Дидактичний матеріал на тему:"М.Ю.Лермонтов.Лірика.Роман "Герой нашого часу"" (9 клас)

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Мета: продовжити знайомство учнів із творчістю Лермонтова;звернути увагу на особливості лірики поета; розкрити головну тему роману — взаємини людини і суспільства; виявити вплив середовища на формування людини; показати духовні цінності роману; розкрити майстерність Лермонтова як письменника

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тести М.Ю.Лермонтов. Лірика. Роман «Герой нашого часу»(9 клас)

  1. Схожість долі Лермонтова і Пушкіна в тому, що:

а) обидва виховувались бабусею;

б) обидва були офіцерами;

в) обидва загинули на дуелі.

2. В ліриці Лермонтова звучить:
а) мотив захоплення життям;

б) мотив туги, суму, самотності;

в) спокій, гармонія людини з природою.

3. Поезія Лермонтова містить ознаки:

а) романтизму;

б) реалізму;

в) романтизму і реалізму.

4. Що поет у своєму вірші називає «Такая пустая и глупая шутка»?

а) поезію;

б) кохання;

в) життя.

5. Що прагне знайти ліричний герой вірша «Вихожу один я на дорогу...»?

а) кохання;

б) спокій;

в) друзів.

6. «Герой нашого часу» за жанром:

а) соціально-психологічний роман;

б) морально-психологічний роман;
в) поема.

7. Хто з персонажів є втіленням образу «зайвої людини»?

а) Печорін;

б) Грушницький;

в) Максим Максимович.

8. Втіленням образу «маленької людини» є:

а) Печорін;

б) Грушницький;

в) Максим Максимович.

9. По-справжньому Печорін кохав лише:

а) Белу;

б) Віру;

в) княжну Мері.

10. Чиє життя зруйнував Печорін в повісті «Тамань»?

а) рибалок;

б) крадіїв;

в) контрабандистів.

11. Трагедія головного героя полягає в тому, що:

а) його не розуміють оточуючі;

б) він не має шляхетної мети в житті;

в) він розумніший за інших.

12. Роман відтворює:

а) хронологічну послідовність подій;

б) події не в хронологічній послідовності;

в) не всі події, про деякі доводиться здогадуватись.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.