Дидактичний матеріал на тему:"Анкета головного героя" (5клас)

Опис документу:
Мета:розкрити глибину внутрішнього світу героїв, дослідити причини їхніх дій та вчинків, закріплювати вміння поглибленої роботи з текстом; виробляти навички характеризувати героїв; розвивати зв’язне мовлення , вміння робити висновки, висловлювати власну думку, навички виразного читання;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Анкета головного героя (5-9 класи)

  1. Ім’я, прізвище.

  2. Вік.

  3. Зовнішність.

  4. Сімейний стан.

  5. Місце мешкання.

  6. Соціальний клас.

  7. Основні риси характеру.

  8. Як ви ставитесь до оточення?

  9. Що найбільше цінуєте в людях?

  10. Які книжки читаєте?

  11. Як ставитесь до релігії?

  12. Що для вас значить кохання?

  13. Які риси приваблюють у коханій людині?

  14. У чому сенс вашого життя?

  15. У який час ви хотіли б жити?

  16. Чи здатні ви на самопожертву заради кохання?

  17. Чи є у вас акторські здібності?

  18. Що означають для вас гроші?

Коротка абетка рис характеру

Дайте характеристику героя, добираючи необхідні слова

  • Акуратність, активність, альтруїзм, апатичність.

  • Байдужість, безкорисливість, безтурботність, безініціативність, безкомпромісність, безхарактерність, боязкість, безцеремонність, безтактність,безстрашність.

  • Ввічливість, великодушність, вірність, веселість, владолюбство, вразливість, витривалість.

  • Гордість, гарячковість, грубість, гуманність.

  • Далекоглядність, дволикість, делікатність, діловитість, деспотичність, дисциплінованість, доброзичливість, доброта, довірливість.

  • Жадібність, жорстокість, життєрадісність.

  • Заздрість, зарозумілість.

  • Ідейність, ініціативність, інтелігентність.

  • Колективізм, критичність.

  • Легковажність, лицемірство, лукавість.

  • Меланхолійність, мрійливість, мовчазність, м’якість.

  • Наївність, наполегливість, недбалість, незворушність, недовірливість, непрактичність, незалежність, невибагливість, нерішучість, нетерпимість.

  • Образливість, об’єктивність , організованість, обережність.

  • Пасивність, песимістичність, підозріливість,постійність, привітність, принциповість, пунктуальність, педантизм.

  • Рішучість.

  • Самолюбність,самостійність, самовпевненість, стриманість, скромність, сміливість, старанність.

  • Терпимість, тактовність, толерантність.

  • Флегматичність.

  • Халатність, хвалькуватість,хитрість, хоробрість.

  • Цілеспрямованість.

  • Чесність.

  • Егоїстичність, ексцентричність.

Буквенна асоціаціативна характеристика

Через знакову систему намалюйте душевний портрет героя або героїні. Приклад: Г - скупість О – відлюдькуватість

Б – жадібність

С – одержимість

Е – здитиненість

К – жмикрут

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн