Додаткові завдання до Урок 8. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА»

Опис документу:
Урок 8. РОБИМО ВИСНОВКИ З ТЕМИ «ЛЮДИНА» Мета: перевірити знання учнів за темою «Людина»; розвивати самостійність, зосеред¬женість, увагу, вміння чітко давати відповіді на поставлені запитання; виховувати охайність під час виконання роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене

1. Вікторина

  • Яке місто є столицею нашої держави? (Київ)

  • Назвіть державні символи України. (Герб, Гімн, Прапор)

  • Який кущ уважають народним символом України? (Калину)

  • На честь кого було названо місто Київ? (На честь брата Кия)

  • Як називається Основний Закон нашої держави? (Конституція України)

  • Яка мова в Україні є державною? (Українська)

  • Яка найбільша річка в Україні? (Дніпро)

  • Державний Герб України — це... (тризуб).

  • Якого кольору Державний Прапор України? (Синьо-жовтого)

  • Урочиста пісня нашої держави — це... (Гімн України).

2. Бесіда

— Які люди вам до вподоби — усміхнені чи похмурі?

— Які люди вам подобаються — привітні чи байдужі до вас? До яких нале­жите ви? (Не сподівайтеся, що й люди обов’язково повинні до вас ставитися по-дружньому.)

— Кому ви віддаєте перевагу — людям, які цікавляться вашою справою, чи тим, для яких вона байдужа? (Уміння вислухати людину — велике ми­стецтво, що не всім дається.)

— Які люди вам більше подобаються — чемні чи грубі?

— Яким людям ви віддаєте перевагу — тим, що легко «вибухають», чи тим, які володіють собою? (Пам’ятайте, що своєю нестриманістю ви ображаєте не тільки інших, а й себе!)

— Кожен може впливати на взаємини з іншими людьми й поліпшувати їх. Є чимало прикладів того, як люди докладають багато зусиль для налаго­дження взаємин. Але не всі вони цінують і схвалюють такі зусилля.

Як ви вважаєте, що цінується найвище у стосунках з членами сім’ї? (Довіра, любов, повага, цікаве спілкування, уміння вислухати одне одного...) І жодні ма­теріальні блага не можуть замінити цих цінностей.

Усім відоме давнє правило: «Роби для інших те, що ти хотів би, щоб вони робили для тебе». Психологи радять дотримувати й іншого правила: «Роби для інших те, що вони хотіли б, щоб ти зробив для них». Нехай це стане девізом ва­шого життя.

3. Вправа «Мікрофон»

— Продовжіть речення.

  • Я — людина, тому що...

  • Якби не було навколо людей, я...

  • Людина народжується для...

  • Людині для життя потрібно...

4. Гра «Назви протилежність» (із м’ячем)

Зловивши м’ячик, учень має назвати слово із протилежним значенням.

Злий — добрий;

поганий — хороший;

ворог — друг;

ненависть — любов;

скупий — щедрий;

сльози — сміх;

горе — радість;

приниження — повага;

ледачий — працьовитий;

нечемний — увічливий;

обман — правда;

боягузливий — сміливий;

незгода — мир;

байдужий — турботливий.

— Які слова вам більше до вподоби: ті, що називала я, чи ті, що ви, і чому?

5. Робота в групах

Групи отримують конверти зі словами, з яких складають прислів’я, та по­яснюють їх.

Гра «Склади прислів’я»

  • Від теплого слова і лід розмерзає.

  • Шануй батька і неньку, то буде тобі скрізь гладенько.

  • Хто не чинить лихого, тому не страшно нічого.

  • Робиш добро — не кайся, робиш зло — зла й сподівайся.

  • Шануй людей — і тебе шануватимуть.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн