і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

домашні тварини

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Заняття на тему: «Домашні улюбленці»
Слайд № 1

Заняття на тему: «Домашні улюбленці»

Мета: уточнити і розширити уявлення дітей про тварин – домашніх улюбленців, їх зовнішній вигляд, вдачу тощо; розвивати пізнавальний інтерес, вихову...
Слайд № 2

Мета: уточнити і розширити уявлення дітей про тварин – домашніх улюбленців, їх зовнішній вигляд, вдачу тощо; розвивати пізнавальний інтерес, виховувати турботливе ставлення до тварин; навчати малят вправлятися у звуконаслідуванні та мово наслідуванні, уважно слухати віршики, формувати уміння і навички усного мовлення. Обладнання: малюнки із зображенням домашніх улюбленців, ілюстрації до використаних художніх творів, мультик про домашніх улюбленців. Базові слова: «кіт», «собака», « рибки», «хом'ячок», «папужка», що означають частини тіла тварин.

Хід заняття - Малята, у кожного з вас є родина. Уся сім'я живе, звичайно, разом – в одному будиночку або квартирі. Це всі рідні та близькі вам люди...
Слайд № 3

Хід заняття - Малята, у кожного з вас є родина. Уся сім'я живе, звичайно, разом – в одному будиночку або квартирі. Це всі рідні та близькі вам люди. Але часто буває, що поруч з нами живуть ще й розумні та добрі тварини - наші домашні улюбленці. Хто ж це такі? Давайте відгадаємо.

Біля бабусі Сидить у кожусі, Проти печі гріється, Без водички миється.
Слайд № 4

Біля бабусі Сидить у кожусі, Проти печі гріється, Без водички миється.

Хазяїв як зустрічає, Радо він хвостом виляє. Незнайомець завітав – Він сказав сердито: «Гав!».
Слайд № 5

Хазяїв як зустрічає, Радо він хвостом виляє. Незнайомець завітав – Він сказав сердито: «Гав!».

Так, це звичайно, котик і собачка. Подобаються вам котик і собачка? ( Так.) Давайте уважно подивимся на них. Що є в котика? А в собачки? (Діти нази...
Слайд № 6

Так, це звичайно, котик і собачка. Подобаються вам котик і собачка? ( Так.) Давайте уважно подивимся на них. Що є в котика? А в собачки? (Діти називають частини тіла домашніх тварин)

Педагог пропонує малятам показати на малюнках, де в котика та собачки голівка, вушка, вуса, хвостик, лапки тощо.
Слайд № 7

Педагог пропонує малятам показати на малюнках, де в котика та собачки голівка, вушка, вуса, хвостик, лапки тощо.

Усі люди вміють говорити. А як озиваються до нас наші домашні улюбленці? Що робить котик? ( Нявчить: «Няв- няв!») А що робить собачка? (Гавкає: «Га...
Слайд № 8

Усі люди вміють говорити. А як озиваються до нас наші домашні улюбленці? Що робить котик? ( Нявчить: «Няв- няв!») А що робить собачка? (Гавкає: «Гав! Гав!»)

Педагог читає дітям жартівливі загадки- добавлянки, малята додають до них відповідні звуконаслідування. Котик стільчик мій зайняв І промовив тихо:…...
Слайд № 9

Педагог читає дітям жартівливі загадки- добавлянки, малята додають до них відповідні звуконаслідування. Котик стільчик мій зайняв І промовив тихо:…..(«Няв!») Пес на задні лапки став І покликав Олю:…..(«Гав!»)

Довгі вуха, куций хвіст, До мисливства в нього хист: Все знаходить навмання Це маленьке _ _ _. (Цуценя) В хаті я мишей ганяю, Вуса ще з дитинства м...
Слайд № 10

Довгі вуха, куций хвіст, До мисливства в нього хист: Все знаходить навмання Це маленьке _ _ _. (Цуценя) В хаті я мишей ганяю, Вуса ще з дитинства маю, Лапкой миюся щодня. Я пухнасте _ _ __. (Кошеня)

-Діти, у кого з вас живуть домашні улюбленці? Розкажіть, котик це чи собачка, якого він кольору та як його звати. (Заслуховуються розповіді всіх ба...
Слайд № 11

-Діти, у кого з вас живуть домашні улюбленці? Розкажіть, котик це чи собачка, якого він кольору та як його звати. (Заслуховуються розповіді всіх бажаючих дітей) Подобаються вам ваші домашні улюбленці? (Так) Про всі живі істоти слід піклуватися. Квіти, наприклад, ми з вами поливаємо, миємо їх, щоб вони добре себе почували. А як треба доглядати за домашніми тваринами, хто може розказати? (Відповіді дітей) Звичайно, і котика, і собачку треба вчасно і добре годувати, стежити за тим, щоб вони були чистими, здоровими, веселими. Розкажіть, що найбільше полюбляє їсти ваш улюбленець? (Відповіді дітей)

У киці та собачки має бути своя миска для їжі та водички.
Слайд № 12

У киці та собачки має бути своя миска для їжі та водички.

Дидактична гра «Котик чи собачка?» Педагог розповідає дітям про те, що і котик, і собачка приносять своїм господарям радість та гарний настрій. Але...
Слайд № 13

Дидактична гра «Котик чи собачка?» Педагог розповідає дітям про те, що і котик, і собачка приносять своїм господарям радість та гарний настрій. Але вони відрізняються і своїм виглядом, і уподобаннями, і вдачею. Вихователь пропонує вихованцям уважно послухати слова (словосполучення) і сказати, про кота чи про собачку в кожній фразі йде мова.

Варіанти слів та словосполучень для гри. Уміє мурчати. (Котик.) Виляє хвостиком. (Собачка.) Ловить мишей. (Котик.) Може вити. (Собачка.) Любить гри...
Слайд № 14

Варіанти слів та словосполучень для гри. Уміє мурчати. (Котик.) Виляє хвостиком. (Собачка.) Ловить мишей. (Котик.) Може вити. (Собачка.) Любить гризти кісточки. (Собачка.) Довгохвостий. (Котик.) Умивається лапкою. (Котик.) Весело зустрічає хазяїв. (Собачка.) Спить на віконечку. (Котик.)

Пальчикова гімнастика «Наша киця і собачка» Вихідне положення. Великий палець і мізинець підняті нагору. Інші пальці притиснуті до долоні. Наша Мур...
Слайд № 15

Пальчикова гімнастика «Наша киця і собачка» Вихідне положення. Великий палець і мізинець підняті нагору. Інші пальці притиснуті до долоні. Наша Мурка вушка мила На траві, біля криниці. Мила лапкою без мила: Це тому, що Мурка - киця.

Кішка показує кігті. Вихідне положення. Долоню поставити вертикально нагору. Пальці випрямити й розвести в боки. Сильно згинати та розгинати кінчик...
Слайд № 16

Кішка показує кігті. Вихідне положення. Долоню поставити вертикально нагору. Пальці випрямити й розвести в боки. Сильно згинати та розгинати кінчики пальців. Якщо точить кігті кішка, Значить десь сховалась мишка.

Собачка Вихідне положення. Долоню поставити на ребро, великий палець випрямити й підняти нагору. Інші пальці зімкнути. Мізинець то опускати, то під...
Слайд № 17

Собачка Вихідне положення. Долоню поставити на ребро, великий палець випрямити й підняти нагору. Інші пальці зімкнути. Мізинець то опускати, то піднімати, імітуючи рух собачої пащі. Гав-гав - я не лякаю, Я з хлопцями граю!

Вихідне положення. Вказівний палець і мізинець підняти нагору. Інші пальці випрямити й зібрати в "щіпочку", імітуючи собачу пащу. Ішов собака через...
Слайд № 18

Вихідне положення. Вказівний палець і мізинець підняти нагору. Інші пальці випрямити й зібрати в "щіпочку", імітуючи собачу пащу. Ішов собака через міст, Чотири лапи, п'ятий хвіст.

Вихователь читає дітям віршики за темою заняття. Підростай швиденько Приніс учора татко Сіреньке цуценятко, Воно із нами грається І зовсім не кусає...
Слайд № 19

Вихователь читає дітям віршики за темою заняття. Підростай швиденько Приніс учора татко Сіреньке цуценятко, Воно із нами грається І зовсім не кусається. - На молочка, маленьке, Та підростай швиденько! Г.Сафонова

Що киця любить, а що ні Киця любить, як по спинці Гладжу киценьку свою, Як дарую їй гостинці, Кашку, молочка даю. Киця сердиться на мене, Як смикну...
Слайд № 20

Що киця любить, а що ні Киця любить, як по спинці Гладжу киценьку свою, Як дарую їй гостинці, Кашку, молочка даю. Киця сердиться на мене, Як смикну її за хвіст: Очі зробляться зелені І не п'є тоді й не їсть. М.Познанська

- А як треба ставитися до домашніх тварин? Чи можна їх погладити, попестити, погодувати, погуляти з ними? (Так.) - А як ви думаєте, чи добре собачк...
Слайд № 21

- А як треба ставитися до домашніх тварин? Чи можна їх погладити, попестити, погодувати, погуляти з ними? (Так.) - А як ви думаєте, чи добре собачку або котика смикати за хвоста, штовхати його, ображати? (Ні.) Так, звичайно, малята, не можна. Педагог просить малят ще раз самостійно розповісти, як треба ставитися до домашніх тварин. Діти виконують завдання.

