Дидактичні картки. Текст. Будова тексту.

Опис документу:
Методичний коментар: Картки допомагають розвивати мовлення учнів, закріпити знання з теми “Текст. Будова тексту”, вчать правильно, логічно будувати текст, сприяють розвитку навичок техніки читання, пробуджують пошуковий інтерес, мотивацію до навчання в учнів початкових класів. В залежності від рівня класу, картки можуть використовуватись для колективної, індивідуальної або самостійної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дидактичні картки для уроків української мови 2-3 клас Розробила: вчитель початкових класів ліцею “Гранд” м. Києва Князєва Оксана Борисівна Методич...
Слайд № 1

Дидактичні картки для уроків української мови 2-3 клас Розробила: вчитель початкових класів ліцею “Гранд” м. Києва Князєва Оксана Борисівна Методичний коментар: Картки допомагають розвивати мовлення учнів, закріпити знання з теми “Текст. Будова тексту”, вчать правильно, логічно будувати текст, сприяють розвитку навичок техніки читання, пробуджують пошуковий інтерес, мотивацію до навчання в учнів початкових класів. В залежності від рівня класу, картки можуть використовуватись для колективної, індивідуальної або самостійної роботи.

Картка 1 Але сьогодні хлопчику було зовсім невесело. Молода береза облилась слізьми. Чиясь безжальна рука заради солодкого соку глибоко поранила ко...
Слайд № 2

Картка 1 Але сьогодні хлопчику було зовсім невесело. Молода береза облилась слізьми. Чиясь безжальна рука заради солодкого соку глибоко поранила кору. Володя часто ходив у ліс. Йому там було весело. Зі всіх дерев він найдужче любив березу. Володя замазав та зав’язав рану. Він з нетерпінням чекав появи першої зелені. І ось за тиждень берізка зазеленіла. Виконав: Встанови порядок частин тексту:

Картка 2 Виконав: Встанови порядок частин тексту: Хотів його роздерти, але пожалів. Бо що було б із ним, коли б його малятко розірвав сірий вовк. Ж...
Слайд № 3

Картка 2 Виконав: Встанови порядок частин тексту: Хотів його роздерти, але пожалів. Бо що було б із ним, коли б його малятко розірвав сірий вовк. Жив собі зайчик, маленький, сіренький. Ходив пастись на лужок. Сонечко пригріло, і його раптом дрімота взяла. Став на задні лапки, вигріб ямочку й ліг спати. А тим часом старий собака рушив по полю шукати їжу. І натрапив на зайчика, що спав.

Картка 3 Виконав: Встанови порядок частин тексту: Хлопчикові стало соромно. Він узяв кошеня на руки і пішов назустріч собаці. Пес злякано подивився...
Слайд № 4

Картка 3 Виконав: Встанови порядок частин тексту: Хлопчикові стало соромно. Він узяв кошеня на руки і пішов назустріч собаці. Пес злякано подивився і сховався в кущах. Хлопчик злякався, хотів тікати. Та раптом до його ніг притулилося маленьке кошеня. Воно жалібно нявчало і просило захистити. Маленький хлопчик ішов стежкою. Бачить, біжить назустріч пес.

Картка 4 І якою ж радістю сповнилося моє серце, коли я почув знайомий стукіт у вікно. Прилетіла! Та ще й з сім’єю! Насипав я в годівницю насіння. П...
Слайд № 5

Картка 4 І якою ж радістю сповнилося моє серце, коли я почув знайомий стукіт у вікно. Прилетіла! Та ще й з сім’єю! Насипав я в годівницю насіння. Почали мої синички бенкетувати. А мені стало світло на душі. Збігло літо, за ним осінь. Дуже я хвилювався чи прилетить моя знайома синичка, яку я підгодовував минулої зими. Виконав: Встанови порядок частин тексту:

Картка 5 Але ведмедиця навіть не сердиться. Вона тільки очі мружить. У всіх пташок і звірят у травні клопоту доволі. Тільки малим ведмежатам одні ж...
Слайд № 6

Картка 5 Але ведмедиця навіть не сердиться. Вона тільки очі мружить. У всіх пташок і звірят у травні клопоту доволі. Тільки малим ведмежатам одні жарти на думці. Той на дерево лізе. Цей надумав корча перегризти. Інший забрався матері на голову і знай скубе за кошлаті вуха. От зараз мама талапне його лапою! Виконав: Встанови порядок частин тексту:

Картка 6 Виконав: Встанови порядок частин тексту: Тому веселка у травні завжди півників вишукує. Та хіба визбирає, коли їх стільки наросло? . Заслу...
Слайд № 7

Картка 6 Виконав: Встанови порядок частин тексту: Тому веселка у травні завжди півників вишукує. Та хіба визбирає, коли їх стільки наросло? . Заслухалася, замріялася, та й незчулася, як загубила трохи своїх кольорів. Упали ті кольори додолу й перетворилися на півники. Одного разу нахилилася веселка до річки, щоб води набрати. А тут чує соловейко в калині тьохкає-заливається

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.