і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Додержуй даного тобою слова.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Я у світі, Вчитель: Долгова

Ольга Володимирівна

Місце проведення ....З клас

Тема

Додержуй даного тобою слова.

Мета:

узагальнити знання учнів про переваги добрих учинків, загальнолюдські правила суспільного життя; спонукати школярів до виконання моральних правил людських чеснот; вчити дотримувати даного слова.

Хід уроку

Організаційний момент

Доброго здоров'я, діти, доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня. Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт. Бо здоров'я, любі діти, в світі - головне, А здоровий і веселий - щастя не мине! Актуалізація опорних знань Тестування

Делікатність — це:

а) тактовність до оточуючих;

б) незалежність;

в) байдужість до оточуючих.
Щедрість — це:

а) взяти в сусіда і віддати тому, хто потребує допомоги;

б) нічого не шкодувати для інших;

в) прийти на допомогу, але попрохати чогось і для себе.
Позначте «+ » твердження, що характеризує делікатну людину.
О Учитель написав записку батькам мого товариша, який захворів. Я передав записку, але спочатку прочитав її, щоб не нашкодити другові.
О Я ніколи не читаю чужих листів чи записок.

Гра «Правильний вибір»

Підкресліть якості, як і людина повинна викорінювати в собі. Щедрість, скупість, ввічливість, працьовитість, делікатність, улесливість,жадібність, справедливість, агресивність, доброта, брехливість.

III. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що означає дати слово. Вивчення нового матеріалу

Робота за підручником (с. 81-85)

  • Прочитайте текст на с. 81-83 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

  • Яким ви собі уявили хлопчика?

  • Що він задумав зробити? (Перевиховатися.)

  • 3 чого він почав змінювати свою поведінку? (Дав собі слово, що станезразковим.)

  • Що завадило хлопчикові здійснити свій задум? (У хлопчика не булосили волі дотримати слова.)

  • Коли у хлопчика «ніби скеля з плечей зсунулася»? (Коли він відклавсвої справи на завтра.)

  • Як ви розумієте значення слова треба?

  • За яких умов хлопець зможе досягнути своєї мети?

  • Що означає, на вашу думку, дати слово?

  • Як ви розумієте вислів господар свого слова? Робота в парах

  • Прочитайте текст за особами.

  • Обговоріть поведінку хлопчика. Як ставилася до нього мама?

  • Чи погоджуєтеся ви з міркуваннями хлопчика?

  • Що виявилося для нього важким?

  • Розгляньте малюнки на с. 84. Обговоріть ситуації за малюнками. Які порадиви можете дати дітям?

  • За допомогою батьків складіть для себе план виконання зобов'язань і щоразу підглядайте у нього, перевіряйте, чи додержали ви даного собі слова.

  • Прочитайте і поясніть народну мудрість на с. 85. Якою темою об'єднаніці прислів'я?

Узагальнення й систематизація знань

Розповіді про подібні життєві ситуації учнів класу

Який висновок ми можемо зробити для себе?
Запам'ятай!

Не кидай слів на вітер.

Не давай легковажних обіцянок.

Будь господарем свого слова.

Не той молодець, що починає, а той, що кінчає.

Підбиття підсумків. Рефлексія

  • Про що ви дізналися на уроці?

  • Що вас найбільше вразило? VII. Домашнє завдання

С.81-85.

Фізкультхвилинка за вибором учнів через кожні 15 хвилин

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: узагальнити знання учнів про переваги добрих учинків, загальнолюдські правила суспільного життя; спонукати школярів до виконання моральних правил людських чеснот; вчити дотримувати даного слова.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти