додаток №3 до Тренінг для батьків на тему: «Як допомогти дитині стати впевненіше в собі»

Опис документу:
додаток №3 до Тренінг для батьків на тему: «Як допомогти дитині стати впевненіше в собі» Основні правила поведінки батьків в групі 1.Доверітельний стиль спілкування. Ми приймаємо всередині нашої групи єдину форму звернення один до одного «ти». Така форма звернення сприяє більш близьким і довірчим взаєминам, налаштовує на дружню зустріч.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

додаток №3 до Тренінг для батьків на тему: «Як допомогти дитині стати впевненіше в собі»

Основні правила поведінки батьків в групі

1.Доверітельний стиль спілкування.

Ми приймаємо всередині нашої групи єдину форму звернення один до одного «ти». Така форма звернення сприяє більш близьким і довірчим взаєминам, налаштовує на дружню зустріч.

2.Правила «тут і тепер».

Основне завдання: перетворити групу в своєрідне большоезеркало, в якому кожен зміг би побачити себе під час самихрізноманітних проявів характеру, поведінки, взаємин з дитиною, вміння бути самокритичним і правильно реагувати на критику, краще знати себе і свої індивідуальні особливості, помилки у вихованні дітей. Тому під час заняття всі говорять тільки про те, що хвилює їх саме зараз, обговорюють те, що відбувається з ними в групі. Персоніфікація висловлювань.

3.Отказ від знеособленої мови.

Наприклад, «кажуть, що ...», «виховують ...». Ніяка мова допомагає приховувати власні позиції і тим самим уникнути відповідальності за свої слова.

4.Іскренность спілкування.

Говорити потрібно тільки про те, що відчуваємо і думаємо з приводу того, що відбувається, тобто тільки правду. Якщо немає бажання висловитися щиро і відверто, краще помовчати. Природно, що ніхто не ображається на висловлення інших.

5.Конфіденціальность відбувається в групі.

Нічого не розголошується. Ми впевнені в тому, що ніхто не розповість про переживання людини, про те, що він поділився.

6.Определение сильних сторін особистості.

Під час заняття кожен з нас прагне підкреслити позитивні якості людини, з якими ми працюємо.

7.Недопустімость безпосередніх оцінок людини.

Під час обговорення того, що відбувається ми оцінюємо не учасника, а тільки його дії і поведінку. Ми не використовуємо висловлювання типу: «Ти мені не подобаєшся ..», а говори: «Мені не подобається твоя манера спілкування»; ми ніколи не скажемо: «Ти погана людина», а просто підкреслюємо: «Ти зробив поганий вчинок».

8.Актівное участь у цих заходах.

Це норма поведінки, відповідно до якої в будь-яку хвилину ми реально включаємось в роботу. Активно дивимося, слухаємо, відчуваємо себе, партнера і колектив в цілому. Чи не замикаємось, навіть якщо почули на свою адресу щось не дуже приємне. Не думаємо тільки про власне «Я», отримавши багато позитивних емоцій. Ми всі позитивні в групі, уважні один до одного, нам цікаві навколишні.

9.Уваженіе говорить.

Коли висловлюється хтось із товаришів, ми його уважно слухаємо, даючи можливість сказати те, що він хоче. Чи не перебиваємо і мовчимо до тих пір поки він закінчить. І лише після цього ставимо запитання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!