Додатковий матеріал . Кросворд. « Ідеали й образи Ренесансу»

Опис документу:
Розв’язування кросвордів не тільки захоплююча, але й корисна справа. Такі заняття розвивають кмітливість, пам’ять, розширюють кругозір, збагачують словниковий запас, сприяють засвоєнню окремих важливих термінів. Це своєрідна форма перевірки набутих знань на уроках мистецтва

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

WordArt 5

Розгадайте кросворд.

  1. Спів-перегук двох хорів або частин хору. (Антифонний)

  1. Епоха в розвитку культури та відповідний стиль мистецтва, що зародився в Італії в ХІVст. І поширився іншими країнами Європи в ХVVІст.; орієнтувався на спадщину античності. (Відродження)

  2. Циклічний жанр духовної хорової поліфонічної музики. (Меса)

  3. Прямокутний у плані плаский вертикальний виступ на стіні будівлі. (Пілястра)

  4. Завершення фасаду будівлі, що утворюють горизонтальні та похилі карнизи. (Фронтон)

  1. «Встав пропущене слово»

  • Під терміном «ренесанс» розумілося відродження інтересу до ________________________ (античної спадщини)

  • У період зародження нового стилю в Італії центром мистецтва стало місто __________(Флоренція)

  • Художники Ренесансу, як і античні митці, у пластиці звеличували ____________________ (красу людського тіла)

  • Епоха Відродження – час бурхливого розвитку ________(малярства), у якому разом з ________ (фресками) починає розвиватися ___________(станковий живопис)

  • У малярстві італійців один із улюблених образів - __________(Мадонна, Діва Марія з немовлям на руках)

  • Разом із культовою розвивалася _______(світська) музика.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн