботи

1.Методична підготовка працівників закладу. Для педагогів та інших працівників закладу проводяться тематичні семінари-практикуми, інструктажі та виробничі наради, розроблено методичні рекомендації що до роботи за цим напрямом, постійно поповнюється добірка інформаційних матеріалів.

2.Просвітницька діяльність серед батьків. Батькам надають консультації з питань особливостей формування вмінь та навичок безпеки життєдіяльності дітей. Також для дорослих діє творча лабораторія (з виготовлення «вогнегасника» для малят власними руками), проводяться вечори запитань та відповідей.

На видному місці в коридорі дитячого садка розміщено стенди «Куточок безпеки життєдіяльності» та «Увага: діти!»(з правил поведінки на дорозі), в роздягальнях усіх вікових груп оформлено змінні (відповідно до пори року) тематичні бюлетені: «Як вберегтися від застуди та грипу», «Правила безпечного відпочинку влітку», «Небезпечні розваги взимку», - які містять цінну інформацію для батьків, працівників закладу та дітей.

3.Освітня робота з дітьми. Один раз на тиждень з кожною віковою групою, починаючи з молодшого віку, проводять різні форми роботи, спрямовані на ознайомлення вихованців з правилами безпеки життєдіяльності у довкіллі та формування практичних навичок. Доброю традицією закладу стало проведення щоквартального Тижня безпеки дитини, під час якого дошкільнята отримують яскраві враження, закріплюють набуті знання і вправляються в їх практичному застосуванні.

Кожен день такого Тижня має свій напрям, тему, певні форми, методи і прийоми освітньої роботи відповідно до пори року, актуальності тієї чи іншої проблеми, рівня сформованої у дітей певного віку життєвої компетенції.

ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

ДІТЕЙ В ОСІННІЙ ПЕРІОД

Зміст заходу

Час проведення

Місце проведення

Відповідальні

ПОНЕДІЛОК

Азбука автомобільних доріг

Бесіда про транспорт, який діти бачили прямуючи до дитячого садка. Розгляд дидактичної картини «Види транспорту» та інших ілюстрацій

Ранок

Ігровий майданчик/

групова кімната

Вихователі

«Машини спеціального призначен-ня» Дати уявлення про транспорт спеціального призначення: пожеж-ний, міліцейський, швидка допомога тощо,закріплювати знання про правила дорожнього руху.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Читання вірша «Проходь обережно» С.Міхалкова. Вчити дітей передава-ти свої враження від літературного твору в аплікації

Заняття з аплікації

Групова кімната

Вихователі

«Школа дорожніх знаків» Закріп-лювати знання про дорожні знаки, вправляти дітей у застосуванні набутих знань на практиці.

Прогулянка

Автомістечко

Вихователі

Театралізована розвага «У гості до бабусі й дідуся»Учити дітей правил поведінки на дорозі, у транспорті; виховувати бережливе ставлення до власного життя.

Друга половина дня

Музична зала

Музичний керівник, вихователі

Прокладання безпечного маршруту додому. Робота з макетом мікро-району та індивідуальними схема-ми, які виготовлені батьками разом із дітьми.

Групова кімната (старші групи)

Вихователі

Виставка малюнків на тему: «Безпека дорожнього руху – це життя»

Хол

Вихователі

ВІВТОРОК

Вогонь — друг, вогонь — ворог

Розгляд картинок, що ілюструють причини виникнення пожежі.

Ранок

Ігровий

майданчик/

групова кімната

Вихователі

Ознайомити дітей з казкою Т.Коломієць «Козеня і вогонь». Сформувати у дітей поняття, коли вогонь є другом, а коли є ворогом.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольові ігри «Сім'я», «Ми пожежники». Дати дітям поняття та навички користування лопатою, піском, водою при гасінні вогню, керувати діями та допомагати дітям в роботі. Закріпити правила безпеки.

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Спортивна розвага «Ми — рятівники»

Друга

половина

дня

Спортивна зала

Вихователі

Виставка малюнків за змістом вірша«Козеня і вогонь» Т.Коломієць.

Групова кімната

Вихователі

СЕРЕДА

Дитина серед людей та предметів

Бесіда про сім’ю. Дати уявлення про поняття «рідні», «знайомі», «чужі» люди.

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Спілкування з незнайомцями» Довести до свідомості дітей,що спілкування з незнайомцями може бути небезпечним; виховувати правила обачності.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольові ігри «Сім’я», «Швидка допомога». Моделювати ігрові ситуації, спрямовані на формування навичок телефонної розмови, безпечної поведінки вдома та на вулиці

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Перегляд лялькової вистави «Котик і Півник».

Друга

половина

дня

Музична зала

Музичний

керівник,

вихователі

Бесіди з батьками про безпеку життєдіяльності дітей та роль батьків у попередженні небажаних дій дітей як удома, так і на вулиці

Групова

кімната/ігровий

майданчик

Вихователі

ЧЕТВЕР

Природа та її особливості

Дати поняття про лікарські рослини.

Ранок

Групова кімната

Вихователі

Екскурсія до водойми (старша група).

Правила поведінки біля водоймищ.

Прогулянка

Водоймище

Вихователі

Тематична розвага «Лікарські росли ни для здоров’я та сили» Погли-бити знання про лікарські рослини; розкривати практичне значення лікарських рослин; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

Друга половина дня

Музична зала

Музичний керівник

Вихователі

Бесіда з батьками на тему: «Правила поведінки членів родини біля водоймищ»

Групова кімната

Вихователі

П’ЯТНИЦЯ

Школа екстремальних ситуацій

Індивідуальні бесіди з дітьми про те,що залишатися вдома самому зовсім не страшно,у цьому допоможуть улюблені безпечні справи.

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Сам удома. Незвичні ситуації» Читання оповідання О.Міхалкової «Не бійся». Учити дітей діяти у незвичайних ситуаціях; правильно та об’єктивно приймати рішення; виховувати самостійність.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольова гра «Швидка допомога». Моделювання ігрових екстремальних ситуацій та форму-вання навичок доцільної поведінки в разі їх виникнення.

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

«Стережись – не застудись!» Продемонструвати дітям причини застуди та її наслідки;виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я.

Друга половина дня

Групова кімната

Вихователі

Виставка тематичних інформацій-них папок для батьків щодо орга-нізації безпечної життєдіяльності дітей.

Групова кімната

Вихователі

ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

В ЗИМОВИЙ ПЕРІОД

Зміст заходу

Час

проведення

Місце проведення

Відповідальні

ПОНЕДІЛОК

Азбука автомобільних доріг

Бесіда з дітьми про правила поведінки на тротуарі «Як себе вести, як рухатись».

Ранок

Ігровий

майданчик/

групова кімната

Вихователі

«Наш друг – світлофор» Розгляд ілюстрацій на тему «Дорожній рух» Збагачувати знання дітей про дорожню азбуку; виховувати бережливе ставлення до власного життя.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Прогулянка до автобусної зупинки. Спостереження за посадкою і ви-ходом людей із транспорту. Вихо-вувати культуру поведінки, вміння поводитися у транспорті.

Прогулянка

Автомістечко

Вихователі

Сюжетно-рольова гра «Поїдемо в автобусі» (правила поведінки пасажирів).

Групова кімната

Вихователі

Практичне заняття з макетом «Перехрестя». Показати як рухаються машини.

Друга половина дня

Музична зала

Вихователі

Музичний керівник

Виставка малюнків за змістом твору К.Чуковського «Руху правила єдині знати добре всі повинні »

Групова кімната

Вихователі

ВІВТОРОК

Вогонь — друг, вогонь — ворог

Бесіда з дітьми про те, які корисні та які небезпечні сірники. Розгляд ілюстрацій про сірники.

Ранок

Ігровий

майданчик/

груп. кімната

Вихователі

Читання вірша «Сірничок» Г.Бойко Розглянути ілюстрації. Закріпити знання про правила поведінки на кухні. Оповідання «Мама на кухні».

