Диспут: «Формування первинного економічного досвіду»

Опис документу:
Диспут сприяє формуванню суспільної уваги в колективі до певної проблеми обговорення, поглибленню та розширенню кругозору, розвиненню необхідних якостей особистості. Добре організований диспут, сприяє розвитку активного, творчого ставлення до своїх обов’язків, впливає на формування у його учасників стійких наукових понять, переконань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДИСПУТ

«Формування первинного економічного досвіду»

  1. Що таке формування розумних потреб людини?

  1. Чи треба формувати у дошкільнят свідоме ставлення до споживчого вибору? Як?

  1. Чи звертаєте увагу дитини на ощадливість і економність?

  1. Чи намагаєтесь виховати в дитині бережливість?

  1. Як формувати у старших дошкільників уявлення про гроші?

  1. Чи птрібно звертати увагу на трудове виховання засобами художньої літератури? Як?

  1. Які якості допомагає розвинути в дитині економічне виховання та розвиток споживчої культури?

Зміст економічної освіти дошкільників

• Познайомити дітей з деякими складовими сімейного бюджету: пенсією, зарплатою, стипендією. Виховувати поважне відношення до людей, що заробляють гроші.

• Поглибити уявлення дітей про дохід, його динаміку (збільшення/зменшення).

• Закріпити уявлення про доходи.

• Дати уявлення про суть витрат, показати їх різноманіття.

• Показати дітям, що бувають обов'язкові (основні) витрати і необов'язкові (не основні).

• Розвинути у дітей уміння помічати в казках прості економічні явища, виділяти слова і дії, що відносяться до економіки, давати етичну оцінку вчинкам героїв.

• Показати, що кожна річ коштує грошей, навчити зіставляти ціну товару з наявною готівкою

• Розкрити дітям купівельну силу грошових знаків.

Розширити уявлення дітей про доходи і витрати, підвести до розуміння суті поняття заощадження (накопичення).

• Дати дітям уявлення про грошові заощадження, розвивати елементарне уміння планувати витрати.

• Розкрити дітям суть поняття прибуток, борг, залежність між якістю товару і одержуваним прибутком при його продажу.

• Розкрити значення вкладення грошей в ощадний банк.

• Розкрити суть операції натурального обміну – бартеру.

• Розширити знання дітей про натуральний обмін товарів, підвести до розуміння значення виразу рівноцінний обмін (справедливий, вигідний).

• Дати відомості про виробництво грошових знаків (купюр і монет).

• Познайомити з валютою як грошовою одиницею країни (грошима інших країн).

• Дати визначення про різноманітність грошових знаків в різних країнах.

• Дати уявлення про різноманіття товарів, розкрити процес їх виготовлення, розвивати пізнавальний інтерес.

• Дати уявлення про різноманіття товарів.

• Поглибити уявлення дітей про різноманітність товарів, виховати дбайливе відношення до речей.

• Сформувати у дітей первинні уявлення про заводи і фабрики міста: місцезнаходження (району), що випускається ними продукція, товарний знак.

• Розвивати уміння виробляти операції купівлі-продажу, уточнити уявлення про ціну товару в магазині.

• Розширити уявлення дітей про економічні категорії (товар, ціна, гроші і ін.) навчити формулювати питання економічного змісту.

• Уточнити знання про види товару, ціни, виховання навиків і звичок культурної поведінки.

• Звернути увагу дітей на те, що є багато необхідних товарів і є товари, що прикрашають наш побут, розказувати про них, звернувши увагу дітей на їх красу.

• Розширити знання дітей про бартер як операцію взаємообміну товарами, грошах як засобі обміну між людьми.

• Розкрити дітям необхідність обміну продуктами праці між людьми, показати, що людина постійно потребує яких-небудь товарів.

• Дати дітям первинні уявлення про взаємообмін товарами між країнами, про експорт і імпорт.

• Показати, що покупка речі для подарунка виробляється з урахуванням інтересів, бажань іменинника, виховувати бажання розділяти радість друга.

• Розвивати уміння визначати призначення речей в житті людини.

• Виховання дбайливого відношення до речей, іграшок, матеріалів, знарядь праці.

• Показати дітям характер праці продавця, розповісти, для чого потрібна ця професія.

• Показати різноманітність товарів, розвинути уміння самостійно здійснювати процес купівлі-продажу, вступати в діалог.

• Систематизація і узагальнення знань про професію продавця (касира), про способи придбання покупки в магазині.

• Знайомство дітей з рекламним агентством, з професіями людей, що працюють в ньому.

• Уточнити знання дітей про професії, пов'язані з роботою в рекламному агентстві.

• Розширити уявлення дітей про особливості професій, пов'язаних з роботою в рекламному агентстві.

• Дати дітям можливість практично здійснювати процес створення реклами, реалізувати знання про роботу художника – оформлювача, виховати бажання працювати також красиво, вправно, швидко, як майстер - художник.

Уточнити знання дітей про рекламу і людей, які її створюють.

• Дати первинні знання про банк (банк приймає гроші на зберігання, видає гроші вкладникам, надає гроші у борг).

• Розширити первинні уявлення дітей про деякі операції, вироблювані в банку.

• Закріпити знання про знаряддя праці кухаря, шофера, столяра, теслі, художника – оформлювача, касира і ін., виділити їх роль у виготовленні товарів.

• Розширити знання дітей про різноманітність інструментів, навчити розказувати про них.

• Сформувати уміння раціонально використовувати матеріал, розвивати уяву, фантазію.

• Показати дітям, що результат роботи залежить від вибраного способу.

• Розвивати у дітей уміння визначати на схемі найкоротший шлях (маршрут), показати залежність між відстанню і часом, витраченим на пересування.

• Розкрити дітям значення якості продукції, що випускається, і її користі для людини.

• Показати дітям, що сумісна праця і використовування раціональних його способів зменшують трудові витрати, економлять сили і час.

• Розкрити ланцюжок зв'язків в трудовій діяльності, показати взаємозв'язок трудових процесів, значення відповідальності за якість продукції праці.

• Показати дітям виробничий цикл виготовлення товарів.

• Розкрити дітям залежність ціни товару від його якості і кількості.

• Розкрити дітям залежність ціни товару від кількості вкладеної в нього праці.

• Розкрити специфіку купівлі – продажу товарів на ринку.

• Розширити знання дітей про купівлю – продаж товарів на ринку, допомогти дитині осягнути характер казкових героїв, виказати їм своє співчуття.

• Дати дітям уявлення про різні види цін.

• Дати уявлення про ціни в різних місцях продажу товарів.

• Дати уявлення про залежність ціни від попиту.

• Дати дітям уявлення про залежність ціни від кількості товару, що придбавається, – партії.

• Розкрити дітям особливості продажу товарів на аукціоні. Вправляти в збільшенні вказаної ціни товару, будити інтерес до гри.

• Познайомити дітей з особливостями розігрування лотереї.

• Розвивати уміння орієнтуватися в різних формах реалізації товарів.

• Розвивати у дітей уміння виконувати роботу точно по інструкції.

• Розкрити дітям значення зовнішнього вигляду упаковки товарів, різноманітність упаковок.

• Показати варіативність рішення економічної задачі, розвивати навики спільної роботи.

• Розвивати уміння самостійно оцінювати кількість товару.

• Розширити уявлення дітей про професію модельєра, виділити залежність продажу товару від результатів творчої діяльності модельєра.

• Закріпити знання дітей про необхідність використовування реклами для реалізації продуктів праці, розвивати мовну творчість в процесі виготовлення рекламної продукції.

• Узагальнити уявлення дітей про етапи трудового процесу по виготовленню виробу.

• Дати уявлення про вжиткові предмети ( посуд, меблі, одяг тощо). Вчити класифікувати ці предмети до їхнього практичного застосування.

• Розширювати знання про продукти харчування та можливість їх раціонального використання. Ознайомити дітей з рецептами виготовлення нескладних страв. З'ясувати шляхи використання й раціонального ставлення до харчових відходів.

• Виховувати ощадливість у використанні води, світла, газу. Розповісти про їх значення в житті людини.

• Вчити економити предмети побуту - папір, посуд, особисті речі. Роз'яснювати сутність духовної цінності окремих з них.

• Ознайомити з різновидами професій. Виховувати повагу до людей праці. Розвивати позитивне ставлення до будь - якої трудової діяльності. Сприяти прояву творчих здібностей.

• Дати уявлення про розмаїття крамниць та інших торговельних пунктів: ринок, кіоски тощо.

• Вчити вмінню купувати згідно з етичними вимогами до продавця й покупця.

• Дати уявлення про гроші, їх розмаїття та міру вартості.

• Ознайомити в доступній для дітей формі з історією виникнення грошей (товар - товар, товар - гроші).

• Виховувати ощадливість у використанні грошей - не рвати , не м'яти, не кидати, зберігати їх у гаманці чи у шухлядці. Дати уявлення про те, що люди зберігають гроші не лише вдома, а в ощадній касі, банку.

• Визначити джерела надходжень грошей, залежність їх кількості від певних умов, вкладеної людиною праці.

• Формувати уявлення про культуру бізнесу.

• 3'ясувати з дітьми, що, на їхню думку , означає бути економним і бережливим. Визначити схожість та відміну між цими поняттями.

• Вчити грати в економічні ігри.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн