Дистанційне навчання. Математика (2 клас). Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 14-󠄀□. Розв’язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язання.

Математика

Для кого: 2 Клас

24.10.2020

963

68

0

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів із віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 14-󠄀□; формувати вміння обчислювати такі вирази двома способами; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві дії, складати план розв’язання; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; стимулювати інтерес до вивчення математики.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Дистанційне навчання Математика Сьогодні 26.10.20 Урок № 26 Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 14-󠄀□. Розв’язування приклад...
Слайд № 1

Дистанційне навчання Математика Сьогодні 26.10.20 Урок № 26 Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 14-󠄀□. Розв’язування прикладів двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язання. Вчитель Артеменко Л. В.

Вправа «Імпульс потиску» Своїм потиском руки я передаю імпульс гарного настрою. Ваше завдання: отримавши імпульс, передати його іншому. Дистанційне...
Слайд № 2

Вправа «Імпульс потиску» Своїм потиском руки я передаю імпульс гарного настрою. Ваше завдання: отримавши імпульс, передати його іншому. Дистанційне навчання

Приготуй! Дистанційне навчання
Слайд № 3

Приготуй! Дистанційне навчання

Пригадай! Дистанційне навчання
Слайд № 4

Пригадай! Дистанційне навчання

Запиши! Дистанційне навчання 26 жовтня Дистанційне навчання
Слайд № 5

Запиши! Дистанційне навчання 26 жовтня Дистанційне навчання

Назви: Дистанційне навчання числа п’ятого десятка; круглі числа; числа червоного кольору; назви сьогоднішнє число, попереднє та наступне до нього.
Слайд № 6

Назви: Дистанційне навчання числа п’ятого десятка; круглі числа; числа червоного кольору; назви сьогоднішнє число, попереднє та наступне до нього.

Розв’яжи цікаву задачку! Дистанційне навчання У Лізи десять мармеладок, І Алінка має п’ять. Допоможемо дівчаткам Мармеладки порахувать.
Слайд № 7

Розв’яжи цікаву задачку! Дистанційне навчання У Лізи десять мармеладок, І Алінка має п’ять. Допоможемо дівчаткам Мармеладки порахувать.

Напиши каліграфічно відповідь задачі Дистанційне навчання 26 жовтня Дистанційне навчання 15 15 15 15 15 15 15 15 15
Слайд № 8

Напиши каліграфічно відповідь задачі Дистанційне навчання 26 жовтня Дистанційне навчання 15 15 15 15 15 15 15 15 15

Дистанційне навчання Віднімати числа у межах 20 з переходом через десяток виду 14-󠄀5. Розв’язувати приклади двома способами, задачі на дві дії та с...
Слайд № 9

Дистанційне навчання Віднімати числа у межах 20 з переходом через десяток виду 14-󠄀5. Розв’язувати приклади двома способами, задачі на дві дії та складати план розв’язання. Сьогодні ти навчишся:

Відкрий підручник Дистанційне навчання с. 33
Слайд № 10

Відкрий підручник Дистанційне навчання с. 33

Дистанційне навчання Відкрий підручник
Слайд № 11

Дистанційне навчання Відкрий підручник

Дистанційне навчання Обчисли вивченим способом Приклади 190
Слайд № 12

Дистанційне навчання Обчисли вивченим способом Приклади 190

Дистанційне навчання Перевір свої приклади та склади слово Приклади 190 Дізнайся, хто буде героєм нашого наступного уроку 6 8 7 5 ш М а а
Слайд № 13

Дистанційне навчання Перевір свої приклади та склади слово Приклади 190 Дізнайся, хто буде героєм нашого наступного уроку 6 8 7 5 ш М а а

Фізкультхвилинка Дистанційне навчання
Слайд № 14

Фізкультхвилинка Дистанційне навчання

Дистанційне навчання Обчисли раніше вивченим способом 14-5= 14=10+4 10-5=5 5+4=9 зменшуване 14 розкладемо на 10 і 4. від 4 не можна відняти 5, відн...
Слайд № 15

Дистанційне навчання Обчисли раніше вивченим способом 14-5= 14=10+4 10-5=5 5+4=9 зменшуване 14 розкладемо на 10 і 4. від 4 не можна відняти 5, віднімаємо від 10. Дістали 5. до 5 додаємо 4. Дістали 9. Записуємо 9.

Дистанційне навчання Обчисли іншим способом 14-6= 14-9= Приклади 191
Слайд № 16

Дистанційне навчання Обчисли іншим способом 14-6= 14-9= Приклади 191

Дистанційне навчання Розв’яжи задачу Задача 192
Слайд № 17

Дистанційне навчання Розв’яжи задачу Задача 192

Дистанційне навчання Що робили на онлайн-уроці? Розкажіть про свої враження від уроку. Оцініть свої старання та оберіть відповідний колір цеглинки
Слайд № 18

Дистанційне навчання Що робили на онлайн-уроці? Розкажіть про свої враження від уроку. Оцініть свої старання та оберіть відповідний колір цеглинки

Найкраще мені вдалося... Я можу похвалити себе за... Я задоволений (задоволена) своєю роботою на уроці, тому що... Я не задоволений (не задоволена)...
Слайд № 19

Найкраще мені вдалося... Я можу похвалити себе за... Я задоволений (задоволена) своєю роботою на уроці, тому що... Я не задоволений (не задоволена) своєю роботою на уроці, тому що... Рефлексія Дистанційне навчання

Ви розумники! Дякую за увагу!!!
Слайд № 20

Ви розумники! Дякую за увагу!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.