Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

"Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення " за підручником В.Бевз, Д.Васильєва, 3 клас

Дистанційне навчання

Для кого: 3 Клас

08.06.2021

79

2

0

Опис документу:
Урок математики , крок 38, 3 клас, ІІ семестр Мета: вчити обчислювати частки двоцифрових та трицифрових чисел способом послідовного ділення ; удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати уважність, мислення .
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення Крок 38, 3 клас, ІІ семестр Вчитель початкових класів Міхольська О.І.
Слайд № 1

Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення Крок 38, 3 клас, ІІ семестр Вчитель початкових класів Міхольська О.І.

Привітання Я , ти, він, вона, 3 клас – одна сім’я. Крок за кроком всі ідемо, В школі ми знання беремо. Нам цікаво тут навчатись І приємно спілкуват...
Слайд № 2

Привітання Я , ти, він, вона, 3 клас – одна сім’я. Крок за кроком всі ідемо, В школі ми знання беремо. Нам цікаво тут навчатись І приємно спілкуватись!

Усний рахунок - Зменшіть кожне число у 10 разів, а потім ще у 3 рази. 240 180 270 90 300 150 120 810 390 420
Слайд № 3

Усний рахунок - Зменшіть кожне число у 10 разів, а потім ще у 3 рази. 240 180 270 90 300 150 120 810 390 420

Задача 529 (усно) Прочитайте задачу. На скільки частин розрізали мотузку спочатку? - Що зробили потім? Так, кожну частину поділили на три. На скіль...
Слайд № 4

Задача 529 (усно) Прочитайте задачу. На скільки частин розрізали мотузку спочатку? - Що зробили потім? Так, кожну частину поділили на три. На скільки частин загалом поділили мотузку? Назвіть довжину мотузки у метрах, якщо відомо, що вона довша за 5м, але коротша 10м.

Задача 530 (усно) Прочитайте задачу. На скільки тарілок розклали цукерки спочатку? - Що зробили потім? Так, з кожної тарілки розклали цукерки порів...
Слайд № 5

Задача 530 (усно) Прочитайте задачу. На скільки тарілок розклали цукерки спочатку? - Що зробили потім? Так, з кожної тарілки розклали цукерки порівну на 2 блюдця.

Задача 530 (усно) - Скільки всього цукерок, якщо на кожному блюдці 4 цукерки?
Слайд № 6

Задача 530 (усно) - Скільки всього цукерок, якщо на кожному блюдці 4 цукерки?

Задача 530 -На 1 блюдці 4 цукерки, таких блюдець 10. Значить, 4 цукерки• 10 блюдець=40(ц.)
Слайд № 7

Задача 530 -На 1 блюдці 4 цукерки, таких блюдець 10. Значить, 4 цукерки• 10 блюдець=40(ц.)

Розглянь малюнок і поясни, як поділили прямокутник на 6 рівних частин. Скільки клітинок містить прямокутник? 72 клітинки поділили на 2, буде 36. А ...
Слайд № 8

Розглянь малюнок і поясни, як поділили прямокутник на 6 рівних частин. Скільки клітинок містить прямокутник? 72 клітинки поділили на 2, буде 36. А 36 клітинок поділити ще на 3, буде 12. Тобто, (72:2):3=12

72 клітинки поділити на 3, буде 24. А потім 24 поділити на 2, буде 12 клітинок. Тобто, (72:3):3=12
Слайд № 9

72 клітинки поділити на 3, буде 24. А потім 24 поділити на 2, буде 12 клітинок. Тобто, (72:3):3=12

72 клітинки поділити на 3, буде 24. А 24 поділити на 2, буде 12. Тобто, (72:3):2=12
Слайд № 10

72 клітинки поділити на 3, буде 24. А 24 поділити на 2, буде 12. Тобто, (72:3):2=12

Пояснення нового матеріалу Розгляньте рівності. Подумайте, як можна число поділити на добуток. 45: (5•3)= 126: (6•7)= 216: (3•8)=
Слайд № 11

Пояснення нового матеріалу Розгляньте рівності. Подумайте, як можна число поділити на добуток. 45: (5•3)= 126: (6•7)= 216: (3•8)=

Пояснення нового матеріалу Поділити число на добуток можна так: спочатку поділити число на один із множників, а потім результат поділити на інший м...
Слайд № 12

Пояснення нового матеріалу Поділити число на добуток можна так: спочатку поділити число на один із множників, а потім результат поділити на інший множник. 45: (5•3)=(45:5):3=9:3=3 126:(6•7)=(126:6):7=21:7=3 216:(3•8)=(216:3):8=72:8=9 9 21 72

Вирази 534 (письмово) Знайди значення виразів способом послідовного ділення. 144:(6•2)= 240:(6•4)= 420:(10•2)=
Слайд № 13

Вирази 534 (письмово) Знайди значення виразів способом послідовного ділення. 144:(6•2)= 240:(6•4)= 420:(10•2)=

Пояснення нового матеріалу Розгляньте ще один спосіб ділення трицифрового числа на одноцифрове. 288:4= (288:2):2=72 168:6=(168:2):3=28 128:8= (128:...
Слайд № 14

Пояснення нового матеріалу Розгляньте ще один спосіб ділення трицифрового числа на одноцифрове. 288:4= (288:2):2=72 168:6=(168:2):3=28 128:8= (128:2):4=16 144 84 64

Вирази 537 (письмово) Продовжіть обчислення і знайдіть значення виразів. 369:9=(369:3):3= 256:4=(256:2):2= 192:6= 216:8= 636:6=
Слайд № 15

Вирази 537 (письмово) Продовжіть обчислення і знайдіть значення виразів. 369:9=(369:3):3= 256:4=(256:2):2= 192:6= 216:8= 636:6=

Рефлексія Урок пройшов відмінно. Мені було легко. Я зрозумів тему уроку. Урок пройшов добре. Мені було нелегко. Я повинен повторити матеріал уроку....
Слайд № 16

Рефлексія Урок пройшов відмінно. Мені було легко. Я зрозумів тему уроку. Урок пройшов добре. Мені було нелегко. Я повинен повторити матеріал уроку. Урок пройшов погано. Мені було дуже важко. Я незадоволений своєю роботою.

Дякую за роботу!
Слайд № 17

Дякую за роботу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили