Додаткові завдання до Урок 5. ДОРОГА ДО УСПІХУ

Опис документу:
Урок 5. ДОРОГА ДО УСПІХУ Мета: розширити уявлення учнів про умови досягнення успіху, про значення знань, освіти, працелюбства у житті людини, у досягненні успіхів; навчати аналізувати, уза¬гальнювати інформацію, використовувати набуті знання у житті; розвивати уяву, творчість, мислення, віру в свої сили; виховувати якості, необхідні для досягнення успіху: працьовитість, допитливість, уважність, організованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Досягнення успіху

1. Читання й обговорення оповідання В. О. Сухомлинського

ЯК МИКИТА СТАВ ПРАЦЬОВИТИМ

Микита був дуже ледачим. Не хотів як слід працювати та й отримав з гра­матики двійку.

Дали Микиті роботу на літо. Поклав він на столі підручник та й зітхнув тяжко. Треба виконати двісті вправ. Хіба ж таку роботу зробиш!

Минув день, минув другий, минув третій. Ось і тиждень минає, а Микита щодня тільки гляне на книжку та й зітхне тяжко-тяжко.

Утомився хлопець від неробства. Сидить, дивиться у вікно. А за вікном під водостічною трубою стоїть порожнє відро. І в нього з труби капає вода — крапля за краплею.

Нічого робити Микиті, сидить біля вікна цілий день та все дивиться, як вода капає.

А ввечері вийшов, дивиться, а вже піввідра накапало. Наступного ранку було повне відро.

Здивувався Микита: виходить, із маленьких краплинок може назбиратися повне відро води!

Зітхнув тяжко та й відкрив граматику, і зошит відкрив.

— Яким був Микита?

— Чи зрозумів він свою помилку? З чого це видно?

— То які ж риси характеру є ворогами успіху? (Байдужість, лінь)

Висновок. Працьовитість — запорука успіху. Випадкових перемог не буває. Успіх приходить до тих, хто багато працює. Народна мудрість гово­рить: «Хочеш бути щасливим — не будь лінивим». Бо все у світі здобувається людською працею: зводяться будинки, будуються мости, вирощується хліб і до хліба. І все це для людини, щоб вона була сита, здорова, весела і щаслива, а «без труда нема плода».

А яка головна ваша праця?

Часто не хочеться сісти за уроки, вивчити правило, вірш. Результат — від­ставання у навчанні. А надолужити — важко. Тому намагайтеся працювати щодня, не відкладаючи на завтра те, що можна зробити сьогодні.

2. Робота в парах

— Доберіть синоніми до слова успіх. (Удача, перемога, досягнення)

— Доберіть антоніми. (Поразка, невдача, програш)

3. Робота в групах

— Позначте лише ті поради для учня, що допоможуть досягти успіху в на­вчанні.

ПОРАДИ

  • Завжди уважно слухай учителя.

  • Намагайся самостійно виконувати всі домашні завдання.

  • Якомога частіше грай у комп’ютер.

  • Відкладай на потім справи, які не хочеш робити.

  • Читай якомога більше книжок.

  • Намагайся бути організованим і наполегливим.

  • Не бійся своїх мрій.

  • Будь готовий прийняти допомогу і допомогти іншим.

  • Не бійся помилок і вчися на них.

  • Відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.

— Прислухайтеся до поради В. О. Сухомлинського: «Не йди найлегшим шляхом. Обирай завжди шлях найважчий. Подолання труднощів підносить людину. Той, кому нестерпно важко і хто подолав трудність, схожий на альпі­ніста, який досяг найвищої вершини».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн