Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Додавання та віднімання іменованих чисел. 4 клас

Математика

Для кого: 4 Клас

28.02.2021

478

50

0

Опис документу:
Конспект уроку з математики для 4 класу на тему: "Додавання та віднімання іменованих чисел" (Навчальний зошит математика 4 клас Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.) Урок проводиться з використанням презентації та дидактичних матеріалів.
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
4 клас математика Додавання і віднімання іменованих чисел 2020/2021 Суровицька О.В.
Слайд № 1

4 клас математика Додавання і віднімання іменованих чисел 2020/2021 Суровицька О.В.

Розминка 2510 33110 652010 25 331 6520 25000 331000 6520000 2490 33090 651990 Суровицька О.В. а=2500 а=33100 а=652000 а+10 а:100 а⋅10 а-10 !!!! Вст...
Слайд № 2

Розминка 2510 33110 652010 25 331 6520 25000 331000 6520000 2490 33090 651990 Суровицька О.В. а=2500 а=33100 а=652000 а+10 а:100 а⋅10 а-10 !!!! Встановлені тригери!!! Натискати на серединку прямокутника!

Одиниці вимірювання 2061 м 2 км 61 м Просте іменоване число Складене іменоване число Суровицька О.В.
Слайд № 3

Одиниці вимірювання 2061 м 2 км 61 м Просте іменоване число Складене іменоване число Суровицька О.В.

Запишіть у порядку спадання: 1001 г; 52 кг; 20 ц; 10 г; 5 т; 1 кг 5 т; 20 ц; 52 кг; 1001 г; 1 кг; 10 г Запишіть у порядку зростання: 1 дм; 2 км; 5 ...
Слайд № 4

Запишіть у порядку спадання: 1001 г; 52 кг; 20 ц; 10 г; 5 т; 1 кг 5 т; 20 ц; 52 кг; 1001 г; 1 кг; 10 г Запишіть у порядку зростання: 1 дм; 2 км; 5 см; 2 мм; 1000 м; 2 мм; 5 см;1 дм; 1000 м; 2 км Робота в зошиті Суровицька О.В.

Треба купити 42607 кг дині та 9523 кг кавуна Мій робот рахує лише тонами та кілограмами 42607 кг 9523 кг 52130 кг + 42 т 607 кг 9 т 523 кг 51 т 113...
Слайд № 5

Треба купити 42607 кг дині та 9523 кг кавуна Мій робот рахує лише тонами та кілограмами 42607 кг 9523 кг 52130 кг + 42 т 607 кг 9 т 523 кг 51 т 1130 кг 52 т 130 кг + Без паніки! Гугл каже, що можна додавати 2 способами Суровицька О.В.

Яка загальна висота двох гір?  На скільки метрів гора Говерла вища за гору Роман – Кош? Висота Говерли 2 км 65 м, а Роман – Кош – 1 км 560 м. Задач...
Слайд № 6

Яка загальна висота двох гір?  На скільки метрів гора Говерла вища за гору Роман – Кош? Висота Говерли 2 км 65 м, а Роман – Кош – 1 км 560 м. Задача Суровицька О.В.

Накреслити 1 відрізок  довжиною 3 см 6 мм,  другий – 6 см 2 мм. 1 варіант Знайти різницю довжин цих відрізків 2 варіант Знайти суму довжин цих відр...
Слайд № 7

Накреслити 1 відрізок  довжиною 3 см 6 мм,  другий – 6 см 2 мм. 1 варіант Знайти різницю довжин цих відрізків 2 варіант Знайти суму довжин цих відрізків Геометричне завдання Суровицька О.В.

Д/з Працюю самостійно: стор. 10, вправа 36, 37 Суровицька О.В.
Слайд № 8

Д/з Працюю самостійно: стор. 10, вправа 36, 37 Суровицька О.В.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Учитель: Суровицька Олександра Вікторівна

План-конспект уроку з математики

(4 клас)

  • Тема: Додавання і віднімання іменованих чисел

  • Мета: формувати обчислювальні навички

Дидактична задача:

Вдосконалювати навички усних обчислень, актуалізувати прийоми письмового додавання та віднімання, способи перевірки одержаних результатів; способи заміни складеного іменованого числа простим, простого іменованого числа — складеним; письмовий прийом додавання і віднімання простих іменованих чисел

Створити та розв’язати проблемну ситуацію, внаслідок якої відбудеться відкриття двох способів міркувань при додаванні й відніманні складених іменованих чисел.

Розвивальна задача:

Розвивати логічне мислення учнів

  • Обладнання: презентація до уроку, робочі картки, навчальний зошит 2 част. Математика С.О. Скворцова, О. В. Онопрієнко

  • Тип уроку: комбінований

План уроку:

  1. Організаційний момент

  2. Актуалізація опорних знань та способів дій

  3. Мотивація навчальної діяльності

  4. Формування нових знань та способів дій

  5. Первинне закріплення матеріалу

  6. Формування обчислювальних навичок

  7. Підсумок, рефлексія, коментування д/з

Хід уроку:

1.Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх, повідомлення теми та мети уроку.

2. Актуалізація опорних знань.

Робота в навчальному зошиті: стор. 18, вправа 2 (2 учнів працюють біля дошки, інші в зошитах)

Презентація: Слайд «Розминка» (учні працюють самостійно з картками на друкованій основі роб.картка 1). Здійснюється колективна перевірка.

Презентація: Слайд «Одиниці вимірювання» (учні міркують яким іншим способом можна представити висоту гори)

Презентація: Слайд «Робота в зошиті» (учні записують іменовані числа у порядку зростання та спадання, потім відбувається колективна перевірка, обговорення яка одинця вимірювання довжини та маси найменша/найбільша)

Робота в зошиті: стор. 18, вправа 3, 4 (коментування розв’язання проводиться ланцюжком)

3. Мотивація навчальної діяльності.

Презентація: Слайд «Комікс» (проблемне питання, учні роблять припущення щодо виконання дій над іменованими числами)

4. Формування нових знань та способів дій

Опрацювання навчального зошита: стор. 19 (колективне опрацювання+записи у прості зошити), опрацювання пам’ятки «Додавання і віднімання складених іменованих чисел»

5. Первинне закріплення матеріалу.

Презентація: Слайди «Задача 1», «Задача 2» (задачі виконуються біля дошки з коментуванням)

*Робота в навчальному зошиті: стор. 19, вправа 7

6. Формування обчислювальних навичок

Робота з картками на друкованій основі (роб. картка 2)

7. Підсумок, рефлексія, коментування д/з

Учитель підводить підсумки, учні проводять рефлексію «Сьогодні я навчився…»

Д/з: Працюю самостійно: стор. 10, вправа 36, 37

Робоча картка 1

а=2500

а=33100

а=652000

а+10

а:100

а10

а-10

Робоча картка 2

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Одиниці вимірювання

1 см = мм

1 дм = см = мм

1 м = дм = см

1 км = м = дм = см

Одиниці вимірювання

1 кг = г

1 ц = кг = г

1 т = ц = кг

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.