Дитячі серця,що відкрилися назустріч вірі

Опис документу:
Основна робота з дітьми полягала у досягненні позитивного виховного впливу на дитину засобами «живої» літератури,описано поетапність та системність роботи,залучення батьків учнів до виховання духовності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дитячі серця, що відкрилися назустріч вірі

Основна мета формуючого експерименту полягала у досягненні позитивного виховного впливу на дитину засобами “живої” літератури.

Виховний вплив здійснювався поетапно, при цьому етапи були тісно пов'язані між собою та взаємообумовлені.

І етап — перегляд телевізійних передач із збірки “Добре Слово” із супроводжуючими поясненнями та бесідами на визначену тему.

Вагомий внесок у нашу духовну скарбничку зробив творчий колектив пізнавального журналу, подарувавши цілий арсенал допоміжних засобів духовного виховання. Аудіо- та відеодиски з озвученою літературою та серіями телепередач дитячого пізнавального журналу неодноразово переглядалися та прослуховувалися вихованцями. Після перегляду проводилися тривалі бесіди на моральні теми, діти знаходили відповіді на свої повсякденні питання та робили висновки. Вихованці не лише переказували зміст почутого, а включалися у спілкування, міркування. Бесіди велися легко, радісно, відверто. Не здійснювався тиск на дітей, а поважалася особистість кожного школяра. Сюжети подарованих гуртківцям телепередач яскраво та точно висвітлюють звичайне життя дітей: їх сварки через іграшки, суперечки між собою, обмани, злі жарти тощо, а також наслідки кожного вчинку. На конкретних прикладах діти мали змогу викрити зло та переоцінити власну поведінку. Адже навіть отець Паісій Святогорець розкривав зміст своїх слів за допомогою доречного прикладу. Старець був переконаний в тому, що позитивні приклади приносять величезну користь: «Якщо б у мене був час, я б написав про деяких людей, які чесно прожили своє життя. Добрими прикладами викриваються ті, хто ввів гріх у моду. Від розкриття зла часто не буває ніякої користі. Але, коли ми показуємо добро, зло викривається само по собі».

ІІ етап — самостійне читання та аналіз літературних джерел. Індивідуальна робота з досліджуваними.

Подаровані православні журнали дали змогу охопити велику кількість дитячих сердець, які відкрилися назустріч вірі.

ІІІ етап — робота з батьками. Вплив батьків на духовне зростання власних дітей.

Найперший наочний приклад для дитини – це батьки. Віра дітей вимірюється вірою батьків, які не можуть дати дітям більше того, чим самі володіють. Ми забезпечували родини «живою» літературою, відео- та аудіозаписами. Із зростанням релігійної свідомості дорослих та зміцненням їх віри духовно росли і їх діти. Батьки почали дотримуватися в родині певних норм, а саме: не вживати нецензурних висловів, розмовляти в домі чемно і тихо, допомагати один одному, не забувати пояснювати дитині, що добре і що погано, працювати та відпочивати разом та ін..

Вагомий внесок «живої» літератури у виховання дітей не змусив довго чекати та дав помітні результати.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!