Додаткові завдання №2 до Урок 31. ОБ’ЄМНА АПЛІКАЦІЯ З ТКАНИНИ ТА ҐУДЗИКІВ. ҐУДЗИКОВЕ ДЕРЕВО «ПОРИ РОКУ»

Опис документу:
Урок 31. ОБ’ЄМНА АПЛІКАЦІЯ З ТКАНИНИ ТА ҐУДЗИКІВ. ҐУДЗИКОВЕ ДЕРЕВО «ПОРИ РОКУ» Мета: продовжити ознайомлення учнів з інструментами і пристосуваннями, необхідними для роботи з аплікацією, прийомами безпечної роботи із ними; учити виготовляти аплікацію з тканини та ґудзиків, правил організації робочого місця під час роботи з тканиною; розвивати творчу уяву, фантазію, охайність; виховувати мотивацію до навчальної діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Цікаво знати!

Уважають, що перші ґудзики з’явилися у Стародавньому Римі. На території України масове виробництво ґудзиків розпочалося наприкінці епохи бронзи (ХІІ–ХІ ст. до Р. Х.).

Поодинокі знахідки ґудзиків трапляються й у давніших культурах. З доби пізнього палеоліту дійшли до нас циліндричні гантелеподібні ґудзики, виготовлені з кістки мамонта (Мезинська стоянка). З трипільської культури відомі кістяні дисковидні ґудзики з двома отворами для пришивання.

У ХІ–ХІІ ст. в Україні побутували пластинчаті та кулясті ґудзики. Круглі пластинчаті ґудзики, з одним отвором, за формою в перерізі, поділяють на трапецієвидні та напівсферичні. Такі ґудзики виготовляли переважно з рогу та кістки.

Ґудзики у вигляді нитяних та шкіряних вузлів існували паралельно із ґудзиками з інших матеріалів від найдавніших часів і до ХХ ст. Нині вони збереглися як аксесуар українського народного одягу та данина традиції. З ґудзиками пов’язані й деякі народні повір’я. Наприклад, у Галичині вважають поганою прикметою піднімати на вулиці загублені ґудзики.

У XVIII столітті чорні ґудзики на кольоровому одязі означали, що ця особа у траурі.

Давні слов’яни використовували металеві ґудзики у формі кульок, до яких було припаяне вушко.

В українських селах за допомогою ґудзика виготовляли дитячі забавки — фуркалки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.