Додаткові завдання до Урок 2. ТИ ЗВИЧАЙНИЙ ЧИ НЕЗВИЧАЙНИЙ?

Опис документу:
Урок 2. ТИ ЗВИЧАЙНИЙ ЧИ НЕЗВИЧАЙНИЙ? Мета: сформувати уявлення учнів про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер); розвивати вміння висловлювати свою думку; вихову¬вати почуття гідності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

02-1 Неповторність кожної людини

1. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки — раз!

На носках стоїть весь клас,

Два — присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! — і вгору,

Два! — і вниз,

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз — присіли, два — піднялись.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.

2. Вправа «Три малюнки»

— Візьміть набір кольорових олівців та намалюйте себе тричі. На першому автопортреті зобразіть себе таким, яким уявляєте самі. На другому — таким, яким бачать вас оточуючі. А на третьому — таким, яким би ви хотіли бути на­справді.

Після виконання завдання вчитель звертає увагу на кольори олівців, які використовували учні. Психологи стверджують, що синій колір указує на брак дружніх стосунків; зелений — на потребу в самоствердженні; червоний свід­чить про бажання досягти успіху; жовтий колір використовують оптимісти або люди, які прагнуть життєвих змін.

3. Гра «Так чи ні?»

  • У різних людей однакові відбитки пальців. Так чи ні?

  • Деякі люди є особливими і неповторними. Так чи ні?

  • Неповторність полягає лише у зовнішності. Так чи ні?

  • Ми відрізняємося одне від одного бажаннями, діями, творчістю, мріями. Так чи ні?

  • Кожна людина не має нічого спільного з іншими людьми. Так чи ні?

  • На цілій планеті немає двох однакових людей. Так чи ні?

  • Кожна людина у світі неповторна. Так чи ні?

4. Гра «П’ять речень»

Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн