• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Я у світі
  • Додаткові завдання №2 до Урок 35. ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ — СПІЛЬНА СПРАВА ВСІХ ЗЕМЛЯН. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА І СВІТ»

Додаткові завдання №2 до Урок 35. ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ — СПІЛЬНА СПРАВА ВСІХ ЗЕМЛЯН. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА І СВІТ»

Опис документу:
Урок 35. ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ — СПІЛЬНА СПРАВА ВСІХ ЗЕМЛЯН. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА І СВІТ» Мета: навести приклади співробітництва України з іншими країнами у питаннях збереження природи, енергозбереження, безпечного життя, боротьби зі стихіями; роз¬вивати мовлення, мислення; виховувати екологічну культуру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Усім світом охороняємо природні багатства

5. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

6. Повідомлення вчителя

— Споконвіку на наших землях жили люди, працювали, ростили дітей. Але за часів наших дідів і прадідів не виникало серйозних екологічних проб- лем, бо люди із шаною і повагою ставилися до матінки-природи, не віддаляли себе від неї.

Чому ж тоді так гостро нині постала проблема екології? Чому ж так часто люди грубо втручаються у внутрішній світ природи? Мабуть, тому, що вважають себе повноправними її господарями, гарними знавцями її законів. Усілякими способами втілюються «грандіозні» проекти осушення боліт, затоплення водами штучних морів родючих земель, будівництва атомних електростанції.

Подібні «проекти віку» мали принести користь людям, але аж ніяк не природі. І лише тепер ми на собі відчули наслідки безгосподарського ставлення до неї.

Давайте згадаємо, що ми всі живемо на одній планеті, і забруднюючи природу, ми завдаємо шкоди у першу чергу самим собі та своїм нащадкам. Тому з такої прекрасної нагоди зробимо хоча б один крок на покращення стану дов- кілля. Кожен для себе повинен знайти його сам. Дехто відмовиться сьогодні від поїздки на транспорті, хтось посадить дерево, а інший нарешті прибере сміття в своєму дворі. Але разом ми зробимо навколишнє середовище кращим, і надалі не забуватимемо про його охорону та збереження природних скарбів.

Саме від нас залежить наше майбутнє!

7. Складання асоціативного куща «Як я можу допомогти довкіллю?»

8. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

9. Творча робота «Захист навколишнього середовища»

Учитель об’єднує дітей у пари і просить одну дитину з пари написати п’ять пропозицій за темою: «Як люди повинні піклуватися про навколишнє середовище». Іншого — п’ять пропозицій за темою: «Як люди знищують навколишнє середовище». Потім діти об’єднуються в групи таким чином, що перша дитина з пари потрапляє в першу групу, а друга — в другу. Зі всіх пропозицій дітей складають загальну розповідь за темами. Представники кожної групи мають зачитати результати своїх обговорень і записати їх на дошці.

Учитель пропонує дітям до кожного пункту результатів обговорень першої групи дібрати відповідний пункт з результатів обговорень другої групи. Таким чином може бути вироблений прекрасний план захисту навколишнього се- редовища.

Якщо дітей багато, для більш ефективної роботи їх можна об’єднати у чотири або шість груп.

Удома кожний учень ілюструє свою пропозицію щодо захисту навколишнього середовища і пише твір на тему: «Що я можу зробити для України, щоб наша держава стала найкращою в світі».

З малюнків і творів дітей організують стенд: «Чим ми можемо допомогти нашій країні».

— Ми часто лише говоримо про збереження навколишнього середовища і збереження природних ресурсів. Настав час здійснити важливі кроки в напрямку збереження навколишнього середовища.

Кожен із нас може реально сприяти порятунку природи.

Прості способи збереження навколишнього середовища

  • Якщо кожен із нас кожного року висаджуватиме одне маленьке дерево, це буде вагомий вклад у збереження довкілля.

  • Активне використання міськими жителями велосипеда може сприяти зменшенню забруднення повітря вихлопними газами.

  • Вимкніть світло, телевізор й інші електроприлади, перш ніж вийти з дому. Не залишайте комп’ютер та інші прилади ввімкнутими, якщо ви їх не використовуєте. Це є добрим способом заощадити електроенергію.

  • Однією з найважливіших складових навколишнього середовища є вода. Запобігання витрат води є одним із наших обов’язків. Не можна забруднювати водойми під час відпочинку на природі.

— Кожен з нас може зробити певний крок у напрямку збереження навколишнього середовища!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Google-сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
390 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.