Додатковий матеріал. Гра « Що зайве? » з мистецтва.

Опис документу:
Підвищувати пізнавальний інтерес учнів до знань через використання ігрових моментів; формування предметної компетентності школярів; розвивати увагу і пам'ять учнів, пізнавальний інтерес учнів, кмітливість, спостережливість, творчі здібності; формування культури спілкування, вміння аргументовано доводити власну думку;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

WordArt 5

Вибрати тільки ті картини ,які належать Леонардо да Вінчі

Геніального італійця епохи Відродження знають, насамперед, як талановитого художника, скульптора, архітектора. Однак відкриття, розробки та виноходи Леонардо да Вінчі посіли впевнене місце в нашому сучасному житті та дали потужний поштовх для подальшого розвитку людства. Леонардо зробив внесок у розвиток світової художньої культури, залишив по собі плеяду талановитих художників-учнів, йому належать перші начерки велосипеду, проектування парашуту, танка, катапульти, телескопу. І це неповний перелік його надбань. Да Вінчі є також автором літературних творів. 

 Цікаві думки видатного вченого, мислителя та митця

.1. Хто не карає зла, той сприяє йому.

2. Хто в страху живе, той і гине від страху.

3. Хто не цінує життя, той не заслуговує на нього.

4. Залізо іржавіє, не знаходячи собі застосування, стояча вода гниє або на холоді замерзає, а розум людини, не знаходячи собі застосування, чахне.

5. Краще померти, ніж бути в неволі.

6. Противник, який розкриває ваші помилки, набагато корисніший, ніж друг, який приховує їх.

7. Хто може йти до джерела, не повинен йти до глека.

8. Ображаючи іншого, ти не дбаєш про самого себе.

9. Будь-яку перешкоду треба долати завзятістю.

10. Жалюгідний той учень, який не перевершує свого вчителя.

11. Ніщо не можна ані любити, ані ненавидіти, перш ніж не маєш про це ясного уявлення.

12. Устриці повністю розкривають раковини в повний місяць; краб, бачачи устрицю, кидає всередину її камінчик або водорість, так що устриця не може знову зімкнутися і стає здобиччю краба. Така доля тих, хто занадто багато відкриває рот і тим самим віддає себе на милість слухача.

13. Там, де бракує розумних доводів, їх замінює крик.

14. Ніщо так не зміцнює авторитет, як мовчання.

15. Той, хто йде за ким-небудь, ніколи не прийде першим.

16. Хто сперечається, посилаючись на авторитет, той застосовує не свій розум, а скоріше пам'ять.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн