Додаткові завдання до Урок 21. МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ. ДИЗАЙН КОСТЮМА

Опис документу:
Урок 21. МОДЕЛЮВАННЯ ОДЯГУ. ДИЗАЙН КОСТЮМА Мета: збагачувати активний словник учнів на основі уявлень про довкілля; продовжувати формувати розуміння вживання узагальнювального поняття «одяг»; удосконалювати навички роботи з папером; навчати аналізувати форму; виявляти ознаки гармонічної єдності форми та декору; розширювати знання про побудову симетричних композицій; розвивати оригінальність мислення, фантазію у створенні декоративних композицій, спостережливість;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розгадування кросворду

  • Що таке взуття? Щоб згадати, яким буває взуття, розгадаймо кросворд!

    1. Гарна сукня є в Марічки,

Є блакитні, довгі стрічки,

А до сукні є в Марічки

Два чудові... (черевички).

    1. Щоб не мерзли взимку ніжки,

Одягаю я панчішки,

А гуляти до ріки,

Я взуваю... (чобітки).

    1. Влітку тепло, влітку гарно,

Не сиджу я вдома марно,

Вже взуваю я на ніжки

Дві веселі... (босоніжки).

    1. Є взуття і спеціальне,

Не просте, а танцювальне,

Бо для танців, не для стежки,

А зоветься воно... (чешки).

    1. В них забив я перший гол,

В них я граю у футбол,

Бо вони не для домівки,

Називаються... (кросівки).

    1. Коли вдома я буваю,

То на ніжки їх взуваю,

Не ходжу у них на танці,

Це зручні, м’якенькі... (капці).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн