Додаткові завдання до Урок 3. ЛЮДСЬКЕ «Я»

Опис документу:
Урок 3. ЛЮДСЬКЕ «Я» Мета: продовжити формувати уявлення учнів про людські достоїнства і недоліки; розвивати активне пізнавальне ставлення до соціального оточення; виховувати у шко¬лярів своє власне «Я», віру у свої сили, талант, здібності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Людське «Я»

1. «Мозковий штурм»

— Прочитайте прикметники до слова життя. Яке життя обрали би ви?

Щасливе, активне, нудне, легке, важке, цікаве, чесне, творче, бездіяльне, трудове, безрадісне, солодке.

2. Вправа «Незакінчене речення»

Учням роздають картки із завданнями. Робота проводиться в парах.

Завдання для роботи

  • Перше право людини — це право на...

  • Життя — найвища ...

3. Слухання легенди

— Послухайте легенду.

Було в одного батька три сини. Виросли вони та роз’їхалися у різні місця. Один з них учив людей, другий лікував, а третій вирощував хліб. Якось при- їхали вони до батька на гостину. За вечерею стали вони сперечатися між собою:

— Я найважливіший на Землі, адже я навчаю людей.

— Ні, я,— заперечив другий,— адже я лікую людей, щоб вони були здо­рові.

— Ні, я,— сказав третій,— адже я вирощую хліб, щоб люди мали що їсти.

Довго вони сперечалися і вирішили піти до старого мудреця. Вислухав їх мудрець, усміхнувся і сказав:

— Погляньте в цю скриньку, там у чарівному дзеркальці ви побачите най­важливішу людину.

Подивилися брати в дзеркало і побачили у ньому всіх трьох. Здивувалися брати, а мудрець сказав:

— Це правда. Кожен із вас найважливіший на Землі. Адже кожен із вас дбає про те, щоб життя на Землі було краще.

Зрозуміли брати, що чим краще вони виконуватимуть свою справу, тим кращою і веселішою буде наша планета...

— А що ви робите, щоб наша планета була кращою? А що можна ще зро­бити?

— Діти, кожен з вас хоче зробити добру справу. Хто ж із вас найважли­віший?

4. Бесіда

— Чи погоджуєтеся ви з думкою, що зовнішність людини належить до людського «Я»?

— Чи можна лише за зовнішнім виглядом говорити про людське «Я»?

5. Гра «Обручка краси»

Учень розповідає, що у нього є обручка краси. Варто спрямувати обручку на будь-яку людину, як у ній зразу ж стає видно все найкрасивіше. Діти утво­рюють коло і витягають складені долоньки вперед. Педагог непомітно вкладає обручку кому-небудь у долоньки. Потім діти хором промовляють: «Колечко, колечко, вийди на крилечко». Той, хто одержав колечко, вибігає на середину кола. Він має торкнутися до своїх друзів колечком, побачити в кожному щось красиве і розказати про це. Той, хто більше за всіх побачив красивого у своїх друзях, одержує право носити колечко краси цього дня.

Бесіда

— Які справи і вчинки, на ваш погляд, можна назвати красивими? Чи мо­жуть красиві справи прикрасити зовнішній вигляд людини? Чи можуть, на­впаки, погані вчинки зіпсувати зовнішній вигляд людини?

— Чи варто шукати прекрасне в самому собі? Як ви вважаєте, що у вас най­прекрасніше?

6. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн