Додаткові завдання №1 до Урок 13. ОРИГАМІ. СТВОРЕННЯ ОБ’ЄМНИХ ФІГУР ТЕХНІКОЮ ОРИГАМІ. «ХИЖИЙ ПТАХ»

Опис документу:
Урок 13. ОРИГАМІ. СТВОРЕННЯ ОБ’ЄМНИХ ФІГУР ТЕХНІКОЮ ОРИГАМІ. «ХИЖИЙ ПТАХ» Мета: удосконалювати навички роботи в техніці оригамі; навчати виготовляти фігуру пташки; розвивати творчі здібності, уяву, увагу; виховувати охайність, працьовитість, любов до навколишнього середовища.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЧАРІВНИЙ ЛЕЛЕКА

Жила на світі маленька дівчинка, яка була схожою на ясне сонечко — надзвичайно привітною, красивою та лагідною. Понад усе маленька красуня полюбляла дивитися на вечірнє небо й милуватися Місяцем. А ще дівчинка хотіла, щоб він до неї завітав на гостину. Але Місяць усе не з’являвся. Дівчинка поверталася додому трохи засмучена, але засинаючи сподівалася, що наступного дня Місяць таки може прийде. Одного ранку серденько маленької красуні почало радісно стукати в передчутті чогось незвичайного. Дівчинка була впевнена, що саме сьогодні ввечері має статися щаслива пригода. Коли стемніло, вона вибігла з будиночка й почала кликати Місяця: «Я тебе запрошую, будь ласка, прилинь!». Раптом на небі одна зірочка відокремилася яскрава та іскриста, й приземлилася у квітнику їхнього саду.

  • Зірочко, де ти і що з тобою? — допитувалася дівчинка, шукаючи небесну гостю.

Раптом у кінці стежки вона побачила в траві маленьку пташечку. Красуня підняла маленьку теплу грудочку, пригорнула й мерщій кинулася до хати.

  • Матусю,— схвильовано мовила до неньки,— Місяць не зміг прийти на моє прохання, проте подарував пташеня. Поглянь, яке миле! — радість дівчинки була безмежною.

Мама оглянула пташеня, торкнулася пальцем заплющених очей і сумно зітхнула:

  • Бідолашна, у неї зламане крильце, вона хвора!

Дівчинка зробила для пташки м’якеньке гніздечко й почала її доглядати. За місяць пташка одужала й перетворилася на гарного білого лелеку. Одного разу вони вдвох гуляли понад річкою й лелека несподівано сказав:

  • За те, що ти мене вилікувала, я тобі щось подарую.

  • А хіба ти вмієш говорити? — здивувалася дівчинка.

  • Так,— відповів лелека,— бо я не простий лелека, а чарівний.

Промовивши це, лелека дав дівчинці зернятко чарівної квітки й сказав:

  • Якщо ти посадиш це зернятко і його доглядатимеш, то дістанеш те, що захочеш.

Попрощавшись, лелека полетів, а дівчинка пішла у садок і посадила зернятко в землю. Вона пильно доглядала його.

Одного ранку дівчинка прийшла в садок і не повірила своїм очам: там, де вона посадила зернятко, виросла золота квітка. Дівчинці стало цікаво, а що у середині цієї квітки. Вона намагалася розтулити золоті пелюстки, але квітка не розтулялася. Несподівано дівчинка побачила лелеку. Вона дуже втішилася й покликала його:

  • Лети, лети швидше сюди!

Що трапилося? — запитав лелека.

  • Хочу, щоб ти допоміг мені розтулити пелюсточки,— попросила дівчинка.

  • Добре,— сказав лелека.

Він дістав з-під крила чарівну паличку, легенько торкнувся тричі квітки, і пелюстки

почали розтулятися. У середині квітки лежали гарні блискучі крила. Дівчинка взяла їх і раптом її ніжки відірвалися від землі, і вона разом із лелекою злетіла високо в небо. Дівчинка й лелека летіли довкола землі, і скрізь, де пролітали,

дарували людям радість і добро.

  • Виготовляємо виріб у такій послідовності.

  1. Візьміть аркуш білого паперу.

  2. Зігніть кутки до середини, як зазначають стрілки.

  3. Зігніть кутки ще раз з двох боків.

  4. Зігніть папір за стрілками. Гострий кут складеного аркуша — це голова птаха.

  5. Щоб зробити крила, відігніть папір у різні боки за стрілками.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.