! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Ділова гра "Кроки до майстерності"

Опис документу:
Ділова гра включає етапи, які дозволять розглянути професійні, особисті, творчі якості та компетентності керівника навчального закладу, створити модель керівника-майстра. Учасники гри матимуть змогу сформувати потребу усвідомлювати свої сильні та слабкі сторони як керівника; розвинути потребу пізнання своїх здібностей і особистих рис; стимулювати інтерес до творчості, ініціативи, розвитку аналітичних здібностей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ДІЛОВА ГРА НА ТЕМУ: “КРОКИ ДО МАЙСТЕРНОСТІ”
Слайд № 1

ДІЛОВА ГРА НА ТЕМУ: “КРОКИ ДО МАЙСТЕРНОСТІ”

МЕТА: розглянути професійні, особисті, творчі якості та компетентності керівника, створити модель керівника-майстра.
Слайд № 2

МЕТА: розглянути професійні, особисті, творчі якості та компетентності керівника, створити модель керівника-майстра.

ЗАВДАННЯ: сформувати потребу усвідомлювати свої сильні та слабкі сторони як керівника; розвинути потребу пізнання своїх здібностей і особистих рис;...
Слайд № 3

ЗАВДАННЯ: сформувати потребу усвідомлювати свої сильні та слабкі сторони як керівника; розвинути потребу пізнання своїх здібностей і особистих рис; стимулювати інтерес до творчості, ініціативи, розвитку аналітичних здібностей.

СУЧАСНИЙ КЕРІВНИК – ЦЕ: особистість, яка постійно працює над собою, над своїми професійними і особистісними якостями; стратег, бачить перспективу р...
Слайд № 4

СУЧАСНИЙ КЕРІВНИК – ЦЕ: особистість, яка постійно працює над собою, над своїми професійними і особистісними якостями; стратег, бачить перспективу розвитку своєї організації на кілька років вперед; носій організаційних змін, що виробляє нові підходи до вирішення проблем, який пропагує нові цінності серед співробітників, одержимий ідеєю, готовий долати заради її втілення в життя тривалі труднощі; лідер, прагне не наказувати, а вислуховувати колег, психологічно налаштований на схвалення пропозицій, підтримує ентузіастів.

СУЧАСНИЙ КЕРІВНИК ЗАКЛАДУ – ЦЕ МЕНЕДЖЕР ВЕЛИКОЇ КОРПОРАЦІЇ
Слайд № 5

СУЧАСНИЙ КЕРІВНИК ЗАКЛАДУ – ЦЕ МЕНЕДЖЕР ВЕЛИКОЇ КОРПОРАЦІЇ

РИСИ МЕНЕДЖЕРА -ЛІДЕРА: тон обговорення проблем завжди доброзичливий; противник кабінетного стилю управління, вважає за краще обговорювати проблеми...
Слайд № 6

РИСИ МЕНЕДЖЕРА -ЛІДЕРА: тон обговорення проблем завжди доброзичливий; противник кабінетного стилю управління, вважає за краще обговорювати проблеми на місцях; терпимо ставиться до виразу відкритої незгоди, будує відносини на довірі; у важкі хвилини не прагне знайти винного, а шукає причину збоїв і відхилень.

МЕНЕДЖЕР –ЛІДЕР МИСЛИТЬ: протокольно - відрізняє факти від думок, реальне від уявного; безінерційно - накопичений досвід і знання не заважають йому...
Слайд № 7

МЕНЕДЖЕР –ЛІДЕР МИСЛИТЬ: протокольно - відрізняє факти від думок, реальне від уявного; безінерційно - накопичений досвід і знання не заважають йому приймати оригінальне рішення при розгляді нових, нетрадиційних проблем; методично - послідовно, не відволікаючись від цілі; конструктивно - не тільки розкриває причини недоліків, але і вміє знаходити найбільш раціональні шляхи і способи їх усунення.

ДЛЯ ТОГО, ЩОБ СПІЛКУВАННЯ БУЛО ДІЛОВИМ ТРЕБА: володіти собою; не робити поспішних висновків; вміти до кінця все уважно вислухати, зрозуміти, продум...
Слайд № 8

ДЛЯ ТОГО, ЩОБ СПІЛКУВАННЯ БУЛО ДІЛОВИМ ТРЕБА: володіти собою; не робити поспішних висновків; вміти до кінця все уважно вислухати, зрозуміти, продумати; приймати рішення і діяти тільки тоді, коли думка буде підтверджена упевненістю; бути неупередженим. В управлінні емоції недоречні!!!

ГОЛОВНА ЗАПОВІДЬ УПРАВЛІННЯ – ПРИВЕРТАТИ (ЗАЛУЧАТИ, ПРИТЯГАТИ ДО СЕБЕ) ПІДЛЕГЛИХ.
Слайд № 9

ГОЛОВНА ЗАПОВІДЬ УПРАВЛІННЯ – ПРИВЕРТАТИ (ЗАЛУЧАТИ, ПРИТЯГАТИ ДО СЕБЕ) ПІДЛЕГЛИХ.

ДИРЕКТОРАМИ НЕ НАРОДЖУЮТЬСЯ, ДИРЕКТОРАМИ СТАЮТЬ!
Слайд № 10

ДИРЕКТОРАМИ НЕ НАРОДЖУЮТЬСЯ, ДИРЕКТОРАМИ СТАЮТЬ!

ФОРМУВАННЯ КОМАНД: жовтий колір -“Школа майстерності” зелений колір - “Школа творчості” рожевий колір -“Школа професійності” кожна команда обирає к...
Слайд № 11

ФОРМУВАННЯ КОМАНД: жовтий колір -“Школа майстерності” зелений колір - “Школа творчості” рожевий колір -“Школа професійності” кожна команда обирає керівника!

КЕРІВНИК КОМАНДИ: може відповідати сам; вибирає доповідача з учасників своєї команди.
Слайд № 12

КЕРІВНИК КОМАНДИ: може відповідати сам; вибирає доповідача з учасників своєї команди.

ЗАВДАННЯ №1: Вправа “ПРОРЕКЛАМУЙ ПАРТНЕРА” (Якими організаційними та професійними якостями повинен володіти сучасний керівник навчального закладу?)
Слайд № 13

ЗАВДАННЯ №1: Вправа “ПРОРЕКЛАМУЙ ПАРТНЕРА” (Якими організаційними та професійними якостями повинен володіти сучасний керівник навчального закладу?)

ЗАВДАННЯ №2: Вправа “ЧАРІВНИЙ МІКРОФОН” (Тримаючи мікрофон, розкажіть про свої враження від посади керівника!) відповідає кожен учасник команди!
Слайд № 14

ЗАВДАННЯ №2: Вправа “ЧАРІВНИЙ МІКРОФОН” (Тримаючи мікрофон, розкажіть про свої враження від посади керівника!) відповідає кожен учасник команди!

ЗАВДАННЯ №3: Вправа “СИТУАЦІЯ У ШКОЛІ…” (Проаналізувавши ситуацію внутрішкільного контролю, прийміть рішення !) відповідає капітан команди!
Слайд № 15

ЗАВДАННЯ №3: Вправа “СИТУАЦІЯ У ШКОЛІ…” (Проаналізувавши ситуацію внутрішкільного контролю, прийміть рішення !) відповідає капітан команди!

Директор школи упродовж дня відвідував уроки у 5-му класі. Всі уроки розпочиналися з перевірки домашнього завдання. У цей день були уроки з історії...
Слайд № 16

Директор школи упродовж дня відвідував уроки у 5-му класі. Всі уроки розпочиналися з перевірки домашнього завдання. У цей день були уроки з історії, української мови, математики, природознавства, англійської мови. На кожному з них перевірка домашнього завдання тривала від 15 до 30 хвилин, а на історії майже до дзвінка. За 15 хвилин учитель математики опитав 5 учнів, а вчитель історії - 9. Одну ученицю опитували 5 разів, тобто на всіх уроках, а оцінку вона отримала на двох уроках. Трьох дітей опитували двічі, оцінок не поставили. Більшість учнів взагалі не опитували. (Визначте, з якою метою директор відвідував уроки упродовж дня у 5-му класі? Які висновки може зробити директор? Змоделюйте відповідні управлінські рішення.)  

