« Ділення суми на число. Ділення виду 39:3, 73:6. Розв’язування прикладів і задач вивчених типів»

Опис документу:
« Ділення суми на число. Ділення виду 39:3, 73:6. Розв’язування прикладів і задач вивчених типів». Використання руханки, відеоматеріалів для якісного засвоєння знань учнями в умовах дистанційного навчання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Руханка
Слайд № 1

Руханка

«Ділення суми на число. Ділення виду 39:3, 72:6. Розв’язування прикладів і задач вивчених видів» 12 травня Математика
Слайд № 2

«Ділення суми на число. Ділення виду 39:3, 72:6. Розв’язування прикладів і задач вивчених видів» 12 травня Математика

Слайд № 3

Задача 879. 18 синіх і 12 жовтих слив батько поділив порівну між трьома синами. Скільки слив одержав кожний син? (Розв’яжи задачу двома способами з...
Слайд № 4

Задача 879. 18 синіх і 12 жовтих слив батько поділив порівну між трьома синами. Скільки слив одержав кожний син? (Розв’яжи задачу двома способами за поданими планами.)

Скільки всього було слив? + = ? Скільки слив одержав кожний син? : = ? 1)18+12=30 (сл.) – всього; 2) 30:3=10 (сл.) Відповідь:10 слив одержав кожний...
Слайд № 5

Скільки всього було слив? + = ? Скільки слив одержав кожний син? : = ? 1)18+12=30 (сл.) – всього; 2) 30:3=10 (сл.) Відповідь:10 слив одержав кожний син.

Скільки синіх слив одержав кожний син? : = ? Скільки жовтих слив одержав кожний син? : = ? Скільки всього слив одержав кожний син? ? + ? =
Слайд № 6

Скільки синіх слив одержав кожний син? : = ? Скільки жовтих слив одержав кожний син? : = ? Скільки всього слив одержав кожний син? ? + ? =

1)18:3=6 (сл.) – синіх слив одержав кожний син; 2)12:3=4 (сл.) – жовтих слив одержав кожний син; 3)6+4=10 (сл.) Вілповідь: 10 слив одержав кожний син.
Слайд № 7

1)18:3=6 (сл.) – синіх слив одержав кожний син; 2)12:3=4 (сл.) – жовтих слив одержав кожний син; 3)6+4=10 (сл.) Вілповідь: 10 слив одержав кожний син.

Приклади 881. 1)(18+12):3= 18:3+12:3=6+4=10
Слайд № 8

Приклади 881. 1)(18+12):3= 18:3+12:3=6+4=10

Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний доданок і знайдені частки додати. (a + b) : c = a : c + b : c
Слайд № 9

Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний доданок і знайдені частки додати. (a + b) : c = a : c + b : c

2) Обчисли двома способами: (24+12):4=36:4=9 (24+12):4=24:4+12:4=6+3=9 3)Обчисли зручним способом: (36+54):6=36:6+54:6=6+9=15
Слайд № 10

2) Обчисли двома способами: (24+12):4=36:4=9 (24+12):4=24:4+12:4=6+3=9 3)Обчисли зручним способом: (36+54):6=36:6+54:6=6+9=15

Слайд № 11

Задача 885. - 9 мішків,450 кг цукру --7 мішків, 280 кг борошна на ? кг більша маса 1 міш.
Слайд № 12

Задача 885. - 9 мішків,450 кг цукру --7 мішків, 280 кг борошна на ? кг більша маса 1 міш.

1) Чи знаємо ми, яка маса 1 мішка цукру? 2) Чи знаємо ми, яка маса 1 мішка борошна? 3) Чи знаємо ми, на скільки кілограмів маса мішка цукру більша ...
Слайд № 13

1) Чи знаємо ми, яка маса 1 мішка цукру? 2) Чи знаємо ми, яка маса 1 мішка борошна? 3) Чи знаємо ми, на скільки кілограмів маса мішка цукру більша за масу мішка борошна?

450:9=50 (кг) – маса 1 мішка цукру; 280:7=40 (кг) – маса 1 мішка борошна; 50 – 40=10 (кг) Відповідь: на 10 кілограмів маса мішка цукру більша за ма...
Слайд № 14

450:9=50 (кг) – маса 1 мішка цукру; 280:7=40 (кг) – маса 1 мішка борошна; 50 – 40=10 (кг) Відповідь: на 10 кілограмів маса мішка цукру більша за масу мішка борошна.

Слайд № 15

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!