Матеріал:

Добірка інтерактивних вправ та ігор до уроку РМ №15. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису

docx
12.06.2025
13 0
4 5
6 Клас, Дорослі

47

10

0

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Опис методичного матеріалу:

Добірка інтерактивних вправ та ігор до уроку РМ №15 «Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису» необхідна для того, щоб:


🔷 1. Активізувати увагу та уяву учнів

  • Інтерактивні вправи (наприклад, «Відчуй картину», «Жива галерея») спонукають глибше зануритися в образ природи, викликають емоційний відгук, який потім переноситься в текст твору.


🔷 2. Розвивати творче та образне мислення

  • Ігри типу «Словесна палітра», «Пейзаж у п’яти відчуттях», «Оживи опис» допомагають:

    • підібрати влучні художні засоби;

    • сформувати оригінальні авторські висловлювання;

    • оживити картину словами.


🔷 3. Створити доброзичливу та мотивувальну атмосферу

  • Через гру та взаємодію учні:

    • знімають напругу перед письмом;

    • налаштовуються на творчий процес;

    • охочіше висловлюють думки.


🔷 4. Забезпечити інтеграцію мистецтва й мовлення

  • Вправи на основі українських пейзажних полотен допомагають:

    • побачити художні образи в деталях;

    • навчитися перекладати візуальне мистецтво у художнє слово.


🔷 5. Урізноманітнити роботу над текстом

  • Завдяки ігровим вправам («Знайди зайве», «Упорядкуй опис», «Редакторська гра») учні:

    • навчаються структурувати опис природи;

    • удосконалюють навички редагування;

    • краще розуміють роль емоційно-оцінної лексики.


🔷 6. Формувати компетентності НУШ

  • Інтерактивні методи сприяють розвитку:

    • мовно-комунікативної;

    • культурної;

    • естетичної компетентностей;

    • уміння працювати в парі, групі.


Отже, добірка інтерактивних вправ і ігор потрібна для того, щоб:

  • 🌟 Зробити урок динамічним, емоційно насиченим і цікавим;

  • ✍️ Підготувати учнів до якісного написання твору-опису;

  • 🧠 Розвивати образне, асоціативне й художнє мовлення;

  • 🎨 Навчити словом передавати естетику українського пейзажу.

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Завантажити файл у хорошій якості

Усі придбані матеріали можна знайти в розділі мої придбані матеріали

Рекомендуємо

Презентація "РМ №15. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису"

pptx
Презентація "РМ №15. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів. Редагування твору-опису"

40

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

33 грн

РМ. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів

pptx
РМ. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів

332

Аватар профіля Оксана
Українська мова
6 клас

33 грн

Презентація "РМ №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

pptx
Презентація "РМ №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

196

Аватар профіля Методична скарбниця педагогічних ідей
Українська мова
6 клас

30 грн

Презентація "РМ №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

pptx
Презентація "РМ №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

19

Аватар профіля Методична скарбниця педагогічних ідей
Різне
6 клас

25 грн

План-конспект "РМ №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

docx
План-конспект "РМ №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

120

Аватар профіля Методична скарбниця педагогічних ідей
Українська мова
6 клас

25 грн

Схожі матеріали

Узагальнення й систематизація з теми «Лексикологія»

docx
Узагальнення й систематизація з теми «Лексикологія»

6445

Аватар профіля Христус Валентина Володимирівна
Українська мова
5 клас

Дидактичні матеріали до розділу «Звуки і букви» 2 клас

docx
Дидактичні матеріали до розділу «Звуки і букви» 2 клас

10262

Аватар профіля Туркулова Наталія Василівна
Українська мова
2 клас

Гра для учнів 5 класу з української мови "Лото: Пароніми"

pdf
Гра для учнів 5 класу з української мови "Лото: Пароніми"

6053

Аватар профіля Алєксандрова Ксенія Гінтасівна
Українська мова
5 клас

Гра з української мови для учнів 5 класу "Омоніми: лото"

pdf
Гра з української мови для учнів 5 класу "Омоніми: лото"

4956

Аватар профіля Алєксандрова Ксенія Гінтасівна
Українська мова
5 клас

Квест-урок "Закріплення знань про частини мови"

docx
Квест-урок "Закріплення знань про частини мови"

9708

Аватар профіля Деканенко Ірина Олександрівна
Українська мова
4 клас