Учитель категорично відмовляється без поважної причини проходити курси підвищення кваліфікації. (Які ви бачите шляхи розв’язання цієї проблеми? Змо...
Слайд № 17

Учитель категорично відмовляється без поважної причини проходити курси підвищення кваліфікації. (Які ви бачите шляхи розв’язання цієї проблеми? Змоделюйте відповідні управлінські рішення.)

Новопризначений молодий директор школи почав свою діяльність із того, що в шкільній бібліотеці переглянув літературу, відібрав ту, яку вважав за по...
Слайд № 18

Новопризначений молодий директор школи почав свою діяльність із того, що в шкільній бібліотеці переглянув літературу, відібрав ту, яку вважав за потрібне, і рекомендував її вчителям. Підібрав літературу для диспуту «Вчитель – учень». Готував його сам. Почав вести учнівські гуртки. Особисто провів два методичних об’єднання. Все це в учителів не викликало інтересу. В школі продовжувала панувати інертність, байдужість. (Чому в молодого директора не було успіху? У чому його помилки? Яким має бути управління школою, щоб колектив працював творчо?)  

ЗАВДАННЯ №4: Вправа “ЯКИЙ ВИ КЕРІВНИК?” (Дати відповідь на питання анкети!) відповідає кожен учасник команди!
Слайд № 19

ЗАВДАННЯ №4: Вправа “ЯКИЙ ВИ КЕРІВНИК?” (Дати відповідь на питання анкети!) відповідає кожен учасник команди!

Чи із задоволенням Ви розв'язуєте управлінські завдання, які не мають типового розв'язання?
Слайд № 20

Чи із задоволенням Ви розв'язуєте управлінські завдання, які не мають типового розв'язання?

Чи важко було Вам відмовитися від тих прийомів управління, якими користувалися на нижчій посаді?
Слайд № 21

Чи важко було Вам відмовитися від тих прийомів управління, якими користувалися на нижчій посаді?

Як довго Ви надавали перевагу тій ділянці роботи, яку Ви очолювали раніше?
Слайд № 22

Як довго Ви надавали перевагу тій ділянці роботи, яку Ви очолювали раніше?

Чи прагнули Ви сформувати демократичний стиль спілкування в колективі?
Слайд № 23

Чи прагнули Ви сформувати демократичний стиль спілкування в колективі?

Чи можете Ви безпомилково дати оцінку своїм підлеглим (сильний, середній, слабкий)?
Слайд № 24

Чи можете Ви безпомилково дати оцінку своїм підлеглим (сильний, середній, слабкий)?

Чи легко Вам вийти за межі симпатій та антипатій при розміщенні педкадрів?
Слайд № 25

Чи легко Вам вийти за межі симпатій та антипатій при розміщенні педкадрів?

Чи вважаєте Ви, що демократичний стиль управління не є універсальним і доцільно використовувати поєднання інших стилів (автократичний, ліберальний)?
Слайд № 26

Чи вважаєте Ви, що демократичний стиль управління не є універсальним і доцільно використовувати поєднання інших стилів (автократичний, ліберальний)?

Чи вважаєте Ви, що Вам простіше уникнути конфлікту з керівниками органів управління освітою, ніж з підлеглими?
Слайд № 27

Чи вважаєте Ви, що Вам простіше уникнути конфлікту з керівниками органів управління освітою, ніж з підлеглими?

Чи маєте Ви бажання поламати стереотип управління, який вже склався в школі?
Слайд № 28

Чи маєте Ви бажання поламати стереотип управління, який вже склався в школі?

