Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Дії з раціональними числами

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IW398092
За публікацію цієї методичної розробки Говоруха Ірина Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №IW398092
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Дії з раціональними числами Узагальнююче повторення Урок-подорож у 6 класі http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 1

Дії з раціональними числами Узагальнююче повторення Урок-подорож у 6 класі http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/

“Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання.” Арістотель http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 2

“Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання.” Арістотель http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати відомості про види чисел та дії з ними http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 3

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати відомості про види чисел та дії з ними http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/

Мандруємо станціями країни ІНФОРМАТИКА та збираємо пристрої персонального комп'ютера http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 4

Мандруємо станціями країни ІНФОРМАТИКА та збираємо пристрої персонального комп'ютера http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/

Ми вирушаємо в подорож країною ЕОМ. Займайте місця в вагоні електронного поїзда. Будьте уважні і правильно відповідайте на питання. Прекрасна країн...
Слайд № 5

Ми вирушаємо в подорож країною ЕОМ. Займайте місця в вагоні електронного поїзда. Будьте уважні і правильно відповідайте на питання. Прекрасна країна ЕОМ перед вами. Тут усе цікаве , але й дуже заплутане,як у лабиринті. Спробуємо розібратися. Туристів і гостей у цій дивовижній країні завжди дуже багато. Прийом гостей виконують спеціальні митні ПРИСТРОЇ ВВЕДЕННЯ. Гостей із країн ВІЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ приймає пункт КЛАВІАТУРА. Інший пункт приймає інформацію із суворої країни ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Править країною ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПРОЦЕСОР. В його підпорядкуванні дві урядові палати. Одна керує всією роботою. В іншій працюють розумні і талановиті математики. Ітак , розпочинаємо свою мандрівку http://ton64ton.blogspot.ru/

Закінчіть речення: 3) Числа називаються від`ємними,якщо… 4) Числа, які відрізняються лише знаками називаються… 1) Натуральні числа, їм протилежні і...
Слайд № 6

Закінчіть речення: 3) Числа називаються від`ємними,якщо… 4) Числа, які відрізняються лише знаками називаються… 1) Натуральні числа, їм протилежні і число 0-це … 2) Цілі і дробові числа разом … 5) Найбільше ціле від’ємне число … 6) Найменше ціле додатне число… 7) Числу 0 протилежне число… Вірно! http://ton64ton.blogspot.ru/

+ + + + + + + + + + + + + - - - - - - - - - - - - Заповніть таблицю У разі позитивної відповіді постав знак «+», негативної «-» Число Додатне число...
Слайд № 7

+ + + + + + + + + + + + + - - - - - - - - - - - - Заповніть таблицю У разі позитивної відповіді постав знак «+», негативної «-» Число Додатне число Від`ємне число Натуральне число Ціле число Раціональне 7 -4,2 0 -8 http://ton64ton.blogspot.ru/

18 -9 -100 19 0 Вкажіть число, протилежне даному і вгадайте пристрій зв`язку з інтернетом -18 81 0 -19 100 9 -0 -0,9 модем http://ton64ton.blogspot...
Слайд № 8

18 -9 -100 19 0 Вкажіть число, протилежне даному і вгадайте пристрій зв`язку з інтернетом -18 81 0 -19 100 9 -0 -0,9 модем http://ton64ton.blogspot.ru/

9 -12 0 -6 5 -9 7 0,5 Запишіть числа в порядку зростання і відгадайте пристрій введення мікрофон http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 9

9 -12 0 -6 5 -9 7 0,5 Запишіть числа в порядку зростання і відгадайте пристрій введення мікрофон http://ton64ton.blogspot.ru/

-33 Знайдіть усі значення х ,які розміщені між числами -38,123 та -32,56 і назвіть пристрій введення х -38,123 -32,56 -32 -35 -39 -34 -31 -30 -36 -...
Слайд № 10

-33 Знайдіть усі значення х ,які розміщені між числами -38,123 та -32,56 і назвіть пристрій введення х -38,123 -32,56 -32 -35 -39 -34 -31 -30 -36 -37 -38 сканер http://ton64ton.blogspot.ru/

Підберіть число, щоб утворилась правильна рівність: а) -6 + … = -8; б) …+ (-3,8) = -4; в) -6,5 + … = - 10; г) …+ (-9,1) = -10,1; д) …+ (-3,9)= -13,...
Слайд № 11

Підберіть число, щоб утворилась правильна рівність: а) -6 + … = -8; б) …+ (-3,8) = -4; в) -6,5 + … = - 10; г) …+ (-9,1) = -10,1; д) …+ (-3,9)= -13,9; ж) …+ (-9,1) = 0,1; з) 11 – … = - 2,1 І) -5-…=-11 (-2) -0,2 (-3,5) -1 -10 9,2 13,1 6 Молодці! http://ton64ton.blogspot.ru/

«Знайдіть суму всіх цілих чисел від - 499 до 501». Можливо ви змогли б розв`язати цей приклад без допомоги комп`ютера http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 12

«Знайдіть суму всіх цілих чисел від - 499 до 501». Можливо ви змогли б розв`язати цей приклад без допомоги комп`ютера http://ton64ton.blogspot.ru/

Знайти значення виразу: -499+(-498)+ (-497)+…+497+498+499+500+501. -499+(-498)+ (-497)+…+497+498+499+500+501= =(-499+499)+(-498+498)+(-497+497)+… …...
Слайд № 13

Знайти значення виразу: -499+(-498)+ (-497)+…+497+498+499+500+501. -499+(-498)+ (-497)+…+497+498+499+500+501= =(-499+499)+(-498+498)+(-497+497)+… …+(-1+1)+0+500+501= =500+501= =1001. Розв'язання задачі http://ton64ton.blogspot.ru/

-1,16 -1,6 -0,28 0,09 2,1 2,11 0 1,6 -1,16 0 -1,08 -1,008 Порівняйте числа Згадайте правила порівняння раціональних чисел. http://ton64ton.blogspot...
Слайд № 14

-1,16 -1,6 -0,28 0,09 2,1 2,11 0 1,6 -1,16 0 -1,08 -1,008 Порівняйте числа Згадайте правила порівняння раціональних чисел. http://ton64ton.blogspot.ru/

Творча сторінка http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 15

Творча сторінка http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/

http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 16

http://ton64ton.blogspot.ru/ http://ton64ton.blogspot.ru/

Множення,ділення раціональних чисел. Математичний диктант 2*(-5) -5*(-8) 3*(-1) -7*(-0,1) 0*(-9) -18:(-18) 100: (-4) 12,5*(-8) -30: (-0,1) 0,25*(-4...
Слайд № 17

Множення,ділення раціональних чисел. Математичний диктант 2*(-5) -5*(-8) 3*(-1) -7*(-0,1) 0*(-9) -18:(-18) 100: (-4) 12,5*(-8) -30: (-0,1) 0,25*(-4) 0,5: (-0,1) 12: (-0,1) 40 -3 0,7 0 1 -25 -100 300 -1 -5 -120 -10 http://ton64ton.blogspot.ru/

Комп’ютер виконує дії у такій послідовності. Спробуйте і ви. 54 -34 27 http://ton64ton.blogspot.ru/
Слайд № 18

Комп’ютер виконує дії у такій послідовності. Спробуйте і ви. 54 -34 27 http://ton64ton.blogspot.ru/

Обчисліть, використовуючи закони: – 13 – 15 + 9 + 19 1,12*37-3,12*37 3,47+(-1,11)+(-8,89)+5,35 -0,125*(-4,2)*(-80) 5) ( -2) * ( -24,3) * ( -5) 6) (...
Слайд № 19

Обчисліть, використовуючи закони: – 13 – 15 + 9 + 19 1,12*37-3,12*37 3,47+(-1,11)+(-8,89)+5,35 -0,125*(-4,2)*(-80) 5) ( -2) * ( -24,3) * ( -5) 6) ( - 5) * ( - 4) * 31 7) 0,25 * ( - 4) * ( - 8) 8) 13,2*0,2*(-5) 9) -500*14*0,02*(-2) 10) -125*(-18,5)*0*(-11,5) 0 -74 1,18 -42 -243 620 8 -13,2 280 0 http://ton64ton.blogspot.ru/

1. 3(а+b) 2. 5(6а-4b) 3. -(с+х) 4. -2(2+а) 5. -3(-х-у) 6. a+2a 7. -b+b 8. 2a+2d-3a-8d 9. 11а – 5а + 7а – 9а 10. Спростити вираз 10х – 4х + х – 6х +...
Слайд № 20

1. 3(а+b) 2. 5(6а-4b) 3. -(с+х) 4. -2(2+а) 5. -3(-х-у) 6. a+2a 7. -b+b 8. 2a+2d-3a-8d 9. 11а – 5а + 7а – 9а 10. Спростити вираз 10х – 4х + х – 6х + 5 і знайти його значення при х = - 25. Спростити вираз: 3a+3b 30a-20b -c-x -4-2a 3x+3y 3a 0 -a-6d 4a -20 http://ton64ton.blogspot.ru/

Висновки: Чи вдалася подорож? Яку тему повторили? В якій країні побували? Оцінювання. Домашнє завдання:ст. 233 № 1303,1306 http://ton64ton.blogspot...
Слайд № 21

Висновки: Чи вдалася подорож? Яку тему повторили? В якій країні побували? Оцінювання. Домашнє завдання:ст. 233 № 1303,1306 http://ton64ton.blogspot.ru/

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/2/69/490/69490747_04.png мальчик http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2/69/490/69490753_05.png у...
Слайд № 22

http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/2/69/490/69490747_04.png мальчик http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/2/69/490/69490753_05.png ученик Источники http://cdn.designrfix.com/wp-content/uploads/2011/07/free-psd-files-2011-2july-39.jpg линейка и карандаш http://img3.proshkolu.ru/content/media/pic/std/1000000/506000/505660-bfabc4271ebb10c7.png тетрадь http://www.clker.com/cliparts/0/1/8/d/11971497281459640054nicubunu_Game_marbles_-_digits.svg.hi.png числа http://desktopwallpapers.org.ua/pic/201107/960x800/desktopwallpapers.org.ua-2805.jpg фон клетка http://inmenso.ru/components/com_virtuemart/shop_image/product/288552.jpg циркуль http://s48.radikal.ru/i122/1108/4a/01f31e9621dft.jpg карандаш http://ton64ton.blogspot.ru/

Додаткове завдання. Розв’язати рівняння: 0,6х+0,4х-0,84х=0,832 Доведи,що значення виразу не залежить від значення змінної (2х-3)*0,2-(3х-4)*0,5-(2,...
Слайд № 23

Додаткове завдання. Розв’язати рівняння: 0,6х+0,4х-0,84х=0,832 Доведи,що значення виразу не залежить від значення змінної (2х-3)*0,2-(3х-4)*0,5-(2,6-1,1х) http://ton64ton.blogspot.ru/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7280
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    IW398092
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IW398092
За публікацію цієї методичної розробки Говоруха Ірина Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №IW398092
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти