Домашні завдання та уроки онлайн – нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням

Опис документу:

Домашні завдання та уроки онлайн – нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням.

Дистанційне навчання – це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення з метою доставки навчального матеріалу та спілкування безпосередньо за місцем перебування здобувачів освіти.

Дистанційне навчання базується на телекомунікаційних технологіях, інтернет ресурсах і послугах та суттєво впливає на освітній процес: структуризацію змісту, відбір методів, форм навчання та способів їх реалізації.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Домашні завдання та уроки онлайн – нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням Коленова Н.О.
Слайд № 1

Домашні завдання та уроки онлайн – нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням Коленова Н.О.

Дистанційне навчання – це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного при...
Слайд № 2

Дистанційне навчання – це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп’ютерні навчальні програми різного призначення з метою доставки навчального матеріалу та спілкування безпосередньо за місцем перебування здобувачів освіти. Дистанційне навчання базується на телекомунікаційних технологіях, інтернет ресурсах і послугах та суттєво впливає на освітній процес: структуризацію змісту, відбір методів, форм навчання та способів їх реалізації. Для здійснення обміну навчальними матеріалами можуть застосовуватися будь-які пристрої та інструменти: веб-сайти, електронна пошта, зокрема мобільний телефон, за допомогою якого можна організувати спільноту в соціальних мережах, мобільних додатках. Функціонування створених закритих спільнот у соціальних мережах (Вайбер/Телеграм/Фейсбук /Інстаграм) відбувається за визначеними спільно з батьками, педагогами й здобувачами освіти принципами організації груп та правилами спілкування, навчання, тестування.

При використанні оф лайн - технологій матеріали уроку зберігаються на платформі, наприклад Google Classroom, для проведення дистанційного навчання,...
Слайд № 3

При використанні оф лайн - технологій матеріали уроку зберігаються на платформі, наприклад Google Classroom, для проведення дистанційного навчання, учні можуть опрацювати їх у будь-який час. Якщо відповідної платформи немає, або не всі учні мають доступ до якісного сигналу мережі Інтернет, раджу скористатися іншими соціальними мережами: вайбер, інстаграм, телеграм- канал та ін. Багато вчителів уже давно створили групи у вайбері і підтримують тісний зв'язок як із учнями, так і з батьками. Дистанційне навчання може проводитись у двох формах: онлайн і оф лайн. Уроки онлайн – обмін інформацією в режимі прямої трансляції (Zoom (https://zoom.us/download) — сервіс для проведення відео- конференцій та онлайн-зустрічей). Перша умова проведення: учні та вчитель повинні бути забезпечені відповідним технічним обладнанням (ноутбук, планшет або комп’ютер з веб-камерою), мати підключення до мережі Інтернет. Друга умова: усі учні, роз’єднані територіально, повинні в призначений час приступити до роботи. Форми навчання у такому випадку використовують традиційні, але дещо модифіковані. При цьому між учителем та учнівською аудиторією існує безпосередній зв’язок: пряма відеотрансляція, демонстрування презентації (зокрема колективний перегляд відео); обмін документами Microsoft Office; демонстрування робочого столу або активних програмних додатків із комп’ютера вчителя. Найкращий результат має гібридне навчання – коли ми зустрічаємось із дітьми в онлайн (наприклад на відеоконференції) і водночас застосовуємо офлайн навчання. Чому так? Надається підтримка учням у онлайн режимі. Водночас, деякі речі найкраще робити в оф лайн. Також це можливість учням самостійно планувати своє навчання, виходячи з тих чи інших умов.

Існує багато засобів використання електронних ресурсів, які стануть цифровим інструментом для ефективного управління навчанням. Їх можна використов...
Слайд № 4

Існує багато засобів використання електронних ресурсів, які стануть цифровим інструментом для ефективного управління навчанням. Їх можна використовувати як під час звичного освітнього процесу – на уроках – так і під час дистанційного навчання. Пропоную до вашої уваги деякі з них: https://nus.org.ua/ Як технічно організувати дистанційне навчання Як використовувати You Tube у дистанційному навчанні Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання – відповіді Як працювати в Google – класі: покрокова інструкція Матеріали та інструменти для ведення дистанційного навчання Інтернет – сайт «Освіта юа»: https://osvita.ua/ Організація дистанційного навчання в Moodle Практичні заняття для учнів Про роботу вчителів під час карантину Як мотивувати дитину до навчання під час карантину Онлайн – медіа «Освіторія»: https://osvitoria.media/ Як організувати дистанційне навчання: 7 корисних порад для вчителів і батьків Як адаптуватися до життя та навчання в умовах карантину Як провести віртуальний урок Найвідоміші музеї світу, які можна відвідати онлайн

Освітній проєкт «На урок»: https://naurok.com.ua/ Інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома Ві...
Слайд № 5

Освітній проєкт «На урок»: https://naurok.com.ua/ Інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома Візуалізація та навчання: онлайн-ресурси для цікавого уроку Class Dojo як інструмент для зворотнього зв’язку з учнями Як задавати домашнє завдання в онлайн-тестах "На Урок"? Освітній IT – проєкт «Всеосвіта»: https://vseosvita.ua/ Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу Домашні завдання онлайн: як організувати змішане навчання за допомогою електронного журналу Домашні завдання та уроки онлайн - нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням Освітній портал ПедПРЕСА: https://pedpresa.ua/ Ставлення вчителів до дистанційного навчання Чому онлайн - уроки більш ефективні Навчання в мережі. Як організувати навчальний процес

Цікаві інтернет ресурси для школярів: https://learning.ua/ - це освітня платформа, де навчання відбувається за сценарієм дітей. Тут знайдуться завд...
Слайд № 6

Цікаві інтернет ресурси для школярів: https://learning.ua/ - це освітня платформа, де навчання відбувається за сценарієм дітей. Тут знайдуться завдання з двох предметів: математика та українська мова. Проект розроблений так, що дитина може стежити за своїми успіхами, програма визначає сильні та слабкі сторони учня. Програми повністю відповідають вимогам Міністерства освіти. Крім балів, в якості оцінки учні також отримують так звані нагороди - це різноманітні ігри та розваги, доступні тільки для дійсно старанних дітей. https://childdevelop.com.ua/ - тут розміщені корисні статті, поради для батьків. Різноманітні завдання та вправи для дітей від дошкільнят до 4 класу з математики, читання, англійської мови, та письма. http://play-games.com.ua/ - після будь-якої роботи потрібен відпочинок. Так і дітям потрібно давати час для ігор, в тому числі онлайн. http://lingualeo.com - це безкоштовний сервіс для вивчення англійської мови. Веселий та ефективний. http://soroka-vorona.info - це інформаційно-розважальний ресурс на українській мові, який присвячений навчанню, вихованню та розвитку дітей. Заняття з математики та української мови, вправи, спрямовані на психологічний та інтелектуальний розвиток дитини, зокрема: уява, дрібна моторика, мислення. Також, на сайті є вірші, казки, колядки, скоромовки та загадки українською мовою. Для відпочинку знайдуться українські мультфільми та розвиваючі відео, розмальовки та вироби.

Для ефективної організації уроків та домашніх завдань в режимі онлайн можна використовувати безкоштовну платформу Google Classroom, яка доступна з ...
Слайд № 7

Для ефективної організації уроків та домашніх завдань в режимі онлайн можна використовувати безкоштовну платформу Google Classroom, яка доступна з будь-якого гаджета, підключеного до інтернету. Важливо, що сервіс не містить реклами та розміщені матеріали не можуть бути використані в комерційних цілях. Платформа Google Classroom дає можливість класному керівнику: створити свій клас й організувати роботу з усіма учнями; виставляти й розподіляти завдання від усіх учителів-предметників, а також стежити за успішністю учнів; стежити за тим, як усі учні справляються з завданнями, кому яка потрібна допомога; пропонувати прослухати повідомлення, бесіди тощо; організувати спілкування як індивідуально, з окремими батьками, так і з групами або усім класом; в прикріплених файлах можна давати додаткові інструкції. Щоб учні мали можливість спілкуватись з класним керівником; у Google Glassroom є інструмент для трансляцій — Hangout. Така трансляція автоматично публікуватиметься на YouTubeканалі, й учні в реальному часі зможуть коментувати трансляцію.

Але ми не повинні забувати, що дистанційне навчання – це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не діваються, просто...
Слайд № 8

Але ми не повинні забувати, що дистанційне навчання – це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не діваються, просто з’являється інший спосіб зв’язку. Тобто, в дистанційному навчанні дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, можливо, відтворення, використання на різних рівнях та до створення чогось нового.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.