• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Я у світі
  • Додаткові завдання №3 до Урок 35. ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ — СПІЛЬНА СПРАВА ВСІХ ЗЕМЛЯН. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА І СВІТ»

Додаткові завдання №3 до Урок 35. ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ — СПІЛЬНА СПРАВА ВСІХ ЗЕМЛЯН. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА І СВІТ»

Опис документу:
Урок 35. ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ — СПІЛЬНА СПРАВА ВСІХ ЗЕМЛЯН. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА І СВІТ» Мета: навести приклади співробітництва України з іншими країнами у питаннях збереження природи, енергозбереження, безпечного життя, боротьби зі стихіями; роз¬вивати мовлення, мислення; виховувати екологічну культуру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля

1. Тестування

1. Державні символи України — це:

а) герб;

б) рушник;

в) гімн.

2. У тризубі зашифроване слово:

а) надія;

б) воля;

в) радість.

3. Державний Прапор України має такі кольори:

а) жовтий і синій;

б) синій і жовтий;

в) червоний і білий.

2. Гра «Мікрофон»

— Давайте пригадаємо правила поведінки на природі. (Учні передають одне одному символічний мікрофон та розповідають правила.)

  • Бережи природу!

  • Не ламай гілок, дерев!

  • Не рви квітів!

  • Не знищуй гнізда птахів!

  • Не залишай сміття після відпочинку!

  • Не руйнуй мурашники!

  • Не обдирай кору дерев!

  • Не стріляй з рогатки по птахам!

— Діти, пам’ятайте: природа — наш дім, а ми в ньому — мудрі господарі.

3. Робота в групах

— Яке твердження ви вважаєте правильним?

  • Людина — цар природи.

  • Людина — розумний господар природи.

  • Охороняти природу — означає охороняти Батьківщину.

4. Робота в парах

— Відновіть речення, використовуючи слова із довідки.

Охорона природи — це..., раціональне... і... природних. Природа і... нероз­ривно пов’язані між собою.

Довідка: багатство, збереження, відтворення, використання, людина.

5. Читання вірша

Я зірвав квітку —

І вона загинула.

Я спіймав метелика —

І він помер у мене на долонці.

І тоді я зрозумів,

Що торкнутись цієї краси

Можна лише серцем.

— Яке відкриття зробив автор? (Цікаве — поруч із нами. Потрібно бачити його, відчувати, розуміти, берегти, примножувати.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.