Дистанційне музичне заняття №2 з циклу занять «Музичні заняття за кольорами веселки» «Лисичка та нота РЕ»

Музика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

15.06.2020

212

8

0

Опис документу:
Почувши музичну загадку, діти впізнають що це пісня Лисички. Вона вивчає ноту "РЕ", яка має оранжевий колір за допомогою апельсину. Вивчення дитячої пісні "Апельсин", яку можна використовувати потім як лічилку для рухливої гри "Дожени".
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Музичний керівник: Скороход Світлана Олександрівна

Дистанційне музичне заняття №2

з циклу занять «Музичні заняття за кольорами веселки»

«Лисичка та нота РЕ»

Опис: Почувши музичну загадку, діти впізнають що це пісня Лисички. Вона вивчає ноту "РЕ", яка має оранжевий колір за допомогою апельсину. Вивчення дитячої пісні "Апельсин", яку можна використовувати потім як лічилку для рухливої гри "Дожени".

Матеріал: Лисичка (іграшка), апельсини – 2шт., оранжева пластикова тарілка, музичні кольорові сходинки для вивчення нот; відео-матеріал.

Хід заняття

Муз.кер.: Вітаю вас, малята. Запрошую вас на музичне заняття. Тож привітаємося з музикою.

Привітання співом: «Добрий день, малята. Добрий день.»

Сьогодні, я вам проспіваю музичну загадку відомої вам пісеньки, але деякі слова я буду навмисно пропускати та не співати, а ви спробуйте дізнатися, про кого ця пісенька.

Я – ……………………

Я – ……………………

Не сиджу без діла,

Я гусяток пасла, |

Полювать ходила. | (2)

Ну що вгадали, хто ж це може бути?.. (Відповіді дітей).

А для того щоб перевірити, чи вгадали ви правильно відповідь, пропоную вам зараз переглянути відео та може трішечки підспівувати.

Слухання з відео-переглядом: "Пісня Лисички" з дитячої опери Миколи Лисенка

"Коза-Дереза" з каналу youtube «З любов'ю до дітей - Дитячі пісні»

https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM

Я - лисичка,

Я - сестричка,

Не сиджу без діла,

Я гусяток пасла, |

Полювать ходила. | (2)

А тепер мені в неділю

Треба відпочити

Свою хатку гарнесенко |

Треба прикрасити. | (2)

А щоб краща, а щоб краща

Була моя хатка -

Піти треба у гайочок |

Квіточок нарвати. | (2)

Муз.кер.: (тримає у руках Лисичку) Лисичка, діти вгадали, що це твоя пісенька. Ми дуже раді з малятами що ти сьогодні у нас на музичному занятті, вітаємо тебе. Ми з дітками співаємо та вчимо ноти, як вони звучать і який у них колір. Саме сьогодні ми вчимо ноту «РЕ» на музичних сходинках. Бачиш, Лисичко, які вони різнокольорові. А ось ця сходинка має колір оранжевий і дуже схожий на твою шорстку та пухнастий хвостик. Лисичко, а давай спитаємо у малят, які вони знають фрукти оранжевого кольору.

Відповіді дітей (зробити паузу).

Так, це мандарини, хурма, грейпфрути та апельсини. Лисичко, зараз ми з тобою та малятами подивимось відео та дізнаємось, який фрукт оранжевий нам сьогодні потрібен для вивчення ноти «РЕ».

Відео-перегляд фрагменту 1: «Orange Song»

з каналу youtube «ChuChu TV Nursery Rhymes & Kids Songs»

https://www.youtube.com/watch?v=Nh-sulT-p3s

Муз.кер.: Так, це апельсин. З теплих країн до нас привозять ці неймовірно смачні та запашні, кругленькі фрукти (між долонями зробити декілька обертів апельсином).

Ану-ка, спробуймо апельсин покласти на другу сходинку, добре. Я вам заграю і ми спробуємо відтворити голосом ноту «РЕ».

Музична вправа

Муз.кер.: Ви молодці, давайте з вами подивимось відео про ноту «РЕ»

Відео-перегляд: Вивчаємо ноту «РЕ» з каналу youtube Наталії Антоник

https://www.youtube.com/watch?v=xkX7gdZ7G1g

Муз.кер.: Нота «РЕ» (програти 1 раз на ф-но). Слухай, Лисичко, я згадала, що є пісенька про апельсин, і в мелодії цієї пісні є звучання ноти «РЕ». Давайте послухаємо.

Гра на фортепіано. Співи: «Апельсин» (сл. Л.Зубкової, муз.І. Єгикова)

Переклад Майї Зінгель зі сторінки «Поетичні майстерні»

http://maysterni.com/publication.php?id=27861

Ми ділили апельсин.

Нас багато – він один.

Першу скибку – їжакові,

Другу – звісно, борсукові,

Третю дам я каченяті,

А четверту – кошеняті.

П’яту візьме білка,

Вовку ж – лише шкірка.

Вовчик злий. Біжить сюди!

Розбігайся хто куди!

Муз.кер.: А тепер давайте повільно проговоримо слова пісні та поплескаємо ритмічно в долоні. (По 2 строки із повторюванням проговорюємо слова пісні та плескаємо у долоні. Далі працюємо над прискоренням темпу та його зменшенням, проговорюючи слова).

Молодці, нам з Лисичкою здається що у вас все виходить і деякі слова або може навіть весь текст ви вже трішечки вивчили. Та зараз ви можете відпочити та подивитися, як діти ділять апельсин на скибки.

Відео-перегляд фрагменту 2: «Orange Song»

з каналу youtube «ChuChu TV Nursery Rhymes & Kids Songs»

https://www.youtube.com/watch?v=Nh-sulT-p3s

Муз.кер.: Сподобалось, а зараз давайте заспіваємо разом зі мною пісню яку ми декілька хвилин тому вчили. Наші долоньки можна покласти на колінця, нехай вони відпочивають.

Музичний керівник співає пісню.

Муз.кер.: Молодці. Також цю пісню можна використати як лічилку у гру «Дожени». Якщо, на останню людину попаде слово «…куди!» - він будо ловець і намагатися когось зловити.

А наше заняття вже добігло кінця. Ми з Лисичкою теж поділимося апельсином, тож і ви, малята, поділить свій апельсин рівними скибками між рідними. Та ще ось, ви можете вдома намалювати Лисичку фарбами або олівцями, ви можете зробити разом з батьками аплікацію, або виліпити її з пластиліну. Та надіслати на адресу до вашого садочка. Ми обов’язково покажемо всі фото ваших робіт, які ви власноруч створили. Дякую вам. Та до нових зустрічей!

Додаток 1: Перегляд відео, як намалювати та зробити із пластиліну Лисичкуза посиланням:

  • Урок малювання маркером, з каналу youtube РыбаКит -

https://www.youtube.com/watch?v=JKshOZpgZoY

https://www.youtube.com/watch?v=8me90UBlNyE

Додаток 2:

Дивитись повний запис музичного заняття за посиланням на youtube канал «Країна мрій дитинства» Лисичка та нота "РЕ" –

https://www.youtube.com/watch?v=1R7y-5BICw0

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.