Додатковий матеріал. Гра « Картки » з мистецтва

Опис документу:
Підвищувати пізнавальний інтерес учнів до знань через використання ігрових моментів; формування предметної компетентності школярів; розвивати увагу і пам'ять учнів, пізнавальний інтерес учнів, кмітливість, спостережливість, творчі здібності; формування культури спілкування, вміння аргументовано доводити власну думку;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

WordArt 5

Учням роздаються картки, вчитель називає (або показує) архітектурну споруду, а учень, має вказати стиль до якого вона належить, піднявши відповідну картку.

Гра допоможе

Підвищувати пізнавальний інтерес учнів до знань через використання ігрових моментів; формування предметної компетентності школярів; розвивати увагу і пам'ять учнів, пізнавальний інтерес учнів, кмітливість, спостережливість, творчі здібності; формування культури спілкування, вміння аргументовано доводити власну думку;

Наприклад:

1

Античний

Античний

.Храм Ерехтейон -

2. Храм Афіни Парфенос –

3

Класицизм

Класицизм

Бароко

Бароко

Ренесанс

Романський

Готичний

Романський

. Замок Ельц -

4. Собор Паризької Богоматері –

5. Хотинська фортеця –

6. Собор Святого Петра –

7. Віденський палац Штенбрунн -

8. Андріївська церква -

9. Церква Св. Женев’єви –

10.Спасо-Преображенський кафедраль

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн