Додаткові завдання до Урок 10. ЧЕМНИМ ТРЕБА БУТИ СКРІЗЬ

Опис документу:
Урок 10. ЧЕМНИМ ТРЕБА БУТИ СКРІЗЬ Мета: довести учням необхідність дотримання правил культурної поведінки; вчити встановлювати зв’язки між конкретними вчинками і ставленням людей, наводити конкретні приклади; виховувати вміння поважати людей; прищеплювати бажання жити в культурному середовищі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вчимося бути культурними у спілкуванні, мовленні, зовнішності

1. Фізкультхвилинка

Їду швидко я, вперед

Мчиться мій велосипед.

Натискаю на педалі,

Їду далі, далі, далі!

Щось ми пальчики втомили.

Треба, щоб вже відпочили.

Тож зімкнемо їх усі.

Розімнемо, як годиться,

Й знов писати будем вчиться.

2. Гра «Світлофор увічливості»

— Позначте «ввічливо» зеленим кольором, «неввічливо» — червоним ко­льором.

  • «Дайте мені хлібину», — звертається хлопчик у магазині до продавця.

  • «Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно»,— каже дівчинка в ав­тобусі.

  • «Покличте до телефону Марину!».

  • «Я трохи порвала цю книжку. Підклейте її самі»,— сказала дівчинка бібліотекареві.

  • «Люба бабусю! Я із задоволенням тобі допоможу».

  • У шкільному коридорі розмовляють учителі, серед них Олег побачив свого класного керівника і проходячи сказав: «Добрий день, Ігоре Степановичу!».

  • Коридором йде вчителька, в руках у неї книжки, зошити, портфель. Назу­стріч їй — учень: «Добрий день»,— і пішов далі.

  • Ти йдеш із товаришем вулицею. Він привітався з незнайомою тобі лю­диною. Ти теж сказав: «Добрий день!».

  • Після обіду Коля сказав бабусі: «Дякую, борщ дуже смачний».

3. Тестування

Познач, які правила ти завжди виконуєш:

  • Я чемний і люб’язний завжди та за будь-яких ситуацій.

  • Не поводжуся брутально, не бешкетую.

  • Допомагаю у справах маленьким і великим.

  • Не накопичую образ, не дуюся.

  • Не ставлю себе і свої інтереси на перше місце.

  • Зважаю на бажання і настрій інших людей: дорослих, однолітків, менших.

  • Завжди пам’ятаю про свої та шкільні речі, майно.

4. Робота в групах

— Додайте кінцівку ситуацій.

  • Дівчина несе кошик із фруктами. Їй важко...

  • Одна дівчинка сидить на гойдалці, інша її розгойдує. До них підійшов хлопчик...

  • Зима. Діти катаються з гірки на санчатах. Одна дівчинка впала...

  • Зима. Дідусь ішов тротуаром, підсковзнувся і впав...

5. Робота в парах

Гра «Розсипанки»

— Зберіть слова, розмістивши їх таким чином, щоб утворилися прислів’я.

  • Слово — не стріла, а глибше ранить.

  • Від теплого слова і лід розмерзає.

  • Гостре словечко коле сердечко.

  • Шабля ранить голову, а слово — душу.

  • Не кидай слова на вітер.

  • За добре слово грошей не платять, а скажи — всім приємно.

  • Слово чемне кожному приємне.

  • Добре слово настрій підносить.

  • Увічливих і лагідних скрізь шанують.

  • Як ти до людей, так і вони до тебе.

  • Будь увічливим — і матимеш багато друзів.

— Яке з цих прислів’їв найбільше відповідає темі уроку? Чому?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн