Додаткові завдання до уроку ." Слова, що розрізняються тільки одним звуком"

Опис документу:
Урок 2. Слова, що розрізняються тільки одним звуком Мета: закріпити і поглибити знання учнів про звуки - голосні та приголосні; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів; виховувати уважність, старанність, любов до рідної мови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зоровий диктант

Ми любимо працю.

Сашко плив у човні.

Тимко спіймав в’юна.

У берізки біла кора.

Наша донечка росте.

Клен цілу зиму спав.

Методика проведення зорових диктантів:

а) учитель демонструє речення впродовж 4–7 с;

б) учні читають його мовчки, тільки очима;

в) повторюють це речення подумки (при цьому не можна рухати губами);

г) записують;

ґ) перевіряють.

На одному уроці рекомендується записати 5–6 речень. Для ефективності досягнення бажаного результату зорові диктанти слід проводити систематично на кожному уроці читання чи мови.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.