Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Дистанційний урок-презентація з математики. Тема:Віднімаємо числа другої п’ятірки.

Математика

Для кого: 1 Клас

19.03.2020

1787

100

0

Опис документу:
Дистанційний урок-презентація з математики для учнів 1-го класу НУШ. Тема:Віднімаємо числа другої п’ятірки. Мета уроку :закріплювати знання правил знаходження невідомого компонента, вчити складати короткий запис до задачі та розв’язувати задачі; вчити складати запитання до поданої умови або умову до поданого запитання; формувати вміння виконувати віднімання чисел другої п’ятірки.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Дистанційний урок-презентація з математики. Тема:Віднімаємо числа другої п’ятірки. Підготувала :Новожилова Аліна Олександрівна
Слайд № 1

Дистанційний урок-презентація з математики. Тема:Віднімаємо числа другої п’ятірки. Підготувала :Новожилова Аліна Олександрівна

Геометрична хвилинка Робота в зошиті (стор.50-51). Розгляньте геометричні фігури. Назвіть кожну фігуру. Що в них спільного? Як ці фігури назвати од...
Слайд № 2

Геометрична хвилинка Робота в зошиті (стор.50-51). Розгляньте геометричні фігури. Назвіть кожну фігуру. Що в них спільного? Як ці фігури назвати одним словом? Розкажіть, що ви знаєте про чотирикутник. Назвіть буквами хоча б один із чотирикутників. Назвіть його сторони; назвіть його вершини.

Завдання № 1.Виконується з коментарем.
Слайд № 3

Завдання № 1.Виконується з коментарем.

У який спосіб віднімають числа другої п’ятірки?
Слайд № 4

У який спосіб віднімають числа другої п’ятірки?

На основі взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання. Першим кроком зменшуване подають у вигляді суми зручних доданків, один з яких дорі...
Слайд № 5

На основі взаємозв’язку арифметичних дій додавання і віднімання. Першим кроком зменшуване подають у вигляді суми зручних доданків, один з яких дорівнює від’ємнику. Другим кроком від суми двох чисел віднімають доданок, який дорівнює від’ємнику;залишається інший доданок.

Завдання № 2.
Слайд № 6

Завдання № 2.

Перевірка. 1 6 6 1 1 7 7 1 4 4 4 6 6 6 1 1 1 8 8 8
Слайд № 7

Перевірка. 1 6 6 1 1 7 7 1 4 4 4 6 6 6 1 1 1 8 8 8

Завдання № 3. Виконується з коментарем.
Слайд № 8

Завдання № 3. Виконується з коментарем.

Самостійна робота. Завдання із вкладки (середина зошита стор.11).
Слайд № 9

Самостійна робота. Завдання із вкладки (середина зошита стор.11).

Закріплення правил знаходження невідомого зменшуваного і невідомого від’ємника.
Слайд № 10

Закріплення правил знаходження невідомого зменшуваного і невідомого від’ємника.

Завдання № 4.Знайди невідомі компоненти. 9-. =4 . -4=3 8-. =5 . +4=5
Слайд № 11

Завдання № 4.Знайди невідомі компоненти. 9-. =4 . -4=3 8-. =5 . +4=5

Завдання № 4.Перевірка. 9-5=4 7-4=3 8-3=5 1+4=5 9-4=5 3+4=7 8-5=3 5-4=1
Слайд № 12

Завдання № 4.Перевірка. 9-5=4 7-4=3 8-3=5 1+4=5 9-4=5 3+4=7 8-5=3 5-4=1

Завдання № 5 .Виконується з коментарем. Зменшуване 8, від’ємник 4, треба знайти різницю. Щоб знайти різницю, треба від зменшуваного відняти від’ємн...
Слайд № 13

Завдання № 5 .Виконується з коментарем. Зменшуване 8, від’ємник 4, треба знайти різницю. Щоб знайти різницю, треба від зменшуваного відняти від’ємник: 8–4=4…

Завдання № 6.Колективна робота над задачею. У кожному випадку учні переказують всю задачу; умову задачі; запитання. З’ясовують, про кого йдеться в ...
Слайд № 14

Завдання № 6.Колективна робота над задачею. У кожному випадку учні переказують всю задачу; умову задачі; запитання. З’ясовують, про кого йдеться в задачі; які ключові слова в ній містяться. Звертають увагу на запитання та згадують, якими дужками воно позначається в короткому записі.

Завдання № 7. Виконується колективно. Звертаємо увагу учнів на те, що треба розрізняти слова-ознаки «стало» і «залишилось». Ми застосовуємо слово-о...
Слайд № 15

Завдання № 7. Виконується колективно. Звертаємо увагу учнів на те, що треба розрізняти слова-ознаки «стало» і «залишилось». Ми застосовуємо слово-ознаку «стало» для поєднання частин у ціле.

Завдання із вкладки (середина зошита стор.11).
Слайд № 16

Завдання із вкладки (середина зошита стор.11).

Завдання № 8. 6 і 3 складають число 9, тому слід поставити знак додавання. У наступному записі слід поставити такий знак між числами 6 і 3, щоб оде...
Слайд № 17

Завдання № 8. 6 і 3 складають число 9, тому слід поставити знак додавання. У наступному записі слід поставити такий знак між числами 6 і 3, щоб одержати менше 9; якщо при додаванні 6 і 3 одержимо 9, то, щоб одержати менше число, треба поставити знак віднімання.

Розвиток логічного мислення учнів. На цьому тижні учень відвідав 9 занять у гуртках, причому він відвідував заняття щодня. Поміркуй, чи був на цьом...
Слайд № 18

Розвиток логічного мислення учнів. На цьому тижні учень відвідав 9 занять у гуртках, причому він відвідував заняття щодня. Поміркуй, чи був на цьому тижні такий день, коли учень відвідав хоча б 2 заняття.

Виконуй завдання,збирай бонуси та обмінюй на сюрприз! Дякую за роботу !
Слайд № 19

Виконуй завдання,збирай бонуси та обмінюй на сюрприз! Дякую за роботу !

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.