- Дітки, зараз я вам зачитаю дуже цікаву історію про Кицю-Мицю й Крілика-Трілика. Тож вмощуйтеся зручніше і слухайте уважно. Киця-Миця у торбині Ма...
Слайд № 22

- Дітки, зараз я вам зачитаю дуже цікаву історію про Кицю-Мицю й Крілика-Трілика. Тож вмощуйтеся зручніше і слухайте уважно. Киця-Миця у торбині Малюночки несла сині, Дірка в торбі, та байдуже! - Поспішала Киця дуже. Киця торби не зашила Та й малюнки розгубила. Крілик-Трілик-шулавило Біг до шевчика по шило.

Позбирав усі малюнки, Позбирав усі рисунки. Прикрасив він ними хату, Ще й зробив собі загату... - Чи ж то, любий друже Крілю, Такий звичай на Поділ...
Слайд № 23

Позбирав усі малюнки, Позбирав усі рисунки. Прикрасив він ними хату, Ще й зробив собі загату... - Чи ж то, любий друже Крілю, Такий звичай на Поділлю: Що знайдете - те вже й ваше? Віддавай нам те, що наше!

Хто ж то, люба Кицю-Мицю, Йде на ринок у столицю, Йде собі до Коломиї - І торбини не зашиє?! Тільки трошки посварились, Та до суду не водились, Бо ...
Слайд № 24

Хто ж то, люба Кицю-Мицю, Йде на ринок у столицю, Йде собі до Коломиї - І торбини не зашиє?! Тільки трошки посварились, Та до суду не водились, Бо таки, сказати правду, То обоє провинились.

- А яких ще домашніх тваринок ви знаєте? (Відповіді дітей: хом'ячок, папужка, рибки, черепашка). - Так, а як ви за ними доглядаєте? Як ви з ними гр...
Слайд № 25

- А яких ще домашніх тваринок ви знаєте? (Відповіді дітей: хом'ячок, папужка, рибки, черепашка). - Так, а як ви за ними доглядаєте? Як ви з ними граєтеся? (Розповіді дітей)

- Так, дітки, за всіма домашніми тваринками потрібно доглядати, кормити їх, любити і захищати!
Слайд № 26

- Так, дітки, за всіма домашніми тваринками потрібно доглядати, кормити їх, любити і захищати!

Фізкультхвилинка Як прокинеться наша кицька, (Імітують сплячу кицьку) Суп не стане їсти з миски. (Відкривають очі.) А зарядку потихеньку (Руки вгор...
Слайд № 27

Фізкультхвилинка Як прокинеться наша кицька, (Імітують сплячу кицьку) Суп не стане їсти з миски. (Відкривають очі.) А зарядку потихеньку (Руки вгору - вниз.) Буде робити кішка. То прогне, то вигне спину, (Нахили вперед, руки на поясі) Ніжку витягне вперед, (Ногу вперед на носок). За вушком себе почухає, (Гладять себе за вухами.) Помурличе й позіхне: «Мяу - мяу, вмиваюся, (Імітують умивання і посміхаються.) Всім на світі посміхаюся».

Гра «Знайди тінь до кішки»
Слайд № 28

Гра «Знайди тінь до кішки»

Педагог з малятами розучує напам'ять віршик про котика. А тепер дітки, давайте з вами вивчим такий маленький віршик про котика. Котик Скочив котик,...
Слайд № 29

Педагог з малятами розучує напам'ять віршик про котика. А тепер дітки, давайте з вами вивчим такий маленький віршик про котика. Котик Скочив котик, сів на плотик, Миє ротик і животик. Він миленький і чистенький, Гарний Мурко мій маленький. М. Підгірянка

- Кіт і собака з давніх – давен стали добрими друзями людини. Про них є не тільки багато віршиків, казочок, пісень але й мультиків. Тому подивіться...
Слайд № 30

- Кіт і собака з давніх – давен стали добрими друзями людини. Про них є не тільки багато віршиків, казочок, пісень але й мультиків. Тому подивіться цікавий мультик про цікаву історію котика і собачки.

Слайд № 31

Використана література Програма і керівництво для вихователя молодша група д/з Т.ЗВ. Доронова, 2012 р. – 56 – 58 с. Богуш А. М., «Теорія та методик...
Слайд № 32

Використана література Програма і керівництво для вихователя молодша група д/з Т.ЗВ. Доронова, 2012 р. – 56 – 58 с. Богуш А. М., «Теорія та методика розвитку мовлення дітей раннього віку»/ А. М. Богуш,2004 р. - 218-219 с. Усі заняття в групі молодшого дошкільного віку.4-й рік життя. [Текст] /уклад. О. А. Шевцова — Х. : ВГ «Основа», 2015. — 173 – 174 с. — (Серія «ДНЗ. Вихователю»).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
245 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти