Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Порівняння чисел. Розв’язування простих і складених задач.

Опис документу:
Урок математики. Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання й віднімання числа 5, з додаванням і відніманням числа частинами виду 3 + 2 + 3; 6 – 2 – 3, із задачами на збільшення числа на кілька одиниць у непрямій формі; вчити порівнювати числа; формувати навички складання і розв’язування задач за малюнком; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру письма, інтерес до навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Додавання і віднімання числа 5 з переходом через десяток. Порівняння чисел. Розв’язування простих і складених задач.

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання й віднімання числа 5, з додаванням і відніманням числа частинами виду 3 + 2 + 3; 6 – 2 – 3, із задачами на збільшення числа на кілька одиниць у непрямій формі; вчити порівнювати числа; формувати навички складання і розв’язування задач за малюнком; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру письма, інтерес до навчання.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Математичний диктант

5 збільшити на 4;

8 зменшити на 3;

від 10 відняти 4;

до 3 додати 4;

перший доданок 4, другий доданок 4. знайдіть суму.

2. Усне розв’язування задач

Діти зірвали в саду 3 яблука і 7 персиків. Скільки всього фруктів зірвали діти?

У трамваї було 7 пасажирів. 4 пасажири вийшли на зупинці. Скільки пасажирів залишилося на зупинці?

Іра зірвала 3 ромашки й стільки ж волошок. Скільки квітів зірвала дівчинка?

3. Повторення складу числа 5

З яких чисел складається число 5?

4. Каліграфічна хвилинка. Письмо цифри 5

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

Робота за таблицею

Розгляньте таблицю додавання числа 5.

Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (5)

Тому таблиця й називається “Додати 5”.

У цій таблиці кожна наступна відповідь на 1 більша від попередньої.

Розгляньте таблицю віднімання числа 5.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розв’язування прикладів з коментуванням

3 + 5 – 2

9 – 5 + 1

5 + 4 – 1

10 – 2 – 5

2. Робота над задачами ( с. 16, № 3)

Порівняйте задачі.

Чому першу задачу розв’язували додаванням?

Чому другу задачу розв’язували відніманням?

3. Розв’язування задачі на 2 дії ( № 5)

4. Порівняння чисел (№ 1, с. 17)

5. Самостійна робота

Поставте знаки >,<,=.

V. ПІДСУМОК УРОКУ

VI. Домашнє завдання: с. 17, № 4, розв’язати задачу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.