Дитячі журнали та газети.

Виховна робота

Для кого: 4 Клас

05.03.2018

2236

5

0

Опис документу:
В роботі надані матеріали з ознайомлення учнів з дитячою періодикою; формуються вміння орієнтуватися в журналах; викликаються бажання бути постійними читачами дитячих журналів та газет; розвиваються мовлення та мислення учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дитячі журнали та

газети.

(бібліотечний урок 4кл.)

Мета: ознайомити учнів з дитячою періодикою. Формувати вміння орієнтуватися в журналі, викликати бажання бути постійними читачами дитячих журналів та газет; розвивати мовлення та мислення учнів, розширювати їх кругозір; виховувати бажання більше читати.

Обладнання: журнали « Барвінок», « Пізнайко» та дібрані учнями дитячі газети й журнали.

Бібліотекар. Діти, давайте з вами розгадаємо ребуси, де закодовані назви дитячих журналів.( на стенді виставляю журнали по мірі відгадування)

Бібліотекар: - Чи відомі вам виставлені журнали?

  • Які з них ви читали?

  • Які журнали та газети є у вас вдома?

  • Який із журналів ви б хотіли почитати?

( Під керівництвом бібліотекаря діти розглядають журнал )

- Розгляньте обкладинку журналу. Що на ній зображено? Прочитайте назву.

- Як ви думаєте, що означають цифри на першій сторінці обкладинки?

( стук в двері )

Білі щічки, носик – цятка,

Скрізь він: в полі. В лісі, в лузі,

А довкола – море друзів

То в далекий край мандрує,

То когось в біді рятує.

Хто ж бо цей Всезнайко?

Діти: Борсучок Пізнайко! ( входить учень в костюмі Борсучка з журналами )

Бібліотекар. А хто ж такий Борсучок Пізнайко?

Хлопчик. Живе Пізнайко Борсучок,

І він найкращий наш дружок.

У нього є журнал цікавий,

Кольоровий та яскравий.

Дівчинка. Все у нім: вірші, загадки,

Кросворди, гарні казочки.

Хто читає їх уважно –

Сум того лишить назавжди.

Хлопчик. Бо Пізнайко знаменитий,

Його люблять усі діти,

Він веселий та чудовий,

Його знають в кожнім домі.

Дівчинка. - Хто мій кращий друг?

Хлопчик . - Пізнайко!

Дівчинка. Він допитливий Всезнайко,

Він мене всьому навчить,

Нас повік не розлучить.

Борсучок. Діти, я приніс вам багато журналів « Пізнайко», давайте з вами познайомимося краще з ними. Ой, дивіться сухий пеньочок, і раптом він зазеленів, ожив. А що заставило його це зробити ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте цей кросворд, який надрукований в журналі « Пізнайко».( Показує журнал )

А допоможуть вам комахи, які також пришли до вас в гості. ( Виходять діти в костюмах комах )

Бібліотекар. А зараз діти, давайте познайомимося ще з одним журналом « Пізнайко». Цей журнал називають « Казковим». У цьому журналі надруковані чарівні казки, історії, оповідання, п’єса.

Борсучок Пізнайко прочитає нам казку, яка називається « Одного сонячного дня» . А ви, діти, слухайте уважно, тому що потім ми будемо до цієї казки малювати ілюстрації. (Борсучок читає казку )

Бібліотекар. - Про що йде мова в цьому творі?

  • Як дізнатися твори яких жанрів ще є в цьому журналі?

  • Отже в кожному журналі вміщено багато творів різних жанрів: цікавих казок, віршів, загадок, оповідань.

Давайте намалюємо ілюстрації до прочитаної казки.

Борсучок. В журналі « Пізнайко» надрукована п’єса «Хитрий Півень», а діти нам її покажуть. ( виступ дітей ) Молодці! Нам дуже сподобалось що ви читаєте наш журнал. У мене в редакції журналу була учениця НВК Костилєва Оленка, я прошу її розказати про наші зустрічі.

Костилєва Олена. Я стала переможцем Всеукраїнського конкурсу « Хочу читати» від Хмельниччини. У Києві нас з Мариною Володимирівною гостинно зустрічав талісман журналу « Пізнайко» Борсучок та члени редакції. Всього до столиці приїхало 27 найкращих читачів – дітей та дорослих, які допомагали їм у роботі. Ми провели екскурсію містом, оспіваному поетами, композиторами, художниками. Ознайомились з унікальними історичними пам’ятками архітектури: це і Софійський собор, і Києво – Печерська лавра, і фрагменти Золотих воріт. Ток – шоу нагородження переможців відбувалося в Національній бібліотеці України для дітей. Діти розповідали про себе, про свої міста, відповідали на запитання ведучих, брали участь в іграх.

А скільки радощів принесла зустріч з Аліною Гросу! Юна зірочка спілкувалася з нами, дарувала свої пісні та автографи. Я хочу особливо подякувати організаторам, які подарували нам ексклюзивний диплом « Найкращий читач», подарунки. Тож, шановні діти, беріть участь у конкурсі, читайте і вигравайте!

Борсучок. Молодці! Мені дуже сподобалось що ви читаєте наш журнал.

Бібліотекар. Завдання, вам діти, придумайте невеличкий твір ( вірш, казку, кросворд, оповідання ) для створення нашого журналу. Придумайте йому назву. Давайте в кінці нашої зустрічі заспіваємо « Пісню про Пізнайка».

Пісня про Пізнайка.

Усіх дітей, мій друже,

Пізнайко привітає.

І кожен, хто з ним дружить,

Казковий світ пізнає.

До кожної оселі

Пізнайко – листоноша

Несе листи веселі…

Приспів:

Знов разом борсучок,

Зайча та хом’ячок,

Розумний кротик, білочка

І працьовита бджілочка.

Знов разом до малят,

Дівчаток та хлоп’ят,

Вони несуть пакунки –

Святкові подарунки!

Нема місця зраді,

Тому крилаті рими

І дітлахи так раді,

Що є Пізнайко з нами!

Він друзів поєднає

Й до кожної домівки

Принести поспішає

Вірші, казки, щедрівки…

Приспів.

Бібліотекар: До нових цікавих зустрічей!

14

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.