Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові.

Опис документу:
Мета уроку: формувати в учнів навички письмового ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, уміння розв’ язувати задачі на знаходження суми двох добутків й ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові.

Мета: формувати в учнів навички письмового ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове, уміння розв’язувати задачі на знаходження суми двох добутків й ускладнені задачі на спосіб зведення до одиниці.

Обладнання: таблиці для усних обчислень, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

Усні обчислення

1. Гра « Знайди пару».

На дошці розсипані різні фігури. На них — числа. Потрібно вибрати пару фігур: з числом-відповіддю і прикладом.

2. Гра-змагання «Найкращі лучники».

На дошці — 3 таблиці з прикладами (за кількістю рядів у класі). Це картка-мішень. Учні з кожного ряду по одному виходять до таблиці і стрілкою влучають у ціль (поєднують приклад з відповіддю). Виграє та команда, яка без помилок влучить у всі цілі.

Приклад карток-мішеней

7 * 8 – 30

48

42 – 21 : 3

8

(92 – 36) : 7

4

12 * 4 + 8 * 4

80

100 – 9 * 9

20

52 + 6 * 8

35

32 : 8 : 1

6

15 : 3 * 6 – 10

2

(72 – 12 ) : 10

26

(4 * 8 – 20): 6

19

3. Розв’язування прикладів з остачею.

7 : 4

26 : 8

45 : 6

8 : 5

30 : 9

70 : 8

9 : 6

49 : 5

59 : 9

4. Завдання для опитування.

• Поділити іменовані числа.

1 год : 3

1 см : 5 мм

1 дм : 4 мм

2 кг : 5

• Розв’язати задачу.

Площа прямокутника 45 см2. Ширина — 5 см. Обчислити площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього прямокутника

• Поділити з коментуванням:

288 953 : 7, 7406 : 7, 360 · 10 : 100 : 18, 120 · 100 : 10 : 6.

• Знайти частки 34 104 : 6 і 94 056 : 4 з поясненням.

• Самостійна робота: ділення іменованих чисел (завдання № 550).

Перевірка — фронтально.

5. Фізкультхвилинка.

III. Розвиток математичних умінь

1. Розглянути малюнки й пояснити, що можна знайти за даними виразами.

120 : 30

120 – 30

60 · 6

60 : 30

120 – (30 + 60)

120 · 3 + 30 · 4

2. Розв’язування задачі № 548 з коментуванням.

3. Самостійна робота.

Розв’язати задачу № 549 складанням виразу.

Перевірка — взаємоперевірка.

IV. Підсумок уроку

— Поясніть спосіб обчислення під час ділення іменованих чисел, наводячи приклади.

V. Домашнє завдання № 551, 552

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!