«Домашні тварини та їх дитинчата»

Опис документу:
Узагальнення знань дітей про життя домашніх тварин і їх дитинчат. Вчити дітей розрізняти дорослих тварин і їх дитинчат; вправляти в умінні відгадувати загадки; вчити уважно слухати вихователя, відповідати на питання; розвивати пам'ять, мислення; розвивати зорове сприйняття, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття в другій молодшій групі «Домашні тварини та їх дитинчата»

Мета заняття: узагальнення знань дітей про життя домашніх тварин і їх дитинчат.

Завдання: вчити дітей розрізняти дорослих тварин і їх дитинчат; вправляти в умінні відгадувати загадки; вчити уважно слухати вихователя, відповідати на питання; розвивати пам'ять, мислення; розвивати зорове сприйняття, виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Матеріал: презентація, на якій зображені тварини і їх дитинчата, скринька , матеріали для проведення дидактичної гри.

Попередня робота: бесіда про тварин, розгляд ілюстрацій на тему: «Домашні тварини», проведення дидактичних ігор.

Хід заняття:

1. Сюрпризний момент

Стукіт у двері

- Хтось стукає (листоноша приносить посилку). Дітки, листоноша приніс нам скриньку. Давайте подивимося, що в ній. Дивіться, тут знаходяться іграшки домашніх тварин і їх дитинчат, а назви їх я забула. (І прошу допомогти згадати їх.) Допоможете мені малята? (Діти відповідають)[5]

2. Основна частина:

Яких домашніх тварин ви знаєте? (Перерахування)

-А чому вони називаються домашніми?

Відповіді дітей: тому що вони живуть в селі біля людини.

Вихователь: -Правильно. Домашні тварини живуть поруч з людиною і залежать від неї. Людина, у якої є тварини, доглядає за ними: годує, слідкує за їх здоров'ям, забезпечує житлом.

Давайте вирушимо в гості на ферму і подивимося хто ж там живе.

Абракадабра, на фермі будем ми.

(Слайд №1 Зображення ферми)

Вихователь: Ось ми і опинилися на фермі. Дітки пропоную відгадати декілька загадок щоб дізнатися назви тварин ,що проживають на фермі.

(2 слайд)

Вихователь: Дітки, давайте відгадаємо першу загадку:

«Дуже їсти я люблю!»

У багнюці спить щодня

Ця замурзана… [2].

Діти: Свиня.

Вихователь: Правильно! Свиня. Як розмовляє свиня? А хто зображений поруч з нею? - Свиня велика? А поросята які ?

Узагальнення відповіді дітей: Так, молодці, свиня велика, а поросята маленькі.

(Слайд №3) Вихователь: Відгадайте загадку про наступну тварину:

Молочко дає малятам.

— Будьте, му-му-му, здорові

І подякуйте …[2].

Діти: Корові.

Вихователь: Правильно, корівка. Як мукає корова? А хто поруч з нею? А корова яка? А теля яке?

Узагальнення відповідей дітей: Вірно, корова велика, а теля маленьке.

(Слайд №4)

Вихователь: Кого ви бачите на цій картинці? Як звуть маму курчат? Як звуть діток курки? Як розмовляє курка? А як курчата?

Малята ,давайте трішки пограємо в одну дуже цікаву гру.

Гра «Діти і півник»

Мета: біг в різних напрямках. Виховання уваги, спритності, вміння діяти за сигналом.

Хід гри

Лічилкою обирають півника. Всі інші діти стоять за лінією. Вихователь каже:

– Півник зранку вже не спить

Дуже голосно кричить:

В цей час півник ходить по майданчику і голосно кукурікає 2 р.

Ку-ку-рі-ку! – 2р.

Діти йому відповідають:

– Півник, півник,

Золотий гребінчик.

Чому рано так встаєш

Дітям спати не даєш

Після цих слів півник починає ловити дітей, які бігають по майданчику.

Правила гри: коли півник піймав більшість дітей гра припиняється і обирається новий півник. Пійманим вважається той, кого півник торкнувся.

Вказівки до гри: вихователь стежить щоб діти не бігли раніше, ніж закінчиться діалог. [6]

Вихователь: Молодці! У мене ще залишилося декілька загадок, тому сідайте на свої місця і продовжимо їх відгадувати.

(Слайд №5) Вихователь:

Він стояв хвостом махав.

- Хто такий? - питаю.

- Гав!

І відтоді, всім скажу,

Я із ГАВОМ тим дружу!

( Собака)[3]

А як вона гавкає? А хто зображений поруч з нею? Як розмовляє щеня?

- Собака велика? А яке щеня? (Відповіді дітей)

Узагальнення відповідей дітей.

Фізкультхвилинка «Як тварини подають голоси?»

Корова - (му-му-му).

Конячка - (іго-го).

Курка - (кудах-тах-тах).

Коза - (ме-е-е).

Овечка - (бе-е-е).

Кіт - (мяу-мяу).

Собака - (гав-гав)

(Слайд 6.)

Біля грубки гріється,

Без водички миється.

(Діти: кішка)[4]

- Правильно, а як кішка нявкає? А як звуть малюка кішки?

- Кішка велика, а кошеня яке? (Відповіді дітей)

Узагальнення відповіді дітей: Правильно, дітки, кішка велика ,а кошеня маленьке.

(Слайд № 7) Вихователь:

Ходять модниці за річкою - кучері білі колечком.

Звісно це…

(Діти: овечки) [1]

Правильно, овечки. А хто дитинча у вівці ?. А як воно розмовляє? А ягня велике чи маленьке?

Узагальнення відповіді дітей: Правильно ,малята, ягня маленьке, а вівця велика.

Дидактична гра « Знайди маму дитинча»

4. Заключна частина:

-Молодці, малята, ви правильно знайшли дитинчатам їх матусь. Також, ви, допомогли мені згадати назви домашніх тварин і їх дитинчат, але нам пора повертатися в дитячий сад. (Абракадабра,в садочок повернімось)

- Діти, скажіть будь ласка яких тварин ми сьогодні зустріли на фермі? (Відповіді дітей.)

Список використаних джерел:

1.Відповіді на питання[Електронний ресурс]. http://zkan.com.ua/chomy/jaki-zagadki-i-virshi-pro-ovechok-vi-znaete.html вівця. – Назва з екрану

2.Довідник цікавих фактів та корисних знань [Електронний ресурс]. https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-svinyu/ cвиня. – Назва з екрану

3."ДОШКОЛЁНОК" [Електронний ресурс]. http://doshkolenok.kiev.ua/zagadki/869-zagadky-pro-sviiskyh-tvaryn.html собака. – Назва з екрану

4.МегаЗнайка. Загадки[Електронний ресурс]. http://megaznaika.com.ua/zagadku/zahadky-pro-kishku-kotyka/ котик. – Назва з екрану

5.Настільної книги вихователя ДНЗ» /Уклад. Л.А.Швайка-Х.:Вид.група «Основа», 2009./)сюрприз

6.Рухливі ігри [Електронний ресурс]. http://znz81.zp.ua/images/metod/dod5.PDF . – Назва з екрану

Додаткові матеріали :

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
3
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!