Додаткові завдання до Урок 23. БАТЬКИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ — ДІТИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ

Опис документу:
Урок 23. БАТЬКИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ — ДІТИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ Мета: розширити уявлення учнів про взаємні обов’язки батьків і дітей; виховувати лю¬бов і повагу до всіх членів родини, бажання прагнути злагоди у сімейних стосунках.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ознайомлення з громадянськими обов’язками

1. Фронтальне опитування

— Продовжіть думку: «Щоб життя моїх близьких і друзів стало кращим, а країна, у якій ми народилися і живемо, стала багатою і процвітаючою, щоб у нашій державі постійно був добробут і порядок, необхідно...» (Дотриму­вати законів, певних правил дорожнього руху, правил пішоходів, поведінки у громадських місцях, у гостях, удома, школі; усі повинні виконувати свої обов’язки на роботі, у сім’ї.)

— Потрібні, насамперед, зусилля кожного з нас — громадян держави Україна. І від того, як ви навчитеся бути її добрими громадянами, залежить і ваше майбутнє.

2. Презентація плакатів учнів «Усі діти мають права»

3. Гра «Добрі і погані вчинки»

— Я читатиму твердження. Якщо так учиняє добра людина, плескайте в долоні, а якщо невихована, то сидіть спокійно.

  • Допомагати мамі мити посуд.

  • Робити комусь зле, якщо він цього не бачить.

  • Не вмиватися.

  • Берегти рідну природу та охоро­няти її.

  • Шанувати працю інших людей.

  • Галасувати, коли хтось відпочиває.

  • Бути вихованою, стриманою ди­тиною.

  • Обманювати, хвалитися.

  • Насміхатися з чужого горя.

  • Добре вчитися, багато читати.

  • Не слухати батьків.

  • Допомагати друзям у біді.

  • Ділитися тим, що є в тебе.

  • Ображати інших.

  • Захищати слабкого.

  • Спати на уроках.

  • Красти.

  • Любити своїх батьків.

  • Ображати тварин.

  • Сваритися.

— Чи погоджуєтесь ви з думкою, що кожна людина має свої почуття, здіб- ності, характер? Як же зробити, щоб такі різні, не схожі між собою люди жили в мирі та злагоді?

Для цього існують правила, що визначають стосунки між людьми. Життя змусило людей установити багато різних правил, і ми повсякчас з ними маємо справу.

— З якими правилами людського співжиття ви вже ознайомилися?

— Ви прийшли до школи й одразу ознайомилися із правилами для учнів, щоб легше було вчителям навчати, а вам — учитися.

Сідаєш у трамвай, автобус чи потяг — перед тобою інші правила — правила для пасажирів.

Заходиш у кінотеатр — і тут свої правила, яких повинні дотримувати глядачі.

Коли ти йдеш вулицею, ти — пішохід, і зобов’язаний виконувати правила дорожнього руху.

Але існують правила, обов’язкові для всіх громадян країни, ким би вони не були — дорослі чи діти, вчителі чи учні, люди різних професій, різного матері­ального достатку, і якщо цих правил усі дотримують, тоді в такій державі все до ладу.

4. Тестування

1. Який документ про права дітей прийнятий у 1989 році?

а) Декларація прав дитини;

б) Закон України про охорону дитинства.

2. Як називається основний Закон України, де записані всі права та обов’язки?

а) Декларація прав дитини;

б) Конвенція прав дитини;

в) Конституція України.

3. Те, що ти повинен робити, щоб бути корисним собі та іншим,— це:

а) право;

б) обов’язок.

4. Те, що ти можеш робити,— це:

а) обов’язок;

б) право.

5. Гра «Права та обов’язки»

— Сигналізуйте відповідними картками: «права», «обов’язки».

  • Берегти книги;

  • дотримувати правила руху;

  • старанно вчитися;

  • навчатися;

  • ігри, відпочинок, розваги;

  • піклуватися про життя, здоров’я;

  • користуватися бібліотекою, спортивною залою;

  • охороняти природу;

  • дотримувати правил поведінки.

6. Гра «Так чи ні?»

  • Кожна людина має своє ім’я.

  • Можна бити дитину.

  • Не можна відвідувати лікарів.

  • Усі діти рівні між собою.

  • Не можна ходити до школи.

  • Можна примушувати дитину тяжко працювати.

  • Можна ображати дітей.

  • Треба жити в злагоді і мирі.

  • Поважати своїх батьків.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн