Додавання й віднімання іменованих чисел, виражених у мірах довжини і маси

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Додавання й віднімання іменованих чисел, виражених у мірах довжини і маси

 

Мета: пояснити різні способи обчислень з іменованими числами; повторити розв’язання задач на зведення до одиниці.

Обладнання: картки для усної лічби, таблиця одиниць маси і довжини.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення

• Фронтальне опитування за таблицею.

 

 

— На скільки маса трьох півнів більша за масу двох качок?

— У скільки разів ягня важче від півника?

— На скільки теля легше від оленя?

— Скільки будуть важити 2 кролів та 4 качок?

— Обчисліть масу всіх тварин.

— На скільки маса домашніх тварин менше від маси диких?

• Робота біля дошки.

1) Периметр трикутного городу 860 м. Довжина одної сторони городу 320 м, другої — 120 м. Яка довжина третьої сторони?

2) Із 12 кг борошна виходить 16 кг хліба. Скільки кілограмів хліба вийде із 96 кг борошна?

• Усно виконати обчислення (завдання № 356).

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Самостійне опрацювання матеріалу

Від вірьовки відрізали 3 м 15 см, потім — ще 2 м 45 см. Скільки сантиметрів відрізали від вірьовки?

Для того щоб відповісти на питання задачі, потрібно додати довжини цих відрізків. Спочатку перетворюємо дані числа в одні одиниці довжини. Далі складаємо їх письмово. Додавати іменовані числа можна двома способами:

• додавати й віднімати так, як вони записані;

• замінити кожне число меншими одиницями вимірювання довжини або маси й виконати дії.

Розв’язання буде таким:

2. Первинне закріплення. Розв’язання з коментуванням прикладів № 357,359

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Самостійне розв’язання задачі № 358

2. Аналіз задачі № 360, складання плану розв’язання

1) Яка маса курки?

2) Яка маса курки й гуски разом?

3) Яка маса індика?

4) Яка маса всієї птиці?

3. Самостійне розв’язання задачі № 361

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 362, 363.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!