Додаткові завдання до Урок 7. НЕ ВИТРАЧАЙ ДАРЕМНО ЧАС!

Опис документу:
Урок 7. НЕ ВИТРАЧАЙ ДАРЕМНО ЧАС! Мета: розповісти учням про значення наполегливості у досягненні успіхів, про правильний розподіл часу протягом дня ; розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили, відповідальність; виховувати наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Наполегливість — важлива риса характеру людини

1. Гра «Найнаполегливіші»

Діти об’єднуються у чотири команди. Двом командам педагог вручає по мі­шечку, в якому перемішано три сорти злаків або бобів, наприклад: гречка, рис і горох. Завдання — щонайшвидше розподілити вміст мішечка по сортах.

Дві інші команди роблять усе можливе, щоб відвернути своїх одноклас­ників від виконання завдання, не торкаючись їх. Наприклад: читають їм вірші, співають пісні, про щось запитують, смішать і т. ін. Потім команди мі­няються місцями. Найнаполегливіша — та команда, яка, незважаючи ні на що, швидше за всіх виконає завдання. Можна запропонувати інші завдання: вивчити вірш, розв’язати задачу, намалювати малюнок тощо.

Бесіда

— Чи можна навчитися наполегливості? Як саме?

— Хто у вашій сім’ї найнаполегливіший у досягненні своїх цілей?

— Чим наполегливість відрізняється від упертості?

— Чи траплялися у вашому житті випадки, коли, незважаючи на нерозу­міння оточуючих, ви наполегливо займалися певною складною справою?

— Яка справа вимагає від людини вміння бути дуже наполегливим?

2. Творче завдання «Наполеглива праця»

Учні по черзі говорять, чого вони хотіли б досягти в своєму житті. Все на­зване дітьми записують на дошці. Потім педагог разом з дітьми обговорює, скільки років наполегливої праці знадобиться для досягнення тієї або іншої мети.

Висновок. Необхідно працювати наполегливо, щоб досягти успіху.

3. Інсценування «Талант і наполегливість»

Учні об’єднуються у пари. Один з пари — талановитий, інший — наполегливий. Під час інсценування діти доводять одне одному, що кожний із них швидше досягне успіху в певній справі. Потім педагог разом з дітьми робить висновок про те, що завзятість необхідна будь-кому, навіть дуже талановитій людині.

Висновок. Кожна людина, навіть талановита, повинна розвивати і вдоско­налювати свої здібності.

— Підсумуймо умови досягнення успіху: талант, працьовитість, на­тхнення, творчість, знання, наполегливість, інтуїція...

4. Робота в групах

Робота за таблицею

— Які риси характеру, на вашу думку, можуть забезпечити успіх?

— Які риси характеру заважають успіху?

Групам роздають незаповнені таблиці.

Успіх

Складові успіху

Що заважає досягти успіху

Талант

Лінь

Натхнення

Байдужість

Працьовитість

Неуважність

Інтуїція

Поспіх

Досвід

Безвідповідальність

Розумність

Заздрість

Зібраність

Систематичність

Зосередженість

5. Гра «Доповни речення»

Учні складають відповіді на запитання «Ким у майбутньому хочеш стати, і що для цього потрібно?». (Я хочу в майбутньому стати..., і мені для цього потрібно...)

6. Робота над прислів’ями

— Складіть прислів’я з двох частин. Поясніть, як ви їх розумієте.

Життя — як стерняста нива, господарі своєї долі.

Люди — не пройдеш, ноги не вколовши.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн