і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Дискусія "Математика у твоїй майбутній професії"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навчальна дискусія

Математика в твоїй майбутній професії.

Правила ведення дискусії:

  • Говорити по черзі.

  • Не переривати того, хто говорить.

  • Критикувати ідеї, а не особу.

  • Поважати всі висловлені думки.

  • Не змінювати тему дискусії.

Кожному учню роздаються різнокольорові ковпаки.

Власники червоного колпака - емоції, передчуття, інтуїція; білого - логіка, дослідження, факти; чорного - негатив, недоліки, проблеми; голубого - реальний підхід; зеленого - нові ідеї, альтернативи; жовтого - позитив, переваги.

Усі мають однаковий час на виступ.

Маємо проблему: «Чи варто вивчати математику в школі для майбутньої професії?».

Обговоріть цю проблему в парах, сформулюйте свої основні аргументи. Кожна пара захищає визначену саме для неї точку зору. Час на обмірковування - 1 хвилина.

(Виступи учнів. Учитель слідкує за часом.)

Ми спробували займати певну позицію й відповідно до цього будувати свій виступ і підбирати аргументи.

Учитель (2). Уміння формуються та вдосконалюються лише на практиці. Пропоную ускладнити завдання: самостійно прийняти рішення та аргументувати його.

Актуальне питання: «Що нам треба зробити для здобуття якісних знань з математики?»

У результаті опитування, проведеного соціологами в різних країнах світу, визначено різні чинники. Кожний із вас отримає один із них, і ваше завдання знайти його місце на нашому полі та аргументувати, чому саме на цьому місці. Поле розділене на три рівні. У центрі ми маємо першочергові критерії (їх найменше), далі йдуть важливі і ще далі від центра - другорядні критерії. Картки треба поставити на те місце на полі, яке ви виберете.

Час виступу - 30 секунд.

(Учні одержують картки із критеріями)

  • Сучасні підручники, навчальні комп'ютерні програми.

  • Уведення нових предметів.

  • Психологічний комфорт у колективі.

  • Колектив однодумців.

  • Висококваліфікований наставник.

  • Профільність відповідно до інтересів учнів.

  • Самоосвіта.

  • Наявність мети в майбутньому.

  • Сучасний навчальний заклад.

  • Фінанси.

  • Підключення до всесвітньої мережі Інтернет.

  • Можливість вивчати курси за вибором учня.

  • Сприятливі побутові умови.

  • Природні здібності.

  • Стабільність у суспільстві.

(Виступи учнів. Учитель слідкує за часом.)

Підведення підсумків.

Опис документу:
Дискусія створює оптимальні умови для збагачення учнів навчальною інформацією, запобігає можливим помилковим тлумаченням, вчить аргументувати, доводити, відстоювати власну думку, критично ставитись до чужих і власних суджень, сприяють створенню атмосфери доброзичливості, поваги до думок товаришів. Учні зможуть більш свідомо підійти до вибору майбутньої професії.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти