Додавання числа 7 з переходом через десяток. Порівняння чисел. Розв’язування складених задач

Опис документу:
Урок математики у 2 класі Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання числа 7 з переходом через десяток; розвивати вміння складати й розв'язувати задачі за схематичним записом їх умови, знаходити невідомий доданок; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Додавання числа 7 з переходом через десяток. Порівняння чисел. Розв’язування складених задач

Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання числа 7 з переходом через десяток; розвивати вміння складати й розв'язувати задачі за схематичним записом їх умови, знаходити невідомий доданок; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

2. Розв'язування кругових прикладів

3. Гра «Естафета»

Перевірка: 13; 7; 12; 9. 8; 11; 7; 13.

4. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

13; 2; 13; 5; 13; 8; ?; ?.

12; 7; 13; 7; 14; 7; ?; ?.

15; 2; 15; 14; 3; 14; 13; 4; 13; ?; ?; ?.

5. Математичний диктант

• Запишіть число, у якому 1 дес. і 3 од.

• Запишіть найменше двоцифрове число.

• Запишіть суму чисел 8 і 5; 9 і 3.

• Запишіть різницю чисел 12 і 5; 11 і 4.

• Збільшіть 5 на 10.

• Зменшіть 14 на 3.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю додавання числа 7 з переходом через десяток.

 IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за таблицею додавання числа 7

2. Розв’язування прикладів № 2, с. 19

3. Порівняння чисел № 1

Фізкультхвилинка

 V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ( 1. Гра «Математичні кінцівки»

8 + 7 = 8 + 2 + 5 = ...

7 + 7 = 7 + 3 + ...

6 + 7 = 6 + 4 + ...

9 + 7 =

5 + 7 =

4+7

2. Гра «Цікаві доданки»

— Кожне з чисел розкладіть на доданки так, щоб одним із доданків було число 7: 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17.

3. Складання та розв'язування задач

Робота над задачею № 4

4. Офтальмологічна пауза

5. Розв'язування логічних задач

• Двох друзів звати Іванко і Петрик. Їхні прізвища — Іваненко та Петренко. Іванко старший Іваненка на 1 рік. Назвіть ім’я та прізвище кожного хлопчика.

• Хлопчики ріжуть соснову колоду.

а) Вони зробили 20 надрізів. Скільки можна зробити полін? (21)

б) Вийшло 20 полін. Скільки було зроблено розпилів? (19)

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ с. 19, № 7

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.