Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Дії другого ступеня з натуральними числами

Математика

Для кого: 5 Клас

02.01.2021

387

5

0

Опис документу:
Тема «Множення натуральних чисел. Компоненти множення.» Мотивація (історична справка)Вільям Оутред (1575 — 1660)Вперше знак множення «х » застосував англійський математик Вільям Оутред (1575 — 1660) у 1631 році У 1698 році, видатний німецький математик Готфрід Лейбніц ввів знак множення « • ». У XVII столітті саме цей знак став за­гально прийнятим для позначення дії множення. Г.Лейбницем був запропонований і знак « : » як символ ділення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
5 клас Тема : «Дії другого ступеня з натуральними числами.»
Слайд № 1

5 клас Тема : «Дії другого ступеня з натуральними числами.»

Тема «Множення натуральних чисел. Компоненти множення.» * * "Знання - найчудовіше з володінь. Усі прагнуть до нього, саме ж воно не приходить". Аль...
Слайд № 2

Тема «Множення натуральних чисел. Компоненти множення.» * * "Знання - найчудовіше з володінь. Усі прагнуть до нього, саме ж воно не приходить". Аль-Біруні

5.Знайдіть добуток чисел : * *
Слайд № 3

5.Знайдіть добуток чисел : * *

ІV. Мотивація (історична справка) Вільям Оутред (1575 — 1660) Вперше знак множення «х » застосував англійський математик Вільям Оутред (1575 — 1660...
Слайд № 4

ІV. Мотивація (історична справка) Вільям Оутред (1575 — 1660) Вперше знак множення «х » застосував англійський математик Вільям Оутред (1575 — 1660) у 1631 році * *

Готфрід Лейбніц (1646—1716) У 1698 році, видатний німецький математик Готфрід Лейбніц ввів знак множення « • ». У XVII столітті саме цей знак став ...
Слайд № 5

Готфрід Лейбніц (1646—1716) У 1698 році, видатний німецький математик Готфрід Лейбніц ввів знак множення « • ». У XVII столітті саме цей знак став за­гально прийнятим для позначення дії множення. Г.Лейбницем був запропонований і знак « : » як символ ділення. * *

V. Вивчення нового матеріалу Опорний конспект: * * b разів
Слайд № 6

V. Вивчення нового матеріалу Опорний конспект: * * b разів

Опорний конспект: * * множник множник добуток
Слайд № 7

Опорний конспект: * * множник множник добуток

Опорний конспект: * * Наприклад :
Слайд № 8

Опорний конспект: * * Наприклад :

Опорний конспект: * * Наприклад :
Слайд № 9

Опорний конспект: * * Наприклад :

Опорний конспект: * *
Слайд № 10

Опорний конспект: * *

VI. Засвоєння нових знань і вмінь * *
Слайд № 11

VI. Засвоєння нових знань і вмінь * *

VI. Засвоєння нових знань і вмінь Задача 1 : Мотоцикліст їде зі швидкістю 60 км/год. Яку відстань він проїде за: 1) 2 год; 2) 5 год? * *
Слайд № 12

VI. Засвоєння нових знань і вмінь Задача 1 : Мотоцикліст їде зі швидкістю 60 км/год. Яку відстань він проїде за: 1) 2 год; 2) 5 год? * *

VI. Засвоєння нових знань і вмінь Задача 2 : Кілограм печива коштує 8 грн. Скільки треба заплатити за: 1) 3 кг печива; 2) 7 кг печива? * *
Слайд № 13

VI. Засвоєння нових знань і вмінь Задача 2 : Кілограм печива коштує 8 грн. Скільки треба заплатити за: 1) 3 кг печива; 2) 7 кг печива? * *

VII. Підсумок уроку : * *
Слайд № 14

VII. Підсумок уроку : * *

Математична хвилинка 1. Як називаються компоненти додавання, множення? 2. Задумане число зменшили в 5 разів, вийшло 15. Яке задумали число? 3.Скіль...
Слайд № 15

Математична хвилинка 1. Як називаються компоненти додавання, множення? 2. Задумане число зменшили в 5 разів, вийшло 15. Яке задумали число? 3.Скільки буде 8·8? 4.Скільки нулів у кінці добутку чисел від 1 до 10? * *

* *
Слайд № 16

* *

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.