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольові ігри «Сім'я» («Пожежники»). Моделювати ігро-ві ситуації, спрямовані на форму-вання навичок правильної поведін-ки під час пожежі.

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Фізкультурна розвага «Ми — пожежники»

Друга поло-вина дня

Друга поло-вина дня

Спортивна зала

Вихователі

Виставка малюнків за змістом вірша C. Маршака «Пожежа», під-готовлених дітьми разом з батьками

Групова кімната

Вихователі

СЕРЕДА

Дитина серед людей та предметів

Розгляд дидактичних картинок «Будь уважним» та інших ілюстрацій.

Ранок

Ігровий

майданчик/ групова кімната

Вихователі

«Вибухові предмети, вогнепальна зброя, рогатка». Ознайомлювати дітей з поняттями: «вибухові речо-вини», «вогнепальна зброя»; пока-зати наслідки небезпеки від них; виховувати обачність, бережливе ставлення до власного здоров’я.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетне малювання за змістом вірша О.Ткаченка «Мисливець»

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольові ігри «Швидка допомога», «Пожежа» Моделювати ігрові ситуації, спрямовані на фор-мування навичок телефонної роз-мови, безпечної поведінки вдома та на вулиці

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Показ лялькової вистави «Лисичка-сестричка та сірий вовк»

Друга

половина

дня

Музична зала

Музичний

керівник,

вихователі

Бесіда з батьками про безпеку життєдіяльності дітей та роль батьків у попередженні не-бажаних дій дітей як удома, так і на вулиці.

Групова

кімната/ігровий

майданчик

Вихователі

ЧЕТВЕР

Природа та її особливості

Індивідуальні бесіди з дітьми про небезпечні ситуації, які можуть ви-никати на льодових доріжках; тон-ка крига на водоймах - можливі травми.

Ранок

Ігровий майданчик

Вихователі

«Зима прийшла-хуртовину принес-ла». Розширити знання дітей про природні явища – ожеледицю, хур-товину, заметіль – та їх загрозу для здоров’я людини.

Заняття

Групова

кімната

Вихователі

Вчити дітей правилам безпечної поведінки взимку – на вулиці та під час зимових розваг. Ознайомити з небезпечністю ігор після снігопаду, під час відлиги (з даху може зірватися бурулька, зсунутися обле-денілий сніг тощо)

Спортивне свято «Зимова олімпі-ада» Вправляти дітей у дотриманні правил катання на санчатах, ли-жах, на льодових доріжках тощо. Закріпити знання про природні прикмети, які допомагають пере-дбачати зміни в погоді (дати уявлення про взаємозв’язок стану погоди і самопочуття людини)

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Фізкультурно-пізнавальне заняття «Я сам – режисер свого здоров’я» Дати дітям загальне поняття про інфекційні захворювання, про спосіб профілактики та боротьби з вірусом грипу;вправляти дітей у найпростіших видах самомасажу

Друга половина дня

Групова кімната/ігров.

майданчик

Вихователі

Бесіди з батьками на тему:«Природні фактори загартування дітей»

П’ЯТНИЦЯ

Школа екстремальних ситуацій

Індивідуальні бесіди з дітьми про небезпечні ситуації, які можуть ви-никати прикористуванні електро-приладами

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Користь та небезпека від електри-чного струму та електроприладів» Довести дітям користь та небезпеку від електроприладів; виховувати бе-режливе ставлення до власного здо-ров’я. Розгляд ілюстрацій.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольова гра «Швидка до-помога» Моделювання ігрових ек-стремальних ситуацій та формуван-ня навичок доцільної поведінки в разі їх виникнення. Дид.гра «Шко-ла Петрика П’яточкіна»

Прогулянка

Ігровий

майданчик

Вихователі

«Телевізійна небезпека» Ознайоми-ти дітей з одним із видів побутової техніки-телевізором; довести його користь і шкідливість, за шкідли-вість;закріплення правил перегляду телевізійних передач

Друга половина дня

Групова кімната

Вихователі

Виставка малюнків «Увага! Електричний струм!», підготовле-них дітьми разом з батьками

Хол

Вихователі

ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

ДІТЕЙ У ВЕСНЯНИЙ ПЕРІОД

Зміст заходу

Час проведен.

Місце проведення

Відповідал.

ПОНЕДІЛОК

Азбука автомобільних доріг

Розгляд наочності й бесіда на тему: «Що спільного і що відмінного між вантажним та легковим транспор-том»

Ранок

Ігровий майданчик/

групова кімната

Вихователі

Читання творуГ.Чічінадзе «Лісовий експрес». Закріплення правил пове-дінки у транспорті

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Вчити дітей передавати свої враження від літературного твору.

Заняття з ліплення

Групова кімната

Вихователі

Спостереження за машинами, що приїзджають до д/с

Прогулянка

Автомістечко

Вихователі

Театралізована розвага «Подорож автобусом». Продовжувати вчити дітей правил поведінки на дорозі, у транспорті; виховувати бережливе ставлення до власного життя.

Друга половина дня

Музична зала

Музичний керівник, вихователі

Виставка малюнків на тему: «Лісовий експрес»

Групова кімната

Вихователі

ВІВТОРОК

Вогонь — друг, вогонь — ворог

Розгляд ілюстрацій,де зображено використання вогню в різних сфе-рах життєдіяльності людини. Запропонувати дітям розгадати загадки про вогонь.

Ранок

Ігровий

майданчик/

групова кімната

Вихователі

«Наш номер 101» Продовжувати знайомити дітей з елементарними правилами протипожежної безпеки та правилами поведінки під час пожежі

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Гра «Хто швидше загасить вогонь»

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Театралізована розвага «Казка про поросят Квік та Хрюк»

Друга

половина

дня

Спортивна зала

Вихователі

Бесіда з батьками на теми:

«Щоб не сталося лиха»

«Боротьба з опіками»

Групова кімната

Вихователі

СЕРЕДА

Дитина серед людей та предметів

Бесіда «Поняття про нікотин»

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Нікотин.Отрута»Довести до свідо-мості дітей,що нікотин-це отрута, загроза людському організму роз-крити зміст «здоровий спосіб жит-тя»; виховувати бережливе став-лення до здоров’я.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетне малювання за змістом однойменної казки «Про Миколку Микитася»

Заняття з малювання

Групова

кімната

Вихователі

Бесіда «Яку шкоду завдає оточую-чим нікотин»

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Театралізована вистава «От нещас-тя,от біда – спішить в гості Вереда»

Друга

половина

дня

Музична зала

Музичний

керівник,

вихователі

Бесіди з батьками про шкоду тютюнопаління для оточуючих членів сім’ї

Групова

кімната/ігровий

майданчик

Вихователі

ЧЕТВЕР

Природа та її особливості

Спостереження за погодою

Дид.гра «Буває – не буває»

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Весна-пора квітучості»Розширити знання дітей про весняні явища в природі, вчити правилам безпечної поведінки весною. Ознайомити ді-тей з отруйними рослинами та грибами

Заняття

Групова кімната

Вихователі

«Моя улюблена квітка»

Заняття з аплікації

Групова кімната

Вихователі

Бесіда про воду та її значення для життя людини. Ознайомлення з різними станами води (рідкий, тве-рдий, газоподібний) дослідницьким шляхом

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Формування навичок безпечної поведінки з водою: кип’яток,гаряча пара-загроза опіків,брудна вода-за-гроза отруєння чи хвороби

Друга половина дня

Групова кімната

Вихователі

Виставка дитячих робіт на тему: «Моя улюблена квітка»

П’ЯТНИЦЯ

Школа екстремальних ситуацій

Бесіда «Як знайти доріжку додому» Учити дітей орієнтуватися у незвичайних ситуаціях, правильно приймати рішення

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Їстівні та отруйні гриби» Учити дітей розрізняти їстівні та отруйні гриби; показати користь і шкоду від них;виховувати бережливе ставлення до природи і власного життя

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сигнал «Увага!Небезпека!» Практичне відпрацьовування захо-дів з евакуації дітей з приміщення дошкільного закладу

11.00

Приміщення саду

Зав.ДНЗ

Вихователь-методист

Театралізована розвага «Подорож до Лісовичка» Закріплювання правил безпечної поведінки у лісі

Друга половина дня

Групова кімната

Вихователі

Виставка малюнків «З природою на Ти», підготовлених дітьми разом з батьками

Групова кімната

Вихователі

ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

ДІТЕЙ У ЛІТНІЙ ПЕРІОД

Зміст заходу

Час проведення

Місце проведення

Відповідальні

ПОНЕДІЛОК

Азбука автомобільних доріг

Провести з дітьми бесіду по закріп-ленню знань основних частин авто-буса. Дид.гра «Побудуй автобус». Розвивати вміння добирати відпо-відні деталі до корпуса.

Ранок

Ігровий майданчик/

групова кімната

Вихователі

«Подорожуємо автобусом» Читан-ня вірша О.Сміяна «Автобус». За-кріпити знання про поведінку в автобусі; формувати уявлення про проїжджу частину і тротуар; навчити правильно називати транспортні засоби.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Виготовлення квитків для проїзду в автобусі (молодша гр.); «Автобусів» (старші гр)

Заняття з аплікації

Групова кімната

Вихователі

Спостереження за автобусом

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Театралізована розвага «Подорож автобусом» Продовжувати вчити дітей правилам поведінки на доро-зі, у транспорті; виховувати береж-ливе ставлення до власного життя.

Друга половина дня

Музична зала

Музичний керівник, вихователі

Бесіда з батьками на тему: «Влас-ний приклад батьків у дотриманні правил дорожнього руху»

Групова кімната (старші групи)

Вихователі

ВІВТОРОК

Вогонь — друг, вогонь — ворог

Розгляд ілюстрацій, де зображено використання вогню в різних сфе-рах життєдіяльності людини. За-пропонувати дітям розгадата зага-дки про вогонь.

Ранок

Ігровий

майданчик/

групова кімната

Вихователі

«Ознайомлення з інвентарем проти пожежного куточка ДНЗ» Дати уявлення про протипожежний ку-точок дошкільно-гозакладу, його призначення й ознайомити з пред-метами, які є в ньому.

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Вчити дітей передавати свої вра-ження від літературного твору в малюванні

Заняття з малювання

Групова кімната

Вихователі

Гра «Хто швидше загасить вогонь» Розширювати уявлення про прийо-ми гасіння пожеж; виховувати ін-терес до професії пожежників.

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Театралізована вистава «Кицин дім»

Друга

половина

дня

Музична зала

Вихователі

Виставка малюнків

«Увага! Пожежа!».

Хол

Вихователі

СЕРЕДА

Дитина серед людей та предметів

Продовжувати знайомити дітей з предметами, які можуть бути небезпечними для малюка-цвях,кнопка тощо; дати уявлення про те,що навіть зовні цікловито безпечний предмет (гудзик, мо-етки) при неправильному кори-стуванні може завдати шкоди

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Поведінка у надзвичайних ситу-аціях» Навчати дітей визначати жорстоке поводження; формувати уміння шукати захисту від жорсто-кості

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Розробити разом із діть-ми концепцію захисту: звертатися по допомогу до дорослих (виховате-лів, сусідів, міліції)

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Театралізована вистава «На пліжі» Моделювання ігрових ситуацій та формування навичок доцільної поведінки в разі їх виникнення

Друга

половина

дня

Музична зала

Музичний

керівник,

вихователі

Бесіди з батьками про безпеку життєдіяльно-сті дітей та роль батьків у попередженні небажа-них дій дітей як удома, так і на вулиці

Групова

кімната/ігровий

майданчик

Вихователі

ЧЕТВЕР

Природа та її особливості

Спостереження за погодою Дид.гра «Назви ознаки літа»

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Літо красне – для здоров’я час прекрасний!» Учити дітей загарто-вувати свій організм улітку за до-помогою сонця, повітря та води

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетне малювання за змістом вірша «Літо» С.Рачинець

Заняття з малювання

Групова кімната

Вихователі

Бесіда на тему: «Явища природи-блискавка, буревій, град» Закріп-лювати знання дітей про ці природ-ні явища; вчити дітей, як слід пово-дитися під час природного лиха

Прогулянка

Ігровий

майданчик

Вихователі

Виставка дитячих робіт на тему: «Літечко»

Друга половина дня

Групова кімната

Вихователі

Консультація для батьків на тему: «Небезпека влітку»

Групова кімната

Вихователі

П’ЯТНИЦЯ

Школа екстремальних ситуацій

Індивідуальні бесіди з дітьми про небезпечні ситуації, які можуть виникати вдома, на вулицях населеного пункту, у природі

Ранок

Групова кімната

Вихователі

«Користь та небезпека від комах» Учити дітей бути обачними, спо-стережливими, розрізняти корис-них і шкідливих для здоров’я ко-мах; виховувати бережливе став-лення до природи

Заняття

Групова кімната

Вихователі

Сюжетно-рольова гра «Швидка допомога».Моделювання ігрових екстремальних ситуацій та форму-вання навичок доцільної поведінки в разі їх виникнення.

Прогулянка

Ігровий майданчик

Вихователі

Читання оповідання А.Лікум «Чому мухи потирають лапку об лапку» Дотримання правил гігієни

Друга половина дня

Групова кімната

Вихователі

Виставка тематичних інформаційних папок для батьків щодо організації безпечної життєдіяльності дітей

Групова кімната

Вихователі

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА

ПРОВЕДЕННЯ "ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ"

Перехід дошкільної освіти до особистісно-орієнтованої моделі вимагає переосмислення змісту, критеріїв оцінювання ефективності освітньої діяльності, орієнтації педагога на визначення пріоритету виховання у формуванні особистості дитини дошкільного віку. Ці зміни відображено у принципово новому документі дошкільної освіти - базовому компоненті,який поряд з іншими завдання ми має на меті забезпечення достатнього рівня психофізичного роз витку та необхідної компетенції дитини для безпечного перебування у навколишньому середовищі.

Категорія учасників: вихователі та помічники вихователів.

Мета: дати поради вихователям щодо безпеки життєдіяльності дитини та основні напрямки роботи з батьками.

Навчання дітей основ безпеки життєдіяльності є одним із пріоритетних напрямів освітнього процесу.

З кожним роком збільшується кількість травмованих дітей, в зв’язку з цим постала потреба в систематичній роботі з дошкільниками для формування в їх свідомості безпечної поведінки в життєвому середовищі.

Завдання педагогів і батьків – не залякувати дітей, а навчити правил поведінки, не забороняти або приховувати небезпечні предмети і речі, а в цікавій, пояснювальній формі вчити правильно користуватися ними.

Виховання в дітей дошкільного віку почуття особистої безпеки має відбуватися з дотриманням почуття міри. Якщо дитину залякувати небезпечним та агресивним світом через «не чіпай», «не ходи», «не роби», «не можна», вона втратить почуття ризику або не звертаючи увагу на частку «не», буде сприймати заборону як керівництво до дії.

Щоб запобігти цьому, педагогам потрібно добирати такі форми роботи:

  • які б дозволяли відчути дитині не лише цінність свого життя та здоров’я, а й свої можливості у зміцненні та збереженні його, підготували до чітких дій у небезпечних ситуаціях;

  • сприяли вихованню самостійності та відповідальності;

  • не допускали виникнення почуття страху.

Від педагога вимагається:

  • теоретична компетентність;

  • методична грамотність;

  • творчий потенціал.

Важливо використовувати методи, адекватні віковим особливостям дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.