Чи часто Ваше інтуїтивне враження про якості людини як керівника виявляється правильним?
Слайд № 29

Чи часто Ваше інтуїтивне враження про якості людини як керівника виявляється правильним?

Чи часто недоліки в управлінні Ви аргументуєте об'єктивними факторами?
Слайд № 30

Чи часто недоліки в управлінні Ви аргументуєте об'єктивними факторами?

Чи часто Ви відчуваєте, що для ефективної роботи Вам не вистачає часу?
Слайд № 31

Чи часто Ви відчуваєте, що для ефективної роботи Вам не вистачає часу?

Чи вважаєте Ви за необхідне відвідувати уроки і чи від цього ефективність Вашого керівництва значно підвищується?
Слайд № 32

Чи вважаєте Ви за необхідне відвідувати уроки і чи від цього ефективність Вашого керівництва значно підвищується?

Чи надаєте Ви сильним учителям більше повноважень, ніж слабким?
Слайд № 33

Чи надаєте Ви сильним учителям більше повноважень, ніж слабким?

На поставлені запитання пропонується дати відповідь: «так» —2 бали; «ні» — 0 балів; «інколи» — 1 бал. Критерії самооцінки здібностей керівника школ...
Слайд № 34

На поставлені запитання пропонується дати відповідь: «так» —2 бали; «ні» — 0 балів; «інколи» — 1 бал. Критерії самооцінки здібностей керівника школи: кількість балів від 0 до 5: ви більше спеціаліст, ніж керівник, сміливо і впевнено можете перейти на посаду вчителя;

кількість балів від 6 до 10: не можна сказати, що Ви сильний керівник, але в школі, яку Ви очолюєте, справи йдуть непогано; краще не прагнути до ка...
Слайд № 35

кількість балів від 6 до 10: не можна сказати, що Ви сильний керівник, але в школі, яку Ви очолюєте, справи йдуть непогано; краще не прагнути до кардинальних перетворень. Слід прислухатися до думки колективу школи, яку Ви очолюєте, більше уваги приділяти кадровим питанням та перспективі розвитку школи, ширше використовувати колективні форми прийняття управлінських рішень, прагнути до створення традицій в школі;

кількість балів від 11 до 16: ви відноситесь до типу «керівник-організатор», вмієте сконцентрувати зусилля на розв'язанні найбільш важливих проблем...
Слайд № 36

кількість балів від 11 до 16: ви відноситесь до типу «керівник-організатор», вмієте сконцентрувати зусилля на розв'язанні найбільш важливих проблем (розміщення кадрів, розробка і узгодження оптимального плану, матеріально-технічне забезпечення школи). Ваша сила в тому, що Ви ніколи не ідете на поводу в поточних справ, вмієте відділяти головне від другорядного, домагаєтеся вирішувати принципово важливі проблеми, Вас не зупиняють конфлікти та покарання; справи під вашим керівництвом, як правило, йдуть успішно. Порада: не запускайте поточні справи, передайте контроль за станом їх виконання вашим заступникам;

кількість балів від 16 до 20: ви можете вивести із стану занедбаності школу, але Вам важко працювати оперативно, справлятися з поточними справами. ...
Слайд № 37

кількість балів від 16 до 20: ви можете вивести із стану занедбаності школу, але Вам важко працювати оперативно, справлятися з поточними справами. Ви шукаєте гострих ситуацій, прагнете до перебудови та перетворень, орієнтуєтесь на ділову кар'єру; володіючи беззаперечними управлінськими здібностями, Ви не завжди успішно адаптуєтесь; Вам заважає зайва категоричність в оцінках і судженнях, а також зайва різкість у стосунках з керівниками органів управління освітою.

ЗАВДАННЯ №5: Вправа “ЛОТЕРЕЯ ДУМОК” (Продовжити речення…) відповідає кожен учасник команди!
Слайд № 38

ЗАВДАННЯ №5: Вправа “ЛОТЕРЕЯ ДУМОК” (Продовжити речення…) відповідає кожен учасник команди!

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Слайд № 39

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись