Додаткові завдання до Урок 25. ПРО ПРАВОПОРУШЕННЯ

Опис документу:
Урок 25. ПРО ПРАВОПОРУШЕННЯ Мета: продовжити знайомлення учнів із правовими поняттями, із можливими правопорушеннями серед дітей; вчити оцінювати приклади позитивного й негативного ставлення до старших і молодших; виховувати правдивість, бажання дотримувати правил співжиття в суспільстві.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Про правопорушення

1. Творче завдання «Хороший міліціонер»

Педагог роздає групам дітей опис ситуацій. Учні розробляють план дій хо­рошого міліціонера в цих ситуаціях.

  • З будинку втік хлопчик.

  • Тато б’є свого сина.

  • На вулиці побилися підлітки тощо.

Групу, що розробила найвдаліший план, нагороджують призом.

Бесіда

— Чим професія міліціонера відрізняється від інших професій?

— Чи були в житті вашої сім’ї випадки, коли ви зверталися за допомогою до міліціонера? Як ви вважаєте, міліціонер учинив правильно в цих випадках? Як би ви вчинили на його місці?

— Що необхідне, для того, щоб стати хорошим міліціонером?

— Хто повинен допомагати міліціонеру в його роботі?

— Чи повинні жителі міста допомагати міліціонеру? Чи були у вашому житті випадки, коли ви прийшли на допомогу міліціонеру?

— Чи любите ви переглядати фільми про міліцію? Що в цих фільмах вам найбільше подобається?

2. Читання й обговорення оповідання В. О. Сухомлинського

ХЛОПЧИКИ РОЗВАЖАЮТЬСЯ

У маленькому будиночку живе робітник. Йому потрібно вставати рано- вранці — о четвертій годині, йти до потягу, працювати декілька годин, а потім повертатися додому.

Одинадцята година вечора. На лавці, недалеко від будинку, де живе ро­бітник, сидять троє підлітків. Один з них тримає в руках магнітофон. Він уві­мкнений на повну гучність. Гримить музика.

Робітник виходить з будинку. Він просить хлоп’ят:

— Вимкніть, магнітофон ви ж спати не даєте.

Хлопчиська усміхаються. Один з них говорить:

— А ми сидимо біля свого будинку.

Робітник зітхнув і сказав:

— Ви — дикуни.

Люди, які не хочуть розуміти, що поряд із ними живуть інші люди,— гірше за дикунів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн