Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Домашні тварини. Кішки і собаки - друзі наші найменші.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

12.04.2021

130

6

0

Опис документу:
Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду. Учити піклуватися про тварин. розвиток практичних умінь і навичок спостереження і догляду за життям тварини; виховування відповідальності за тих тварин, життя яких залежить від уваги і догляду за ними з боку людини. Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема «Домашні тварини. Кішки і собаки - друзі людини»

(молодша група)

Мета: Познайомити дітей з життям кішок і собак, закріпити знання про домашніх тварин. Розширювати та поглиблювати знання дітей про домашніх тварин (кішка, собака), їхню поведінку, харчування, формування уявлень дітей про правила догляду за ними Ознайомлювати дітей з правилами безпечної поведінки з домашніми улюбленцями, особливостями догляду. Учити піклуватися про тварин. розвиток практичних умінь і навичок спостереження і догляду за життям тварини; виховування відповідальності за тих тварин, життя яких залежить від уваги і догляду за ними з боку людини. Виховувати гуманне ставлення до тварин, чуйність, відповідальність.

Матеріал: ілюстрації, презентація «Друзі наші найменші», іграшкові котики, собачки, принесені дітьми; розмальовка з зображенням кошеня і цуценя; Гра «Пазли» (котик)? конструктор LEGO.

Хід заняття.

1. Хто з хвостиком і з вушками?
У кого лапки з подушками?
Як ступає — ніхто не чує,
Тихо, крадучись, полює,
І маленькі, сірі мишки
Утікають геть від… (кішки).
2. Гладиш - лащиться,

Дражниш - кусається. (Собака)

Вихователь: Дітки, як ви думаєте, про кого ми будемо говорити на уроці?

Діти. Ми будемо говорити про кішок і собак.

Вихователь. Сьогодні ми продовжимо розмову про тих тварин, які живуть поруч - в одному з нами будинку, у нашому дворі. Розмова піде про домашніх тварин - кішок і собак. Ми з'ясуємо, як потрібно ставитися до домашніх вихованців.

Презентація «Друзі наші найменші»

(фотографії з зображенням котів, помешкання)

Дидактичні ігри: «Назви дитинча» (кішка - кошеня) , «Котяча сімейка» (кіт, кішка, кошеня); «Хто, що їсть?»

Гра «Кіт і миші»

Вихователь. Ось наш котик, а ви мишки. Ховайтеся від котика.

Діти сидять навпочіпки. Кіт «спить» на стільці.

Мишки в нірках сидять і на котика дивляться,

Кігтиками підлогу шкребуть.

Ах, як багато мишок тут!

Тихіше, миші, кіт йде.

Він вас всіх підстереже!

(Кіт виходить, обходить норки, голосно нявкає.)

Котик мишок не знайшов, погуляв, і пішов спати.

Тільки котик засинає, мишки танець починають.

Тихіше, миші, кіт йде.

Він вас всіх підстереже!

Вихователь.  Мені здалося, хто-то нявкає. Хто ж це?

Діти. Кішка!

Вихователь.  хто хоче розповісти щось цікаве про свою кішку? (Діти розповідають про своїх домашніх котиків (фото презентації, іграшкові коти).

Вихователь. Послухайте уважно правила догляду за кішкою.

1. Кішкам необхідно розвивати кігті, для цього можна використовувати дошку або зробити спеціальний валик на підставці.

2. Для догляду за шерстю використовують гребінці і щітки. Це добре впливає на самопочуття кішки, служить для масажу і дихання шкіри.

3. Посуд для їжі і пиття повинна бути стійкою і неглибокої. Посуд потрібно регулярно мити.

Гра «Пазл» (котик)

Вихователь. А тепер наша розмова про собаку.

Презентація «Наші друзі - собаки».

Собака - вірний помічник людини.. Всюди, де живе людина, поруч з ним - собака - вірний друг. (Розповідь вихователя про породи собак, їх допомогу людині)

Дидактичні ігри: «Назви дитинча» (собака - цуценя) , «Собача сімейка» (пес, собака, цуценя); «Хто, що їсть?», «Небезпечні тварини» [Слайд]

Фізкультхвилинка

Котик рано піднімався (потягнутися),

Добре лапкою вмивався (піднести руки до обличчя)

Нахилився вправо-вліво (нахили тулуба вправо-вліво).

Посміхнувся неквапливо (усміхнутися).

Швидше, котику, присідай (присісти), Мишку лапками хапай (зігнути, розігнути пальці).

Поруч муха задзижчала (помахи руками),

І його роздратувала (поставити руки на пояс).

Він її прогнав від себе (помахи руками),

До роботи ж йому треба (сіли за парти).

Вихователь.  а чи знаєте ви, як треба доглядати за собакою?

Вихователь. (Узагальнює відповіді дітей)

1. Собаці слід виділити її територію. Місце повинно утримуватись в чистоті.

2. Потрібно мати миску для води і миску для корму. Миску собаки необхідно мити після кожного годування, миску для води - раз в день.

3. Необхідно мати предмети догляду: гребінці, щітки, нашийник і повідець, для вигулу - намордник.

Вихователь. На жаль, нерідко люди беруть в будинок вихованця, а потім безжалісно викидають його на вулицю. Інформаційне повідомлення «Тварини у притулках. Волонтери» [Слайд]

- Як ви думаєте, чи всі тварини, які не мають господарів, живуть на вулиці? - Є спеціальні притулки для таких тварин. У них собаки та коти живуть.

- Хто хоче розповісти щось цікаве про свою кішку? (Діти розповідають про своїх домашніх собак (фото презентації, іграшкові собачки) [Слайд]

Конструктивна діяльність «Загорожа для тварин»

Вихователь. Що цікавого дізналися на занятті?

Чого воно навчило вас?

Діти. Потрібно пам'ятати про тих, хто поруч з нами, хто потребує нашої турботи.

Вихователь. , у мене картинки із зображенням кошеня і цуценя, розфарбуйте ці картинки (діти вибирають одну з картинок за бажанням і розфарбовують).

Фізкультхвилинка [Слайд № 18] - Тепер ви знаєте правила догляду за домашніми тваринами. Що ж, прийшла пора трохи відпочити. Хочу я на фізкультхвилинку всіх вас запросити.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.